ETNA KCV186N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV186N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Helene 20-04-2023

prima koelkast, bromt wel.

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

Product direct gekocht in de winkel omdat de oude koel/vries combi was overleden.
+ ziet er binnen en buiten mooi uit en makkelijk schoon te houden.
- geen wijnrekje
- bromt
- mijn partner vind het handvat te laag. Dit zit aan de onderkant van de deur, hij had het liever aan de zijkant gehad.

Pluspunten

• mooi van binnen en van buiten
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• veel geluid
  • geen wijnrekje

Officiele reactie van Atag 21-04-2023

Beste Helene,

Dankjewel voor het schrijven van deze uitgebreide beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat het design van de koel-/vriescombinatie jou goed bevalt.

Je geeft aan dat het toestel bromt. Graag kijken we met je mee of we dit voor je kunnen oplossen. Zou je een kopie van deze review samen met je adres- en contactgegevens willen sturen naar webcare@atagbenelux.com? Indien mogelijk ontvangen we ook graag een korte opname van het brommende geluid.

Momenteel is er helaas geen wijnrek beschikbaar voor dit model. We zullen je feedback meenemen in de verdere productontwikkeling!

Sjors Schenkel 28-02-2023

Bevalt erg goed, een aanrader.

Update op 28-02-2023:
We gebruiken de ETNA KCV186N rvs nu een paar maanden en zijn nog altijd zeer tevreden over dit product. Het enige wat misschien een minpunt is dat wanneer de koelkast opstart dan is dit goed te horen. Maar dit geluid is zeker niet storend. Dit is een goed product voor een goede prijs. Tevens zit er 5 jaar garantie op, wat wil je nog meer.

Review van 10-11-2022:
Ik heb deze koelkast gekozen, omdat deze de juiste formaten voor mijn keuken had. Verder vonden wij de kleur zilver mooi. Ook de indeling van de koelvriescombinatie was uitstekend. De verlichting mooi. We hebben deze koelvriescombinatie nu een paar weken en zijn blij dat we deze hebben aangeschaft. Hij voldoet aan al onze verwachtingen.

Pluspunten

• Ruime koelvries combinatie
  • Energie verbruik is zuinig
  • Mooie prijs

Minpunten

• Geluid bij opstarten

Officiele reactie van Atag 02-03-2023

Beste Sjors,

Wat leuk om te lezen dat je na een paar maanden gebruik nog steeds heel erg tevreden bent met jouw ETNA koelkast! De ruime indeling en het uiterlijk spelen mee in jouw beoordeling.

De koelkast zal altijd wat geluid maken bij het aanspringen. Staat het toestel wel waterpas? Een koelkast die niet waterpas staat zal meer geluid maken. Dit is eventueel te stellen met de pootjes.

Mocht je twijfelen over het geluid dan kun je altijd contact met onze service opnemen!
We wensen je nog vele jaren plezier van je aankoop.

b********@z************ 09-02-2023

Een goede koop.

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

De verkiper van de keuken stelde de aankoop voor.
Hij had goede redenen om de koop voor te stellen.

Pluspunten

• Afwerking
  • Snelheid

Officiele reactie van Atag 10-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je na het advies van de verkoper voor deze koel-/vriescombinatie van ETNA hebt gekozen. Helemaal mooi dat het toestel dan ook goed bevalt!
De afwerking en het gebruiksgemak zijn pluspunten voor jou.

We wensen je heel veel plezier van je aankoop.

a***@t********* 06-01-2023

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Etna koelvriescombinatie gekocht. Blij met mijn aankoop. Mooie strakke uitstraling die perfect past bij mijn overige interieur. Kleur zwart en deze is ook zwart zoals ik wilde. Fijne indeling zowel van het koel- en vriesgedeelte. Ik ben een klein persoon en dan is het fijn om de plateau’s te kunnen verlagen of te verhogen. I.v.m. open keuken is deze koel- vriesgedeelte zeker een aanrader hij is geluidsstil!! Ook erg blij met de overige opties die in deze koelvriescombinatie aanwezig zijn. En zeker niet te vergeten: De service van het leveren en plaatsen ervan was snel en netjes. Complimenten aan de heren!
Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en indeling van de koelkast. Dat jij tevreden bent met jouw aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.

n***********@l****** 05-01-2023

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Koelkast is ruim van binnen en is makkelijk te besturen. Buitenkant ziet er strak en netjes uit. Deze koelkast past perfect bij onze keuken! Ook maakt de koelkast niet veel geluid.

