LG GSL325PVCV

316 liter
Haier HTF-456DM6

Tony 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Supermooi toestel

Zeer fraaie koelkast met veel laadruimte. Makkelijk te installeren, ook de wateraansluiting verliep probleemloos en enkele uurtjes later kan je al genieten van koel drinkwater en ijsblokjes. Toestel is niet te breed (92cm) en is bijna geluidloos. Blij met de aanschaf!

nagesh.khatri 10-02-2016 Product jaar of meer in bezit

4,2
Staat bij ons inmiddels 1.5 met veel geluid klachten naar LG. Een keer is de monteur geweest maar heeft tijdelijk iets opgelost. Tweede keer stuurde "veiligkopen.nu" niet eens een monteur. Toen direct met LG contact en zal er weer iemand komen. Bij ons staat hij in een open keuken en maakt some echt veel lawaai. Wij willen er eigenlijk nu van af omdat we soms niet normaal in woonkamer kunnen zitten. als je ijs niet vaak eruit haalt dan gaat de ijskast deur steeds open bij het uithalen van het ijs. Slecht compressor en slecht ontwerp qua trillingen en geluit niveau.

KRUKOOP 16-10-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn heel blij met deze koelkast! Een juweel in de keuken!
Heerlijk om te allen tijde koud water met ijsklontjes te kunnen nemen.

karin.rob 03-05-2015 Product paar weken in bezit

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, wij zijn er erg blij mee.
bij crushice spettert het een beetje naast je glas

robertvanbergen 31-03-2015 Product paar dagen in bezit

In een gezin met twee opgroeiende pubers bleek de (toch al ruimte) inbouwkoelkast niet voldoende. Op zoek naar een nieuwe koelkast kwamen we ook al snel de Amerikaanse side-by-side koelkasten tegen. Heel mooi maar toch wel een flinke uitgave. Na overleg besloten om de bestaande vriezer (Liebherr, Nofrost) te verkopen en dan verder te kijken. Die verkoop ging toch iets sneller dan gedacht en de nieuwe Amerikaanse koelkast kwam sneller in het vizier dan gedacht. Na een lijstje te hebben gemaakt met 'dat moet hij zeker in huis hebben' (Nofrost, ijsblokjesmaker, waterdispenser, rvs uitvoering én een betrouwbaar merk) kwamen we al snel bij LG uit. Na goede ervaring met dit merk (TV, soundbar, Home Cinemaset en gsm's) gericht verder gaan zoeken. En op een mooie aanbieding terechtgekomen bij Coolblue. Echt op het laatste moment 's avonds om 23.56 besteld en daarmee op tijd om de koelkast de volgende dag al in huis te krijgen. Hij zou worden bezorgd tussen 10.00 en 16.00 uur en na ongeduldig wachten kregen we om 15.30 uur een telefoontje dat de bezorgers binnen 10 minuten bij ons zouden zijn. Dan duren 10 minuten nog lang ;-) maar het wachten werd beloond. Superservice van de bezorging. Netjes uitgepakt, alles goed bekeken en de koelkast op de plaats gezet waar hij moest komen te staan. Het was voor de bezorgers de eerste keer dat ze een Amerikaanse koelkast moesten plaatsen en aansluiten. Omdat ik zelf toch wel een pietje precies ben heb ik aangeboden de aansluiting op het water zelf te doen. Er zat namelijk een lange waterslang bij die op maat moet worden gemaakt om aan te kunnen op de filter en vervolgens van filter naar de waterkraan. Goed opletten bij het uitpakken van het filter want er zitten twee hele kleine rode clips bij die na montage van de slang in het filter alles moeten borgen. Ik heb lang gezocht naar de tweede clip en na een telefoontje met de bezorgers bleek deze in de meegenomen verpakking te zijn achtergebleven. Geen probleem voor de bezorgers want ze hebben hem netjes afgeleveverd. Na montage van de slang en een aantal uren gewacht te hebben in verband met stabilisatie van de koelkast bleek toch het uur van de waarheid aangebroken. De waterkraan open en de koelkast in het stroom. Er sijpelde toch nog wat water bij de kraan maar na een paar keer aandraaien met een waterpomptang opgelost. Bij het openen van zowel de koel- als vriesdeur blij verrast door de LED verlichting die op een goede positie is geplaatst zodat ook bij een volle koel- of vriesgedeelte het licht perfect tot zijn recht komt. De indeling vraagt even tijd en vooral bij het vriesgedeelte. Die is namelijk smaller dan een normale vrieskast en daar moet je even op oefenen. De instelling van het display op de voorzijde van de koelkast is supereenvoudig. Het gebruik van het waterreservoir is geweldig. Het was even onduidelijk hoe het precies ging met de ijsblokjes (ook nog een icecrusher functie die erop zit) maar na het lezen van de gebruiksaanwijzing op de bijgeleverde cd-rom bleek dat het minimaal 12 uur duurt voor de eerste oogst van de ijsblokjes eruit komt. En dan moet je de eerste 20 weggooien net als de eerst getapte 7 glazen water. Maar dan.... een geweldige ervaring. De koelkast staat nu drie dagen en het is zo prettig om alles overzichtelijk kwijt te kunnen maar zeker zo lekker een glas koud water of een glas vullen met ijsblokjes en daarna naar wens met frisdrank of een whisky (on the rocks). Het gebruiksgemak en vormgeving krijgen een dikke 10. De duurzaamheid krijgt een 8 maar LG kennende zou dat na enige tijd zo maar een 10 kunnen zijn. Het geluidsniveau is laag (39db staat bij de eigenschappen) maar als de vriezer even aanslaat dan hoor je het natuurlijk wel. De koelkast staat bij ons in de bijkeuken/berging en dan heb je er geen last van. Ik kan mij wel voorstellen dat wanneer de koelkast geplaatst staat in de keuken of woonkamer dat anders kan zijn. Maar dan nog... iedere koelkast of vriezer hoor je. Al met al zijn we dik tevreden met onze nieuwe aanwinst en de keuze op de LG GSL325PVCV. Oja, vergeet niet bij eventuele aankoop om op de site van lg de koelkast te registreren in verband met de 10 jaar garantie op de Linear compressor.
Een lang verhaal maar ik hoop dat het iemand helpt die voor de keuze staat van de aanschaf van een Amerikaanse koelkast. Een aanrader !

