Samsung RH57H90707F - Reviews

side-by-side koel/vriezer

9,1

ml00 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast, energiezuinig

Mooie side by side koelkast qua vormgeving en praktische indeling zowel aan de koelkastkant als in de diepvries. Geluidsarm. Een top product!

Pluspunten

• geluidsarm
  • praktische indeling
  • energiezuinig
  • mooie vormgeving

Marc Huijbregts 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte, handig in gebruik met de showcase door !

Na 20 jaar was onze vorige Samsung koelkast aan vervanging toe. In deze koelkast hebben we een waardige opvolger gevonden. Groot, handig in gebruik én zuinig ! Een aanrader !

Pluspunten

• Voldoende ruimte
  • Handig met showcase door
  • Zuinig

erik0812 15-05-2015 Product kwartaal in bezit

Mooie, degelijke koelkast. Veel ruimte om je spullen op te bergen en blijft ook overzichtelijk. Je koelkast wordt geen rommel

Kooistra56 07-04-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koelkast is een toonbeeld van fraaie vormgeving en uitstraling. Bedieningsgemak is gebruiksvriendelijk. Afwerking perfect. Compleet en super geluidsarm.

gebruikerkoelkast 23-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie maar erg kostbare koelkast van Samsung. Gekozen vanwege de betere milieu prestaties en uitstraling.

A. Glasbergen 19-12-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over mooie ruime koelkast. Met handige showcase kun je open dingen makkelijker scheiden van vaste voorraad die continue gelijk koe blijft.

Papa van 3 snoepkontjes 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Wat en ruimte: heerlijk! Aansluiten en bedienen is bijzonder gemakkelijk en de koelkast en vooral de vriezer waren in no-time op de juiste temperatuur.

Qua geluidsniveau waren wij gewoon verwend en het extra geluid dat hij geeft t.o.v. ons vorige apparaat is af en toe een kort gerommel van nieuwe ijsblokjes. Verder gewoonweg een 10!

Over de duurzaamheid kan ik na een paar dagen nog niets zeggen.

Nog een pluspunt: bij een twijfeltje over het gebruik de VIP-lijn gebeld: geen wachttijden, direct adequaat geholpen.

Helemaal top!

Bibi40 15-12-2014 Product paar dagen in bezit

Het is even wennen met de dubbeldeur om een goede indeling te krijgen. Heeft een mooie strakke vormgeving alleen hadden de zijkanten van mij het zelfde mogen zijn als de deuren i.p.v. donker grijs. Pas een paar dagen in bezit dus over de duurzaamheid is nog niets te zeggen. Hij maakt een harder geluid dan ik had verwacht, heb andere ervaringen daarin.

Paulroos1 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik had al sinds 1999 de grootste SAMSUNG-koelkast die er destijds te krijgen was. En dat grote ding bleef jaar in jaar uit zijn werk goed doen. In al die tijd 1 x een binnenlampje verwisseld, dus er was geen dringende reden die trouwe koelkast te vervangen. Maar ja: ik zag bij toeval een commercial over de Showcase side-by-side koelkast met een waanzinnig mooi design en een handige ijsblokjesdispenser en ik voelde al aankomen dat de 15-jarige Samsung-koelkast na al die trouwe dienst toch het veld moest gaan ruimen. Dus in de winkel gekocht, omdat ik nog wel moest regelen dat de oude werd afgevoerd.

De showcase staat er nu en het voldoet aan alle verwachtingen. Superhandig is dat de rechterdeur in twee varianten kan worden geopend: in zijn geheel, maar ook zo dat je vanaf de buitenkant gemakkelijk vaker te gebruiken spullen kunt pakken. Niet alleen supersnel, maar dat gaat ongetwijfeld in de stroomrekening schelen. Mooi en zuinig!

De sticker aan de buitenkant belooft 10 jaar garantie op de compressor, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat deze in 2029 pas weer in aanmerking komt voor een dan nog futuristischer model.

