LG GBB539SWQZS - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
236 liter inhoud

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

fam. C.Vos 01-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gebruikers ervaring

grote kast , diepvries bakken wat onhandig in gebruik, rumoerig koelkast maakt rommelig geluid afgewisseld met klokkende geluiden alsof er lucht in het koelsysteem zit,, deuren sluiten met enige weerstand van deurrubbers die klemmen in de sponning van de scharnierkant, volgens de tech.dienst is dit gebruikelijk!
Hopelijk slijten deze deurrubbers niet overmatig snel.
deksel van DAIRY CORNER boven in deur MOET gesloten zijn anders sluit de deur niet goed en ontstaat condens in de kast (lekkage) door niet goed afdichten deur.
aankoop bij Cool Blue , deze verlenen geen service maar verwijzen meteen door naar LG die overigens WEL hun best doen om service te verlenen,
WEL een ingewikkelde procedure die steeds weer moet worden herhaald.

Henny 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koel-vries combi

We hebben deze koel-vries combi nu een paar dagen in huis. Het is een mooi en degelijk product. Er is genoeg ruimte in het koelgedeelte. Ook de 0-graden zone is super! Er zitten 3 vrieslades onderin, met voldoende ruimte om bakjes en overige voedingswaren in te vriezen. Ook zat er een extra onderdeel bij om de deur om te kunnen zetten. En een duidelijke handleiding (ook) in het Nederlands. De verhouding prijs/kwaliteit is super: je krijgt met deze combi veel waar voor je geld. Onze review over de lange termijn volgt later nog..

Pluspunten

• Degelijk product
  • Voldoende opbergruimte
  • Koelt zeer goed
  • Prijs/Kwaliteit goed

Minpunten

• Tot nu toe geen