Siemens KG33VEW32 - Reviews

193 liter inhoud

7,4

Plien528 10-06-2016

Geweldige zuinige koel/vries combinatie

Ik heb nu sinds een aantal dagen de Siemens koel/vries combinatie in bezit en ik ben er heel erg blij mee.
De indeling is overzichtelijk en vanwege de heldere led verlichting kan je in één blik alles in de koelkast overzien.
De vriesladen zijn zeer ruim en diep. Je kan er heerlijk alles in kwijt. Ik ben heel erg blij dat hij super zuinig is en vrijwel geluidloos.
Ik ben zeer tevreden met de aankoop.

Willeke 27-02-2017

Luidruchtig

Exemplaar 1 van deze koelkast had een luidruchtige compressor, die is vervangen maar hierdoor lekte de koelkast olie. Exemplaar 2 heeft een compressor die stil genoeg is maar toch is de koelkast van tijd tot tijd flink luidruchtig. Als de compressor draait trilt de hele koelkast en de handgrepen voelen dan alsof ze onder stroom staan. Bovendien gaat er van tijd tot tijd een plank of la met veel gebrom meetrillen. Dit verandert als de deur open is dus is het moeilijk te achterhalen welke plank het is. Verder maakt de koelkast fluitende en blazende geluiden.
Het geluid is jammer want verder is het een prachtige koelkast met fijne handgrepen, handige indeling en stevige laden en deurbakjes. Wel tuimelt de onderste vriesla naar buiten als ik hem open doe en stuitert de vriesdeur weer open als ik hem dicht laat vallen.
Over de duurzaamheid kan ik hopelijk pas over vele jaren iets zeggen.

Pluspunten

• Luxe uitvoering
  • Maakt een degelijke indruk

Minpunten

• A++ is tegenwoordig niet superzuinig

Teuthof 13-01-2018

Heerlijk stil

Wat een verschil met mijn oude koeler die al bijna twintig jaar meeging. Hij maakt zo weinig geluid, dat ik zo nu en dan moest kijken of het lichtje nog branden. Het lichtje zeg maar licht want het led licht zit niet aan de zij kant weg gewerkt, maar in de midden voor, en geeft veel licht zodat alles goed overzichtelijk is. Ook wat isolatie aangaat ben ik er goed op vooruit gegaan de wanden en zo zijn aanzienlijk dikker dan mijn oude koel/vriezer

Pluspunten

• Goed licht
  • Geluidsarm
  • Isolatie
  • Groente lade is ruim

Minpunten

• ???

Marjo 18-11-2017

Mooie vormgeving

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Genoeg ruimte, mooie vormgeving. Stil.
Vriest en koelt prima met verschillende mogelijkheden.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooie uitsraling

Minpunten

• Kan groentevakdivider niet vinden

Atlantis 60 05-07-2017

Zeer robust en goed.

Een robuste en goede koel-vriescombinatie.
De ruimte is goed in te delen en er is voldoende ruimte in zowel het koel als vries gedeelte.
Ook de laden in het vriesgedeelte zijn erg handig.
Het geluidsniveau is gemiddeld maar niet storend.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Willemien 27-02-2017

Luidruchtig

Prachtige koelkast die terug moet naar de tekentafel.

Pluspunten:
Fijne deurgrepen zodat je niet met je vingertoppen de deur open moet doen.
Stevige deurvakken en laden.

Verbeterpunten:
Als de compressor draait dan trilt de hele koelkast en gaan er planken en laden met veel gebrom meetrillen. De trillende deurgrepen voelen niet prettig aan.
De koelkast maakt fluitende en blazende geluiden.
De klep van het bovenste deurvak is aan de binnenkant moeilijk schoon te maken.
Aan de onderste (korte) vriesla zitten geen nokken en als hij te ver wordt opengedaan dan rolt hij naar buiten en valt de inhoud er uit.

De foto's zijn niet allemaal van deze koelkast.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com