Pluspunten

• Snelvries functie werkt goed.
  • Mooie kleur

Minpunten

• Vingervlekken zijn goed zichtbaar
  • Moeilijk waterpas te zetten

Officiele reactie van Atag 06-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zin over het in - en exterieur van de KCV186N en deze ook zo perfect past in jullie keuken. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Dennis 12-12-2022

Mooie koelkast met plussen en minnen

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Mooie afwerking /binnenruimte beperkt door lades in het koelgedeelte /koelkast is luidruchtig
Verder een goede prijs/ kwaliteit zeker met de aanvullende garantie naar 5 jaar

Pluspunten

• Afwerking
  • Goede prijs

Minpunten

• Luidruchtig
  • Binnen ruimte

Officiele reactie van Atag 13-12-2022

Beste Dennis,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het mooie design en de goede prijs/kwaliteitverhouding.
Vervelend dat jij het geluid van de koelkast als zo storend ervaart, graag kijken wij een met jou mee of dit verbeterd kan worden. Zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

g***********@k*********** 05-12-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Mooie en functionele koelkast. Alles overzichtelijk . Veel ruimte. Het uiterlijk van de koelkast sprak mij gelijk aan.

Officiele reactie van Atag 06-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze leuke review achter te laten.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak, de handige en ruime indeling en natuurlijk het mooie design.

Jacco 09-11-2022

Zeer goede aankoop

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

Nu twee weken in mijn bezit een super aankoop heel fijn dat de deur van de koelkast niet helemaal open hoeft 90 graden om de groentelade volledig te gebruiken
En een zeer degelijke prijs

Pluspunten

• Groentelade volledig te openen
  • Lekker stil
  • Ruime indeling

Officiele reactie van Atag 11-11-2022

Beste Jacco,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de ruime indeling en geluidsniveau van de koelkast.

m********@g******** 24-10-2022

Mooi design en ruim goed ingedeeld

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Het design is mooi. Van binnen is het koelgedeelte en vriesgedeelte praktisch ingedeeld. De groente en fruitlade erg ruim en je kunt de vochtigheidsgraad zelf regelen. Het heeft een ecomodus en is vrij geruisloos. Ben erg tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Mooie kleur, praktisch ingedeeld.
  • Fijne schuifbare lades

Officiele reactie van Atag 25-10-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat je zo tevreden bent met de aankoop. Leuk om te lezen dat zowel in- als exterieur volledig naar wens zijn. Bedankt voor de mooi review.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

Verhoef Apeldoorn 14-10-2022
Geschreven voor: ETNA KCV186N

2 Etna koel-vriescombinaties aangeschaft om naast elkaar in de keuken te plaatsen, ter vervanging van losse, oude koeler en vriezer.
Wat krappe toegang tot de vrieslades, maar verder uitermate tevreden over de kwaliteit, look en feel van de apparaten.
Én vriendelijk voor de portemonnee, ook niet geheel onbelangrijk.
Aanschaf en installatie: Augustus 2022
Verhoef Apeldoorn

Pluspunten

• Kwaliteit / prijs
  • Uiterlijk en kleur (zwart)
  • Display in deur

Minpunten

• Ietwat krappe vrieslades

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw Verhoef,

Hartelijke bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wat leuk om te lezen dat de koel- vriescombinaties jou zo goed bevallen.
Jij bent tevreden over de kwaliteit, look en feel van de apparaten, dat is natuurlijk waar wij het voor doen!

Frank 11-10-2022

Geslaagde keuze!

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Mijn decennia oude koelvriescombinatie verbruikte meer dan 800 kWh. Dus op zoek naar een nieuwe. Gezien ETNA Nederlands is ging mijn voorkeur hier naar uit. De KCV186N in zwarte uitvoering bleek de passende keuze met minder dan een derde aan energieverbruik. De kleur van de deur is verrassend mooi mat en de zijkanten iets geprofileerd. Digitaal display op de deur en no frost uitvoering. Geslaagde keuze!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Digitaal display
  • No frost

Minpunten

• Had hem eerder moeten kopen

Officiele reactie van Atag 12-10-2022

Beste Frank,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie score!
Wat fijn om te lezen dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Een duurzame keus, goed voor jou en goed voor het milieu!
Ook ben jij tevreden over het mooie design, het gebruiksgemak en de handige no-frost functie.

f***********@p******** 02-10-2022

Koel vries combinatie van Etna is prima.

