Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV178N rvs op Kieskeurig.nl.

9,1

e**g@c**a.nl 11-05-2022

Prima koop

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

Deze koel-vriescombinatie vind ik een mooie uitstraling hebben en ook was een vereiste dat mijn nieuwe

koel- vriescombinatie no frost moest zijn en dat was deze. Ik ben er blij mee in iedergeval.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • No - frost

Officiele reactie van Atag 12-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn dat het design en de No-Frost functie zo goed bevallen.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop!

Ellen
Webcare ETNA

s**6@h**l.com 09-05-2022

Me and Etna

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

Mooie koelkast met genoeg inhoud en waterdispenser. Koelt beter dan onze vorige koelkast. Temperatuur ook makkelijk aan te passen. Hoeft als het goed is niet te worden ontdooid, tot nu toe idd geen last van ijsvorming. Geluid niet storend. een aanrader.

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de koel/vries combinatie zo goed bevalt.

Veel plezier met de aankoop!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

Peter Emile 03-05-2022

Prima keuze gebleken!

Geschreven voor: ETNA KCV178N

We hebben deze Etna koelvries-combinatie gekozen om twee redenen: 1) hij moest passen in een krappe ruimte naast onze wasmachine en wasdroger; 2) het mooie design. Eigenlijk vonden we zijn iets grotere 'broertje' (de Etna KCV186NZWA) mooier, maar nadat we die besteld en betaald hadden bij Bol.com, bleken de jongens van het bezorg-bedrijf 'DynaLogic' waarmee Bol.com samenwerkt, niet in staat om de koelkast bij ons op 3 hoog naar boven te krijgen ("te zwaar"). Dus koelkast weer mee terug laten nemen, geld terug gevraagd & gekregen, en op zoek gegaan naar een leverancier die NIET samenwerkte met 'DynaLogic'. Dat bleek CoolBlue te zijn, die hebben een eigen bezorg-service. Alleen: CoolBlue had die KCV186NZWA niet in voorraad, dus dan deze maar gekozen, die iets kleiner was.
We hebben hem nu een week of 5 in huis, en ik moet zeggen: hij bevalt uitstekend! Hij maakt nauwelijks geluid, hij oogt mooi en doet verder wat ie doen moet. Bovendien is de indeling overzichtelijker dan bij onze oude, vorige - en grotere - koelvriescombinatie van LG. Dat het bovendien een oer-Hollands product is, spreekt ons extra aan. Heeft ie dan geen nadelen? Mmmwah. Als we dan écht spijkers op laag water moeten gaan zoeken: het lampje aan de binnenkant is van dat kille, vale, blauwig-witte LED-licht. Van dat LED-licht dat afkomstig lijkt uit de begintijd van LED.
Maar ach, er zijn ergere problemen in het leven dan de kleurtemperatuur van een koelkast-lampje....

• Maakt nauwelijks geluid

Minpunten

• Verlichting binnenkant

Officiele reactie van Atag 04-05-2022

Beste Peter,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review.
Wij zijn erg blij dat jij hebt gekozen voor ETNA.
Fijn dat de bezorging uiteindelijk gelukt is.
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, geluid en indeling van de KCV178N.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop!

Ellen
Webcareteam ETNA

Ing 22-04-2022

Mooi maar niet stil

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

Ontzettend mooie koelkast. Indeling is prima, in de deur mis je iets aan ruimte door het waterreservoir, maar in de koelkast heb je een legplank voor flessen.
De vriezer is qua ruimte net te doen voor 4 personen. In de onderste la passen met moeite 2 broden.

Minpunt vind ik het geluid. Hij zoemt en piept met regelmaat. Wij hebben een open keuken dus dat hoor je goed
Officiele reactie van Atag 25-04-2022

Beste Ing,

Hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat je de uitstraling van de koelkast zo mooi vindt en de indeling prima is.
In de koelkast of diepvries zijn twee geluidsbronnen: de compressor en het circuleren van de koelvloeistof of het koelgas. Hierbij horen geluiden zoals: brommen, zoemen, suizen, piepen of fluiten. Dit is de normale werking van de koel- of vrieskast.

