Liebherr T 1410 - Reviews

tafelmodel koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
138 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Liebherr T 1410 op Kieskeurig.nl.

A.K 08-09-2013

Ik zocht een koelkast van maximaal 55cm breedte omdat er niet meer ruimte is naast mijn aanrecht (tot aan de muur) en deze T1410 van 50cm past er goed tussen. Liebherr kende ik nog niet maar ik heb er op internet veel positieve review's over gelezen.

De koelkast is zeer ergonomisch ingedeeld, er is slim over nagedacht! Zoals ik de koelkast plaats kan de deur niet verder dan 90 graden open, en daarom vind ik het belangrijk dat de groentebak en legplateau's er dan toch uitgehaald kunnen worden (o.a. voor schoonmaak), dat kan dus gewoon, zelfs als de deur slechts 60 graden los is (de groentebak loopt aan de voorkant iets schuin naar binnen af). Je kunt de glazen legplateau's er heel makkelijk uit halen als je b.v. een keer meer verticale hoogte/ruimte nodig hebt. Ook moest er een pak drinken van 9cm x 9cm in de deur/flessenrek geplaatst kunnen worden, dat kan dus ook met gemak, de ruimte in de deurrekken/flessenhouders zijn 10cm x 36cm, de tweede/middelste deurrek is iets in hoogte verplaatsbaar en daar passen ook (niet al te hoge) flessen/potten/pakken in, die deurrekken zijn heel handig/makkelijk te verwijderen. Functionele ruimte in de koelkast zelf is zo'n 42cm breedte x 35cm diepte, de legplateau's zijn in vele hoogten verplaatsbaar zodat je het makkelijk naar behoefte in kunt delen.

Ik ben er zeer tevreden over, wat de duurzaamheid betreft hoop ik dat deze net zo lang meegaat als mijn oude Frigidaire, die is laatst na 20 jaar stuk gegaan. Voor koelkast en diepvries kies ik voortaan voor Liebherr (als de duurzaamheid voldoet, maar dat zit wel goed denk ik)! Als je niet veel ruimte hebt in de breedte is de T1410 zeker een aanrader, heb je meer ruimte dan zijn er ook bredere uitvoeringen. Voor één persoon is de T1410 een uitstekende keus!