B&M uit Rotterdam 13-12-2014 Product paar dagen in bezit

Deze koelkast moest 2 koelkasten vervangen, tot mijn verbazing heb ik nog steeds ruimte òver! De dubbele deuren en de indeling zijn zó makkelijk; 's-ochtends hoef ik alleen maar iets te pakken uit de showcase want daar staat alles voor het ontbijt. Ook het flessenrek is heel fijn. Kortom, wel duur, maar nu ik 'em heb zou ik nooit een andere kiezen. Mijn man, ing. vond deze koelkast ook een technisch hoogstandje.

M. Hamberg 08-12-2014 Product paar weken in bezit

Zo'n ruime koelkast en toch nog A+ score, top.
De koelkast is prettig diep, flessen van 2 liter passen er liggend ruim in.
Vooral de mogelijkheden van de showcase is bijzonder handig, hier is echt over nagedacht, achter deze deur kun je de meest nodige dingen plaatsen zodat je niet de hele koelkast heeft te openen. Energie besparend!
De groente en vleeslade zijn ook ruim , je kunt er met gemak voorraad voor een week in kwijt.
De toegepaste materialen zijn zo afgewerkt dat ze heel gemakkelijk zijn schoon te maken.
De vriesruimte is groot, ook heel praktisch ingericht. Onze grote vrieskist (bovenlader)hebben we afgedankt, als gezin met kinderen aantal 3+ kunnen we met gemak een voorraadje aanleggen, zelfs de pizza''s passen er met doos en al gemakkelijk in. Super!
Het water uit de koeler is heerlijk koel, en smaakt prima, de ijsmachine wordt regelmatig gebruikt, zowel de crushed ice als de cubed blokjes zijn prettig van formaat en komen goed uit het apparaat.
Zijn verschijning is ook een blikvanger, hij ziet en voelt er degelijk uit.
We hebben een open keuken en het geluid van de pomp is absoluut niet storend.

shyguy 04-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi functioneel koelkast!
Hij ziet er mooi uit en maakt bijna geen geluid.
Ik ben er zeer blij mee.

KarelvR 17-11-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel en super stil. Lades zijn handig te openen en de dubbele deur is, na enige oefening, een echte aanwinst.

GrootA 13-11-2014 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat, veel ruimte, energiezuinig, stil en super gebruiksgemak. Absoluut een aanrader!

Belt5 11-11-2014 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat. Mooi, praktisch en ruim. Zeer tevreden. Hadden we veel eerder moeten doen. Die gaat de deur niet meer uit!

Bosscheweg19 10-10-2014 Product paar dagen in bezit

Super mooie machine, gebruiksvriendelijk en zuinig in energie.Gisteren bestel, vandaag binnen.Dubbele deur is een extra energiebesparing.

Appeltje1986 04-10-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi strak design en zeer praktisch in gebruik. Installatie ook zeer eenvoudig.

Over de levensduur kan ik niks zeggen maar de vorige was ook een Samsung en die ging 12 jaar mee.

mvg

Sunny

Speedy58 04-10-2014 Product paar dagen in bezit

Fantastisch design met vele mogelijkheden die overigens grotendeels voor zich spreken. De tweede deur is even wennen maar lijkt handig voor de zaken die je snel moet hebben. Wel weer even wennen hoe dit dan het best in te delen. Handige manier van water of ijscubes/crushed ijs te krijgen. Geluidsniveau en energieverbruik zijn erg laag voor zo'n flinke kast.

jurjenwagenaar 24-09-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi koelkast van buiten en van binnen ziet het er heel goed uit. De laten zijn voorzien van wieltjes, ze gaan soepel er in en uit. De laden in de binnendeur kunnen zelfs in en uit schuiven. Genoeg ruimte voor flessen en potjes.

Kees uit Twente 18-09-2014 Product paar dagen in bezit

Deze Amerikaanse A++ koelkast vervangt bij ons twee koelkasten en 1 vriezer en bespaart ons stroom, ruimte en alles staat op 1 plek. De twee dueren van de showcase zijn superhandig. De ijsklnotjesautomaat is een welkome aanvulling