Siemens KA92NVI35 - Reviews

387 liter inhoud

7,3

Tim 17-04-2018

Veel ruimte, matige kwaliteit

De wens was een grote, zuinige blikvanger. Die wensen zijn gelukt, maar met wel wat negatieve minpunten.
De deuren zijn niet heel strak "gespannen". Hierdoor lijkt het of er deuken in zitten. Daarnaast vind ik m te veel geluid maken. Continu een zacht zoemende hoge toon... Hij staat bij ons in de woonkamer en dat stoort dus best wel.

Pluspunten

• groot
  • mooi design

Minpunten

• geluid
  • deur lijkt "gedeukt"
  • te weinig legplanken meegeleverd

Mark Legtenberg 06-04-2018

Geweldige aanwinst

Wij hebben deze koel/vries combinatie gekocht vanwege zijn veelzijdigheid.
Meer dan genoeg koelruimte, extra lades voor de verse groentes, en meer dan genoeg ruimte wat betreft het vries gedeelte. Het ijsblokjesgedeelte bevalt ons meer dan we voor gedacht hadden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Timski 28-12-2017

Ruime strakke koel/vries combi met schoonheidsfoutjes

Gevallen voor de vorm. Strak, zonder gapend gat aan de voorzijde. Toch wel wat minpuntjes... de groentelade "loopt" tegen de magneetstrip aan. De deur moet echt helemaal open, wil je de lade zonder blokkeren eruit kunnen trekken. Te weinig legplanken en hangbakken erin. Deze ga ik extra bij bestellen. Niet heel stil... De ijsblokjes "machine" in van een Fisher Price niveau... dat had ik zelf kunnen bedenken.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Ruimte

Minpunten

• Te laag, ik heb m op flonder geplaatst
  • Te weinig glasplaten + deurbakken

Hans 14-12-2017

Prachtige en ruime Amerikaanse koelkast.

Na 16 jaar een defecte Amana op zoek naar weer goede kwaliteit. Gekozen voor Siemens omdat de service goed is. De koelkast is erg ruim. Ziet er prachtig uit. Energiezuinig. Net in gebruik maar tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Ruimte.
  • Mooi uiterlijk.
  • Oogt zowel binnen als buitenzijde degelijk.