willempieter 13-03-2014 Product paar dagen in bezit

De inhoud en indeling is precies wat wij zochten. Tot nu toe is het gebruiksgemak zeer goed. Qua vormgeving past deze Amerikaanse koelkast heel mooi in onze keuken.Wij zijn blij met de duurzaamheid (A+). Over het geluidsniveau kunnen we alleen maar zeggen dat wij nauwelijks iets hore.
Prima keuze!

De Veldkampjes 13-03-2014 Product paar dagen in bezit

Review LG GLS325PVCV

Al een tijdje geleden wilden wij een Amerikaanse koelkast aanschaffen.
Onze keus is toen gevallen op de LG GLS325PVCV.
De strakke vormgeving is het eerste wat ons opviel en waren gelijk verkocht.
Binnen is de ruimte zowel als in de koel als in de vries gedeelte ook goed verdeeld.
Naast dit alles is het betaalbaar voor de consument.
Ik denk vrijwel zeker dat wij met deze keus veel plezier zullen beleven.

De Veldkampjes

Van de Craen Kristel 11-03-2014 Product paar dagen in bezit

altijd gedroomd van een amerikaanse koelkast en nu is onze droom waarheid geworden. Super design, praktisch en comfortabel.

Vera24022014 07-03-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de Amerikaanse koelkast LG gekocht i.p.v. oude vriezer en koelkast van dertig jaar oud. In een word FANTASTISCH, echt een blikvanger in onze keuken. Energie gebruik wordt twee keer minder en het heeft meer ruimte in zowel koel als vriesruimte.
De koelkast heeft vreselijke mooi uitstraling, echt schitterend. Heerlijk dat ijskoude water, de ijsklontjes en het ijscrush met mooi LED-verlichting. Prima aflevering, precies op tijd, keurig geplaatst. Zeer tevreden!

Bastia83 02-03-2014 Product paar weken in bezit

Schitterende koelkast. Apparaat maakt zelf ijsblokjes aan en laat ze in een voorraad bak vallen. Hierdoor altijd ijsblokjes. Lekker in zomer! De crush functie is grappig. Maakt bijna geen geluid. Vind dit erg belangrijk. Erg blij met de koelkast!

Angitte 26-02-2014 Product paar weken in bezit

Bij het installeren/aansluiten van de koelkast was er enige onduidelijkheid over het plaatsen van de waterfilter.
Het waterfilter ligt vervolgens los naast of op de koelkast en de koelkast moet van zijn plaats gehaald worden om deze filter te vervangen, daarom een 7 voor gebruiksgemak.
De vormgeving is mooi en praktisch, dat spreekt voor zich.
Duurzaamheid is iets wat we zelf nog niet kunnen beoordelen, maar bij familie blijkt de LG Amerikaanse koelkast duurzaam te zijn.
Nagenoeg geen geluid hoorbaar, geweldig!

