Siemens KG33VUW30 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG33VUW30 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Eric 10-11-2019

Heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

In verband met een open keuken en een beperkt budget, op zoek gegaan naar een betaalbare en vooral stille dubbeldeurs koelkast. Uiteindelijk is de keuze op deze mooie, ruime en zeer stille Siemens gevallen. Wat een fijn apparaat, mooi, ruim, betaalbaar en heerlijk stil. Enige minpuntje dat ik kon vinden is de indeling van de schappen, nadat ik er 1 heb uitgelaten toch een goede indeling gevonden met nog steeds voldoende ruimte. Een aanrader als je kwaliteit zoekt voor een prima prijs.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Strakke vormgeving
  • Prijs
  • Ruimte

Minpunten

• Schapindeling

Nana 04-09-2018

Mooie ruime koelvriescombinatie voor een scherpe prijs

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Ik was op zoek naar een koel-vriescombinatie met een ruim vriesgedeelte, voor een niet al te hoge prijs en kwam bij deze koelkast terecht. Een doorslaggevende factor was bovendien dat de koelkast erg zuinig is (A++). De temperatuur van de koelkast is makkelijk in te stellen en er is genoeg ruimte om flink boodschappen in te slaan.

Pluspunten

• Prettige indeling.
  • Stil.
  • A++

Casey 30-08-2018

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Deze combinatie voldoet aan al mijn verwachtingen.
Voor deze prijs ben je een dief van je portomonee als je hem niet koopt.

Pluspunten

• de prijs
  • zuinig

Familie 02-08-2018

Fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Mooie design. Goede kwaliteit prijsverhouding. Is stil en mooi zilvere buitenkant. Houdt groente & fruit langer vers.

• stil
  • Energieklasse A++

DNA 22-07-2018

Awesome fridge with minimum noise

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

I chose the fridge as it contains both a fridge and a freezer. The price-performance ratio was my main motivation of selecting this one. For the big size (192 L fridge and 94 L freezer), I would say that it is relatively inexpensive, considering that it is a Siemens product with A++ energy efficiency level. I am very happy with it as it looks nice, makes a great job in cooling and freezing and creates minimal noises. I certainly recommend the fridge!

Pluspunten

• Low noise
  • Energy saving

Robert 11-07-2018

De Siemens KG33VUW30 : ook na 6 maanden een goede keuze.

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Ook na inmiddels 6 maanden gebruik: een prima, betaalbare, praktische, energiezuinige en vooral ook stille koelvriescombinatie, deze Siemens KG33VUW30. Heb hem op de zolder, ook in deze warme periode op de laagste koelstand staan (standje 2 van de 8) en hij koelt als de beste.
Nauwelijks hoorbaar! Daarnaast een praktische indeling en met ruime vriesvakken. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Zuinig en stil
  • Prima koeling, zelfs op laagste stand
  • Praktische indeling, ruime vrieslades
  • Degelijk; no nonsense
  • Aantrekkelijke geprijsd

Minpunten

• geen
  • geen

Robert 19-03-2018

Ook na 4 maanden gebruik een dikke 9 voor deze Siemens

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Zeer stille, energiezuinige koelvriescombinatie. Inmiddels 4 maanden in gebruik en nog geen
minpuntje kunnen ontdekken. Degelijke Siemens kwaliteit voor een prima prijs aangeschaft bij
Wehkamp, die binnen 1 werkdag (!) dit apparaat keurig door 2 keurige sjouwers van hun bezorgdienst Dynalogic op onze zolder (met smalle trappen) liet plaatsen. Zeer tevreden over.
Hij staat op de laagste koelstand 2 (max is 8) en doet voortreffelijk, in stilte, zijn werk.
Absolute aanrader.

Pluspunten

• Degelijk en energiezuinig
  • Stil

Minpunten

• Ook na 4 maanden gebruik : geen

TV 15-12-2017

Fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Deze gekocht omdat het van een gerenomeerd merk is . De prijs-kwaliteitverhouding verhouding is dan ook uitstekend. Mooi ruim en heel stil.

Fam. Meyer 07-12-2017

Veel ruimte, lekker stil

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Prima kwaliteit voor het geld. De koelvries combi is stil en heeft veel ruimte. Tevens zie je de kwaliteit eraan af.

Angelique 05-12-2017

Mooi design en stil

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Mooie koel-vriescombinatie voor een goede prijs. Prijs en kwaliteit naar verwachting. Bergruimte voor koelgedeelte is instelbaar en geschikt voor iedere instelling. De groentenvak is erg ruim en daardoor overzichtelijk.

Pluspunten

• Indelingsmogelijkheden
  • Motorgeluid
  • Energielabel

Minpunten

• Hoogte opbergvakken in de deur

Anita 04-12-2017

Ideale keol/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Mooie koel/vriescombinatie met brede handgrepen waardoor deze makkelijk te openen is. Fijne indeling.

Pluspunten

• handgrepen geïntegreerd
  • weinig geluid
  • verschillende maatvoering vriesvakken

Minpunten

• geen

GJB Msg 27-11-2017

Combi voor 't gemak in de keuken

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Deze combi past goed in de keuken, koeling boven, in totaal ruim genoeg. Energiezuinig en weinig lawaai. De prijs kwaliteitsverhouding vinden we goed.

Wouter Boswinkel 21-11-2017

Koelvriescombi

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Deze koelkast voldoen voor huiselijke omgeving alsmede in woonvorm omgeving. De prijs-kwaliteitsverhouding sluit perfect aan op de inhoud van koel en vriesgedeelte. Duurt even dat de koeling (6 uur) op 7 graden boven en 4 graden onder is. Als gecertificeerd HACCP adviesoorgaan, SamondFood, een Siemens waardig product.

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruikersgemak

Minpunten

• geopende zuivel alleen in de deur te plaatsen

Lilly98 15-11-2017

Uitstekende koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Ik heb lang gezocht en veel reviews gelezen, toen mijn koelvriescombinatie Whirlpool het al na 2,5 jaar had begeven. Ik zocht een stille combinatie omdat deze in een open keuken staat en een die niet de hele dag staat te draaien (wat heel irritant is op een gegeven moment).
Na ontvangst eerst een dag laten staan en toen pas ingeschakeld. Gemakkelijk die bediening met toetsen en led licht dat wel iets feller had gemogen.
Ik heb de stand iets lager gezet, omdat het te koud werd. De vriezer doet het meteen goed.
De koelkast heeft onbreekbaar glas en het middelste legplateau is uitschuifbaar. Voldoende ruimte en het ziet er fris en schoon uit.
De extra grote groentela heeft een regelaar om alles crispie te houden. Al met al een goede keus.
Wat het geluid betreft, hij is zo stil dat ik af en toe even goed moet luisteren of hij wel aan staat.

Pluspunten

• stil
  • goede koeling
  • goede rpijs
  • A**

Jennefer Hougardy 24-10-2017

Leuke uitstraling

Geschreven voor: Siemens KG33VUW30 wit

Hij doet het super ! Ziet er mooi uit van binnen . Je kan er alles in doen, en alles apart houden van elkaar !!