Bosch KGV33VL31 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
193 liter inhoud

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

koelertje 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden tot nu toe over de Bosch KGV33VL31 koelvries combinatie die een week geleden geleverd is.Je hoort hem amper, hij koelt zeer goed, en hij heeft een mooie vormgeving gezien de prijs kwaliteitsverhouding.Ik heb hem gekocht bij veilig kopen.nu. Klantvriendelijkheid en de bezorging was top. Vriendelijke jongens die netjes en behulpzaam waren. Kortom een aanrader voor (toekomstige)kopers.

vivian 02-08-2017

Supermooie koelvriescombi

Heel mooie koel/vriescombinatie voor een klein prijsje! Royale vriesruimte voor 2 personen en hele mooie uitvoering.

Janus1984 30-07-2017

Super mooie koel vries combi

Mooie grote gebruiksvriendelijke combinatie. Jammer dat er niet iets is waardoor men geen vingervlekken op de deuren krijgt.

Jan1984 22-07-2017

Super mooie koel vries combi

Zoals ik ik onder tussen gewend raak aan de veelzijdigheid en het gebruiksgemakken van de bosch apparaten. Is ook dit apparaat zeker een aanrader
voor veel mensen die vooral veel spullen kwijt moeten kunnen in een koel en vries combinatie. Mooi design en kwalitatief sterk apparaat.

testerlgf 15-08-2016

Hele mooie koel/vriescombinatie!

Positief: temperatuurregeling is prettig in het koelgedeelte, mooi design, goede isolatie, ontzettend veel ruimte in de koeling. Vriezer met prettige lades en ook weer goede isolatie. Slaat niet vaak aan, is lekker zuinig (verbruikt heel weinig!) en stil. Het flessenrek en de groentebak (met vershoudfunctie) zijn handige toevoegingen in het koelgedeelte.

Enige negatieve puntje is dat je hem nog moet ontdooien, maar ijsvorming is heel erg beperkt waardoor ontdooien niet vaak nodig is.

Zeker voor de prijs is dit een kwalitiatief goede uitziende koel/vriescombinatie.