Liebherr CNbdc 5733 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNbdc 5733 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Antoon 27-02-2023

Een echte aanrader voor een goede keuze

Geschreven voor: Liebherr CNbdc 5733 Plus

Na vele merken en uitvoeringen te hebben bekeken in winkels, hebben wij besloten om een Liebbherr koel/vries combinatie te kopen. De keuze is mede gevallen om de goede naam die Liebbherr heeft alsmede de uitstraling/kleur (donker) van de combinatie en de 5 jaar extra garantie, die we hoogstwaarschijnlijk niet aan hoeven te spreken. De zijwanden zagen er strak uit dit in tegenstelling tot andere merken die wel wat miste mbt strakheid. Aangezien wij de combinatie vrij hebben staan, was dit ook een belangrijk element.
Het zou wel een nog groter pluspunt zijn als men ook verlichting had in het vriesgedeelte. Maar.....het is geen noodzaak en zijn erg blij met onze keuze.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Inhoud
  • Kleur

Caroline 08-02-2023

aanrader!

Geschreven voor: Liebherr CNbdc 5733 Plus

op aanraden van meerdere verkopers gekozen voor deze Liebherr,mooi kwa design en kleur en de kwaliteit die het uitstraalt,zeer tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• design
  • kwaliteit

PBosch 29-09-2022

Liebherr koel-vriezer black steel

Geschreven voor: Liebherr CNbdc 5733 Plus

Nieuwe woning met uiteraard een nieuwe koel-vries combinatie van Liebherr.
Waarom Liebherr?
Liebherr is betrouwbaar, strak&modern design, stil en zuinig.

Pluspunten

• Energiezuinig&stil
  • IJsblokjes
  • Strak modern design

n******@z******* 13-08-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNbdc 5733 Plus

Eindelijk een koelvrieskast die men goed kan inruimen, alles is goed overdacht over de indeling. Ook erg handig om deze in te stellen via touchscreen wat heel duidelijk is. Hij is ook erg stil in ieder geval geen storende geluiden. Erg zuinig is hij ook vooral nodig in deze duren tijd. Wat betreft de prijs kwaliteitverhouding denk ik dat wij hiermee een goed investering gedaan hebben.

Pluspunten

• Inruimen
  • Bediening
  • Deuren sluiten perfect
  • Koelt zeer snel
  • Lange garantie tijd extra

Minpunten

• Nog geen gevonden