Bosch KGV33VL31 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
192 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

koelertje 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden tot nu toe over de Bosch KGV33VL31 koelvries combinatie die een week geleden geleverd is.Je hoort hem amper, hij koelt zeer goed, en hij heeft een mooie vormgeving gezien de prijs kwaliteitsverhouding.Ik heb hem gekocht bij veilig kopen.nu. Klantvriendelijkheid en de bezorging was top. Vriendelijke jongens die netjes en behulpzaam waren. Kortom een aanrader voor (toekomstige)kopers.

testerlgf 15-08-2016

Hele mooie koel/vriescombinatie!

Positief: temperatuurregeling is prettig in het koelgedeelte, mooi design, goede isolatie, ontzettend veel ruimte in de koeling. Vriezer met prettige lades en ook weer goede isolatie. Slaat niet vaak aan, is lekker zuinig (verbruikt heel weinig!) en stil. Het flessenrek en de groentebak (met vershoudfunctie) zijn handige toevoegingen in het koelgedeelte.

Enige negatieve puntje is dat je hem nog moet ontdooien, maar ijsvorming is heel erg beperkt waardoor ontdooien niet vaak nodig is.

Zeker voor de prijs is dit een kwalitiatief goede uitziende koel/vriescombinatie.
Oorspronkelijk gepost op Bosch