Liebherr RBbsc 5250 Prime

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr RBbsc 5250 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

a*********@o********** 22-08-2023

Overwogen aankoop

Geschreven voor: Liebherr RBbsc 5250 Prime

Oude koelkast moest vervangen worden en omdat we pas een Liebherr vrieskast gekocht hebben, waar we zeer tevreden over zijn, hadden we de intentie om ook van Liebherr een koelkast aan te schaffen. De reviews en het advies van de Expert verkoper hebben ons overtuigd en de koelkast is nu al in gebruik.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • mooi design
  • grote inhoud

Minpunten

• niet goedkoop

grietusjalving@online.nl 10-07-2023

Prima product

Geschreven voor: Liebherr RBbsc 5250 Prime

De kwaliteit van het apparaat en een eerdere aankoop van een vriezer van hetzelfde merk welke uitstekend voldoet aan de door ons gestelde eisen hebben ons doen besluiten wederom voor dit merk te gaan.

Pluspunten

• Koelprestaties en luxe uitvoering
  • Ruimte indeling door consument te bepalen
  • Biofresh
  • Energieverbruik
  • Gratis 7 jaar garantie

p*********@h********** 19-03-2023
Geschreven voor: Liebherr RBbsc 5250 Prime

Na goed vooronderzoek, prijs/kwaliteit en het vergelijken van energielabels, is onze beslissing
Op deze koelkast gevallen. We hebben al een vriezer van Liebherr in ons bezit waar wij heel tevreden over zijn. Wij zijn echte groente eters en halen de groente bij een boer en deze kunnen in de Easy fresh lade of de Bio fresh lade. Duurzaam, zuinig qua stroom en het houdt de groenten langer vers.

Pluspunten

• De fresh lades
  • Energiezuinig
  • Verlichting

a************@o********** 01-02-2023

Zeer goed

Geschreven voor: Liebherr RBbsc 5250 Prime

Mijn oude Miele koel/vriescombinatie, wat volgens mij ook een Liebherr was, heb ik na 35 preventief vervangen i.v.m. de hoge energieprijzen. Heb er nooit problemen mee gehad. Even zo met mijn 30 jaar oude inbouwmodel koelkast. Heb nu besloten om een vrieskast en een koelkast te nemen. Kost wat maar het product is het waard

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Nieuwste technische snufjes

Minpunten

• Zijn duur in aanschaf maar het wel waard

b***************@o********** 07-12-2022

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr RBbsc 5250 Prime

Grote aanwinst en blikvanger in onze keuken. Koelt fantastisch en idd zoals beloofd een langer behoud en versheid van producten. Veel andere merken vergeleken maar blij met onze overtuigende keuze van de Liebherr.

Annemarie 22-10-2022

Oog voor detail en kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr RBbsc 5250 Prime

Enorm grote koelkast met 3 grote 0-gradenlades.
De koelkast is stevig, prachtig afgewerkt, veel oog voor details en de indeling is geheel naar wens aan te passen.
De koelkast koelt heel goed, de bediening is heel eenvoudig via een toudch display. En je kunt er echt heel veel in kwijt!
Schoonmaken van het interieur gaat heel makkelijk, alle onderdelen zijn er uit te halen.
De verlichting is erg goed, alle producten in de koelkast zijn goed zichtbaar.
De 0-graden laden (door Liebherr Biofresh genoemd) zijn echt en uitkomst, groente en fruit blijft echt veel langer goed. We gebruiken de onderste la ook voor onze vleeswaren die op deze manier ook veel langer lekker vers blijven.
Het openen van de deur gaat wel wat log en traag, maar dat vind ik niet een echt minpunt, het is meer een constatering.

1 klein verbeterpuntje: deze koelkast is bedoeld om 'los' in de keuken (of waar dan ook) geplaats te worden en dan vind ik het wel heel erg jammer dat er aan onderkant 2 witte plastic dingetjes zitten (bij een Blacksteel koelkast) die vanaf de zijkant goed te zien zijn. Dat vind ik wel een beetje knullig en daar lijkt niet goed over te zijn nagedacht. Was er gebruik gemaakt van zwart plastic dan was het niet opgevallen, nu stoor ik me daar elke keer toch wel een beetje aan en bij een koelast in deze prijsklasse verwacht je zoiets eigenlijk niet. Dit heeft natuurlijk geen enkele invloed op de werking, maar wel op de beleving.
Desalniettemin zijn wij erg blij met onze keuze en kijken er elke keer weer vol bewondering naar, en in!

Pluspunten

• Prettige binnenverlichting
  • Indeling makkelijk aan te passen
  • Koelt heel goed
  • Kwalitatief hoge afwerking
  • 3 Bio-fresh lades (0-graden zone)

Minpunten

• Wit plastic aan onderzijde zichtbaar aan zijkant

Jack 13-08-2022

Hele goede aankoop

Geschreven voor: Liebherr RBbsc 5250 Prime

Vanuit de horeca hebben we altijd met Liebherr gewerkt, goed en betrouwbaar.
Nu in privesfeer ook gekozen voor Liebherr koelkast en zijn erg enthousiast.
Goede uitleg bij aankoop en goede service bij levering. Deze koelkast voldoet aan al onze verwachtingen.
De biofresh laden zijn de extra investering echt waard.

Pluspunten

• Flinke koelcappacitet
  • Biofresh laden
  • Inhoud kast
  • Gebruiksvriendelijkheid