Wij wensen je veel (koel)plezier!

b**a@h**l.nl 11-03-2022
  • Product gekregen

Mooi aparaat

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

Het een geweldog mooi en groot apparaat veel inhoud en makkelijk in gebruik te nemen

Pluspunten

• Veel opberg ruimte
  • Veel inhoud

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor de review. Wat een geweldig cijfer heeft u gegeven voor de koel/vriescombinatie. Daar zijn wij blij mee. Wij wensen u veel plezier met dit apparaat!

r**j@l**e.nl 09-03-2022

Pareltje in de keuken!

Geschreven voor: ETNA KCV178N

fantastische koel- vriescombinatie met genoeg ruimte en deze ziet er ook nog fantastisch uit in het zwart! pareltje in de keuken.

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Wat goed te lezen dat de koel/vriescombinatie voldoende ruimte heeft en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw pareltje!

Tessa 05-03-2022

Mooie ruime, zwarte koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV178N

Super ruime en mooie koelkast! Wij houden van een voorraad aanleggen en dat kan met deze koelkast! Genoeg plek in de koelschappen en vriesvakken.
Maakt ook geen geluid, mooie uitstraling en ook nog een waterdispenser, echt ideaal.

Enige minpunt is dat het energieklasse F is.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooie uitstraling
  • Waterdispenser
  • Stille koelkast

Minpunten

• Energieklasse F

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste Tessa,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte in de koelkast. Een voorraad in spullen kan nooit geen kwaad 😉
We wensen je veel koelplezier toe.

l**r@h**l.com 25-02-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

We wilden een kleinere koelvries combinatie.
Is erg stil en hij werkt prima koelt goed.
Ben er erg tevreden over.

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de koelkast.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

n**t@h**e.nl 23-02-2022

Erna koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

Mooi compact koelvriescombinatie werkt perfect en simpel te bedienen goede verdeling in de koelkast en ruime lades voor de vriesgedeelte met een woord goede koelvriescombinatie

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Goede verlichting
  • Makkelijk te bedienen
  • Ruime vriesvakken
  • Goede verdeling koelkast

Officiele reactie van Atag 24-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn dat de koel/vriescombinatie simpel te bedienen is en een goede verdeling heeft. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

WeltSe 21-02-2022

Mooie koelkast ETNA, verschrikkelijke levering MediaMarkt

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

Fantastisch mooie koelkast. Robuust en voorzien van waterdispenser. Echter moet ETNA heroverwegen om deze te laten leveren door MediaMarkt. Bedroevende service van deze dozenschuiver. Ik moet echt moeite doen, om de negatieve MediaMarkt ervaringen te vergeten en te genieten van deze mooie koelkast. (ETNA mag contact met me opnemen om de vreselijke klantreis met MM van me te horen)

• Praktisch ingericht

Minpunten

• Bestelling Mediamarkt
  • Levering Dynalogic

Officiele reactie van Atag 22-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Allereerst vinden wij het vervelend om te lezen dat jouw negatieve ervaring met Mediamarkt het enthousiasme over de koelkast zo overschaduwd. Wij hechten veel waarde aan onze service en gaan ervan uit dat onze dealers dit ook doen. Wij zullen de feedback van deze review meenemen. Daarnaast is het erg fijn om te lezen dat je zo blij bent met de koelkast en hij aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel koelplezier toe!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Said 26-01-2022

top product

Geschreven voor: ETNA KCV178N rvs

top koelkast lekker koude watertappen en nooit meer ondooien handmatig dankzij no frost

Pluspunten

• toppie
  • toppie

Officiele reactie van Atag 27-01-2022

Beste Said,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de koelkast! Dat jij tevreden bent is waar wij het allemaal voor doen.
​We wensen je veel koelplezier toe.

g**n@g**l.com 26-11-2021

Nieuwe Etna KCV178N Koel/vrieskast

Geschreven voor: ETNA KCV178N

De etna kcv178n is een mooie strakke side by side koel/vrieskast.
Op de deur is de bediening in led verlicht met touch bediening.
Van binnen lekker ruim en mooi ingedeeld.
Vriest en koelt goed.
Zeer tevreden en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Strak design en ruim van binnen
  • Werkt geruisloos en goed
  • Eenvoudige bediening met led verlichting

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review en dit mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en ruimte van de koelkast.
Wij wensen u nog jaren van koelplezier toe.

Groet,