Siemens KG33VEW32 - Reviews

koel/vries cominatie
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
193 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Plien528 10-06-2016

Geweldige zuinige koel/vries combinatie

Ik heb nu sinds een aantal dagen de Siemens koel/vries combinatie in bezit en ik ben er heel erg blij mee.
De indeling is overzichtelijk en vanwege de heldere led verlichting kan je in één blik alles in de koelkast overzien.
De vriesladen zijn zeer ruim en diep. Je kan er heerlijk alles in kwijt. Ik ben heel erg blij dat hij super zuinig is en vrijwel geluidloos.
Ik ben zeer tevreden met de aankoop.

J. Paalvast 18-09-2018

Betr. Siemens A++ koel/vries combinatie

Groot apparaat. Led-licht hou ik van. Bijna geruisloos. Goede maat, past goed in de keuken. Gaat veel in.

Barry 07-08-2018

Mooie vormgeving, koelt goed, praktisch ingedeeld

Mooie vormgeving, koelt goed, praktisch ingedeeld.
Ik kreeg deze koelkast als upgrade voor een ouder model, prima upgrade en zeer goede prijs.

C Schepens 02-08-2018

koelkast / diepvries combinatie van SIEMENS geweldig

mijn vorige koelkast / diepvries was precies 10 jaar oud ook een Siemens , en in die 10 jaar nooit geen onkosten aan gehad , daar wij nu een andere keuken hebben laten zetten heb ik deze nu vervangen maar weer door een Siemens nl
Siemens koel/vries KG33VEW32 194 ltr koel , 94 ltr vries A++ 176 cm , 39db flessenrek
een geweldige koelkast

Pluspunten

• inhoud
  • indeling
  • vries gedeelte

ellemien 31-07-2018

Perfecte aankoop

Mooie en zeer ruime goedwerkende koelkast. Goede vormgeving en heel handige ruimtes. Zeer tevreden.

Hansp 28-07-2018

Strk model, goede indeling

Goede prijs/ kwaliteit verhouding
Mooi ontwerp, strak wit, mooie handgreep
Handig binnenwerk/ indeling

Pina 13-07-2018

Fijne koelkast

Dit is een mooie, degelijke koelkast met fijne handgrepen aan de deuren, een stevige en voor mij voldoende lage flessenbak zodat ik grote melkpakken niet boven mijn macht hoef te tillen, en een een relatief groot vriesgedeelte.
Hij staat bij ons in een hoek van de keuken, en daar kunnen alle deuren en laden goed open. De bak voor groente kan er nog steeds gemakkelijk uit worden gehaald om schoon te maken. Dat is niet bij alle koelkasten vanzelfsprekend, maar bij deze werkt dat allemaal prima.
De bovenste vriesbak kan als lekbak voor het ontdooien worden gebruikt. Het past precies.
De temperatuurregeling is regelbaar met één knop. Het koelgedeelte is instelbaar van 2 tot 8 graden. De vriezer heeft geen aparte instelling, behalve een stand voor een tijdje supervriezen.
Het ledlampje vind ik erg fel. Daar zit inmiddels een stukje afplakband overheen en nu is het precies goed.
Het geluid viel mij enorm mee. De reviews las ik pas na aankoop en omdat ik een open keuken heb, vreesde ik allerlei reutels en gorgels. Gelukkig is mijn exemplaar zo stil dat ik af en toe kijk of hij nu eigenlijk wel aan staat.
Zeker gezien de prijs ben ik meer dan tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• relatief groot vriesgedeelte
  • fijne handgrepen
  • stil
  • mooi
  • goed schoon te maken

Minpunten

• hoort niet bij de zuinigste koelkasten

Teuthof 13-01-2018

Heerlijk stil

Wat een verschil met mijn oude koeler die al bijna twintig jaar meeging. Hij maakt zo weinig geluid, dat ik zo nu en dan moest kijken of het lichtje nog branden. Het lichtje zeg maar licht want het led licht zit niet aan de zij kant weg gewerkt, maar in de midden voor, en geeft veel licht zodat alles goed overzichtelijk is. Ook wat isolatie aangaat ben ik er goed op vooruit gegaan de wanden en zo zijn aanzienlijk dikker dan mijn oude koel/vriezer

Pluspunten

• Goed licht
  • Geluidsarm
  • Isolatie
  • Groente lade is ruim

Minpunten

• ???

Willeke 27-02-2017

Luidruchtig

Exemplaar 1 van deze koelkast had een luidruchtige compressor, die is vervangen maar hierdoor lekte de koelkast olie. Exemplaar 2 heeft een compressor die stil genoeg is maar toch is de koelkast van tijd tot tijd flink luidruchtig. Als de compressor draait trilt de hele koelkast en de handgrepen voelen dan alsof ze onder stroom staan. Bovendien gaat er van tijd tot tijd een plank of la met veel gebrom meetrillen. Dit verandert als de deur open is dus is het moeilijk te achterhalen welke plank het is. Verder maakt de koelkast fluitende en blazende geluiden.
Het geluid is jammer want verder is het een prachtige koelkast met fijne handgrepen, handige indeling en stevige laden en deurbakjes. Wel tuimelt de onderste vriesla naar buiten als ik hem open doe en stuitert de vriesdeur weer open als ik hem dicht laat vallen.
Over de duurzaamheid kan ik hopelijk pas over vele jaren iets zeggen.