rieswes 24-02-2014 Product paar dagen in bezit

Een Amerikaanse-koelkast voor weinig geld.
Deze LG-Amerikaanse-koelkast is van alle gemakken en luxe voorzien die je maar kan wensen.
En de afmetingen zijn ideaal zodat hij ook in een kleine keuken kan worden geplaatst.
De binnen en buitenzijde is erg mooi en goed afgewerkt en voorzien van alle gemakken en luxe.
Tevens is het waterreservoir goed in gebruik en voorziet je van water en ijsklonten en zelfs gemalen ijsklonten.
Tevens voorzien van een kinderslot erg handig.
En niet te vergeten het is erg makkelijk schoon te maken.
Kortom een Amerikaanse-koelkast voorzien van alle gemakken en luxe voor een betaalbare prijs.

rieswes 24-02-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooie Amerikaanse-koelkast voor een mooi bedrag.
Die van alle gemakken is voorzien en makkelijk in gebruik.
Tevens zijn de afmetingen zodanig dat hij ook in een kleine keuken geplaatst kan worden.
Zowel de binnenzijde als buitenzijde voldoet aan alle eisen.
Mooi strak design, zowel binnen als buiten de koelkast.
Tevens is het ingebouwde waterreservoir makkelijk in gebruik en die voorziet je van water/ijsklontjes en gemalen ijs.
En makkelijk schoon te maken en voorzien van kinderslot.
Kortom een mooie Amerikaanse-koelkast voor weinig geld en voorzien van alle gemakken en luxe!

Lennart Arends 12-02-2014 Product paar dagen in bezit

Schitterend ontwerp, stil en energiezuinig. Daarnaast kun je er enorm veel in kwijt en is er geen sprake van ijsvorming binnen in de koelkast. Bij ons staat de koelkast in de bijkeuken, maar zou hij ook best in de keuken zelf een mooie plek kunnen hebben.

Stevige lades, zowel in het koel- als het vriesgedeelte voelt alles degelijk aan en met 10 jaar garantie heb ik er alle vertrouwen in dat ik jarenlang plezier zal hebben van deze mooie koelkast.

N. Jansen 04-02-2014 Product paar dagen in bezit

Na jaren een "gewone" koelkast te hebben gehad, nu tijd voor een amerikaanse koelkast. Op kieskeurig gekeken en deze koelkast word goed beoordeelt. Zelf zijn we ook enthousiast over de 10 jaar garantie op compressor, no frost, zuinig in gebruik, overzichtelijk en alles makkelijk in te delen.

We hebben hem nu een paar dagen in bezit en zijn er heel erg blij mee. Zeker gezien de prijs en kwaliteit een uitstekende koop!

Lars Jansen 31-01-2014 Product paar dagen in bezit

Voor deze koelkast gekozen omdat er veel goede reviews over waren.

Prima koelkast, in de aanbieding gekocht bij EP. Uitstekende service, koelkast werd keurig op z'n plaats gezet.

Koelkast doet het prima, geen bijzonderheden. Deze staat in de bijkeuken, maar qua geluid hebben we geen problemen mee. Ruime opberg mogelijkheden, ijsblokjes en lekker koud water tappen voor in de zomer. Kan nog geen nadelen vinden en qua duurzaamheid kunnen we na een paar dagen nog niet beoordelen, maar dat zal ongetwijfeld wel goed zijn.

LG-smart review 27-01-2014 Product maand in bezit

Deze Amerikaanse koelkast kenmerkt zich door efficentie,duurzaam en gebruikersgemak. Maar ook de 10 jaar garantie zijn ook TOP op de compressor.De totaal NO-****FROST zijn zo makkelijk echt top nooit meer ontdooien must. Snel en gemakkelijk toegang tot je voedingsmiddelen zowel de vriezer als koelkast.Zijn goed verlicht top,zeker bij vriezer.Jammer dat bij kinderslot of slot niet de watertoevoer stopt altijd water dus,kan dan wel niet op ijs gedrukt worden maar dat water of toewel de drukklep/knop blijft intresand bij kleinen kinderen zelfs bij 3 keer nat worden toch leuk soms niet. .lol.Verder toppie top.

ASB1970 26-01-2014 Product paar dagen in bezit

het is even wennen aan de indeling maar verder tevreden. Komt lekker koud water uit. Binnenverlichting perfect.

Fam. Hijdra 25-01-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast, erg ruim en overzichtelijk. We hebben een open keuken, maar t geluid valt erg mee
A plus dus zuinig in gebruik

Anwar28 20-01-2014 Product paar dagen in bezit

Hele mooie koelkast mooie kleur. Niet al te groot en neemt niet veel plek in beslag toch kunnen wij er genoeg in kwijt. Heb het sinds een week en wij zijn er tevreden ermee.