Bosch KSW36PI30 - Reviews

Inhoud koelruimte
346 liter inhoud
Kleur(en)
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KSW36PI30 op Kieskeurig.nl.

Wendy 28-06-2018

Ruim, goede indeling

Geschreven voor: Bosch KSW36PI30

Het is een erg mooie en ruime koelkast met kouwater tap. De indeling van de lades en de planken is precies goed.

Pluspunten

• water tap
  • Niet zo diep, toch veel ruimte

top aanrader 09-06-2016

Een zeer tevreden goede keuze geweest !

Geschreven voor: Bosch KSW36PI30

Ik heb deze product gecombineerd met een GSN36AI31 vriezer ( zonder ijsblokjes), samen naast elkaar staan ze prachtig mooi ( geen enkele amerikaanse kan er tegen op ) ,en over de prestaties ,gebruiksvriendelijkheid en tevredenheid kan ik iedereen eveneens aanraden ! 1 heel klein min puntje is wel dat de hoeveelheid tapwater via de waterdispenser zeer gering is, een halve liter max wat gekoeld is , daarna is het de normale temperatuur wat wordt toegevoerd via de waterleiding

Henk 21-05-2016

Juweeltje van een koelkast

Geschreven voor: Bosch KSW36PI30

Niet alleen een mooie koelkast maar ook een mooi meubelstuk voor je keuken , geluid is erg stil , moest in het begin even goed luisteren of hij aanstond , koelen doet hij erg snel en goed verdeeld , ben er erg blij mee met deze aankoop