Pluspunten

• Luxe uitvoering
  • Maakt een degelijke indruk

Minpunten

• A++ is tegenwoordig niet superzuinig

Maaike 25-09-2018

Heb ik niet

Vaker Siemens producten ge had. en prima bevallen. Goed Product. Wasdroger al 19 jaar oud .en nog in gebruik ook de vaatwasser 19 jaar en werkt ook nog goed dus ik ben zeer te
vreden..dus ik raad mensen aan dit produkt te kopen.

Ah 22-09-2018

Prettige indeling, doordachte vakken

Een goede kwaliteit/prijsverhouding,
Mooie maatvoering, prettige vrieslades,
Prettig in gebruik, niet veel lawaai

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• grote flessen zijn lastig op de glasplaten

jantexel 17-09-2018

mooi apparaat

ziet er mooi uit,veel ruimte goed koel en stil hij is goed in te richten grote groentelade en makkelijk het hangende flessen rek.

Merpo 11-09-2018

Heerlijk stille koel/vries combinatie waar over nagedacht is

Ik kan dit product aanbevelen om zijn uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en daarnaast is het een fijn ingedeelde en geluid arme machine in een mooie RVS uitvoering.
De bediening voor het instellen van de temperatuur is erg simpel.

Els 11-09-2018

Mooi apparaat

Het is een mooie, ruime koel/vriescombinatie die voldoet aan onze verwachtingen.
Een handig flessenrek in het koelgedeelte en ruime diepvrieslades waar veel in past en heel belangrijk: hij maakt geen geluid.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Minpunten

• groot

F.V. 11-09-2018

Grote Vries ruimte

Deze koelkast heeft een ruime vries ruimte , en we hebben bewust voor dit model gekozen omdat er fijne grote handvatten aan zitten.

Pluspunten

• Grote vries ruimte
  • Grote handvatten
  • temperatuur instelbaar met indicatie

H.Behrens 10-09-2018

koel/vries combinatie KG33VEW32

Elk artikel dien je te te zien in prijs/kwaliteits verhouding. Natuurlijk moet je zelf zo slim zijn om het juiste 'aanschafadres' te selecteren om die gunstige prijs te vinden.
Dit product van Siemens is goed van uiterlijk zowel buitenom als van binnen. Ik kocht dit artikel op een moment dat Siemens een cashback-aktie had, hetgeen nog eens een retourbedrag oplevert van € 30,--.
De kast staat nu een paar dagen en opvallend is het felle licht dat de kast geeft na opening van de deur door het ingebouwde led-licht. Dit geeft direct een goed overzicht in de koelkast als je een product zoekt. Dit betreft een A++ kast, met een gunstig stroomverbruik van 219 Kwh per jaar. UIteraard zijn er ook al A+++ kasten op de markt, maar dan is de aanschafprijs ook direct een stuk hoger. Een A+++ kast komt ongeveer uit op 150 Kwh op jaarbasis.
Deze kast heeft een koelinhoud van 192 liter en de drie vriesladen kunnen 94 liter aan inhoud aan. De tijd zal altijd moeten leren of de aanschaf de juiste was, maar koelkasten hebben in de regel een tamelijk lange levensduur en heb daarover vooralsnog geen zorgen.

Pluspunten

• mooi van uiterlijk
  • gunstig stroomverbruik
  • Mooie grote alu-deuropeners
  • flessenrek in de koelkast
  • super verlichting door ledlamp

Alan 06-09-2018

Mooi design, betaalbaar voor goed merk

Een witte koelkast met inox handvaten ziet er zeer stylish uit! Ook is het interieur van het koelgedeelte origineel. Voor de lage prijs krijg je een topmerk.

• Energiezuinig
  • Formaat is handig

Minpunten

• Vriezer temperatuur niet apart in te stellen

Jos 04-09-2018

Fijne royale koelkast met wijnrekje.

Ik heb deze koelkast-diepvries combinatie voor op de camping gekocht. Dit met name vanwege de indeling met wijnrekje en de goede naam die Siemens heeft. In de meeste koelkasten kun je flessen of drinkpakken onvoldoende kwijt, maar in deze zit een extra ingebouwd stalen wijnrek, wat ik zeer praktisch vind.

Pluspunten

• wijnrek
  • diepvries laden

Lk 30-08-2018

Goede ruime stille koel/vriescombinatie

Mooie ruime koel/vriescombinatie. De schappen zijn handig uit te nemen. En de vershoudla voor groente werkt super. De vriezer is ook erg ruim. Erg stil kwa geluid.
Led lampje verlicht de koelkast goed.

Pluspunten

• Grote ruimte
  • Goed licht
  • Uitschuifbare plateuas
  • 2 liter pak past in de deur

Van Abeelen 28-08-2018

Siemens KG33VEW32

Goede kwaliteit, solide, zuinig en geruisloos.
De omvang van de diepvries is ruim genoeg voor een 4 persoons gezin.
Helaas enkel no-frost, dus geen non-frost waardoor er toch nog af en toe ontdooit moet worden.
Ik vind persoonlijk de handgrepen prettig, lekker snel en solide openen van de kast.

Pluspunten

• Omvang
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen non frost...dus toch af en toe ontdooien