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Dit is een fijne, mooi strakke koel vries combinatie. Alleen jammer dat het instellen van de koeltemperatuur nogal moeilijk gaat. Je moet nogal stevig op de toetsen drukken voordat je een instellingsmogelijkheid krijgt. Gaat dus erg moeizaam. Het zijn duidelijk geen tiptoetsen.

Officiele reactie van Atag 03-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling van de koelkast. We wensen je veel koelplezier toe.

Andre 28-09-2022

Mooi en degelijk

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Mooie no nonsense Koel/vriezer. Er komen steeds meer ETNA producten in mijn keuken, goed en vertrouwd merk van vroeger en nu. Top

Pluspunten

• mooi
  • degelijk

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste Andre,

Een mooie score voor de koel- vriescombinatie, bedankt!
Wat leuk dat jouw keuken inmiddels lekker gevuld is met ETNA.
Daar worden wij blij van, tevreden klanten.
Met het mooie design is dit natuurlijk een mooi nieuw pronkstuk!

r************@g******** 24-08-2022

Bevalt goed zeker een aanrader

Mooie ruime koekvriescombinatie
Goed overzichtelijk
Aflevering is prima gegaan
Vriendelijke mensen

Pluspunten

• Goed overzichtelijk

Officiele reactie van Atag 25-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie reviewscore. Leuk te lezen dat de koel/vriescombinatie overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik is. Heel veel plezier gewenst met je aankoop!

Chantal

a******@z******* 15-08-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Ik heb een zwarte koelkast gekozen van Etna, een prachtige aanvulling in mijn keuken. ziet er mooi uit van binnen en van buiten. geluid is minimaal. koelt en vriest goed, heb hem pas 1 week dus kan ik geen minpunten vertellen 😉
Tevens heb ik mij online aangemeld voor langere garantie dat is ook een mooie bijkomstigheid. Kortom ik ben tevreden!

Officiele reactie van Atag 16-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Leuk om te lezen dat niet alleen de koelkast een prachtige aanvulling is in jouw keuken maar dat deze ook verder aan al je verwachtingen voldoet.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet. Femke

e****@s********* 12-08-2022

aankoop

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

Erg mooie en ruime koel-vriescombinatie met handige watertank voor heerlijk koud water.

Pluspunten

• Ruimte
  • watertank
  • geluid

Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jij zo tevreden bent met de KCV186N.

Theo 11-08-2022

Koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV186N

We hebben een mooie zwarte koelkast gekocht. Mooi om te zien en makkelijk in gebruik voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Goede prijs

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Officiele reactie van Atag 12-08-2022

Beste Theo,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en werking van de koelkast.

a******@c******** 05-08-2022

Zeer tevreden met deze aankoop

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Ik heb voor dit product gekozen om twee reden: mooi uiterlijk 2grote deuren op een goede hoogte met prima binnen verlichting. Ten 2e grotere vriesdeel met een grote ruimte dan onze vorige.
Als belangrijk extra minder stroomverbruik dan onze vorige kast.
Ik raad het een ieder aan die een kast wil met optimaal gebruik en moderne uitstraling, deze Etna kast is een aanrader.
Met vr. .....

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Stille ruime kast

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review.
Wij zijn blij dat jij hebt gekozen voor ETNA en dat de koel- vriescombinatie voldoet aan jouw wensen.
Het mooie design, de ruimte van het koel- en vriesgedeelte en het energieverbruik bevallen jou allemaal goed.
Leuk om te lezen dat jij deze ETNA aan zou raden!

Wij wensen jou heel veel koelplezier.

j**********@p******** 01-08-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Prachtig design en met de kleur zwart helemaal mooi... Lang niet alle merken voeren zwart uit in hun modellen..
Makkelijk in te stellen temperaturen voor zowel boven als onder.. Genoeg ruimte en niet geheel onbelangrijk je hoort hem niet
Een perfecte keuze

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en werking van de koelkast.

Jacmar53 01-08-2022

Goede no frost refrigerator

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

Na meer dan 10 jaar te hebben gedaan met mijn oude koelkast nu een nieuwe Etna gekocht. Koel en vriesruimte zijn vele malen ruimer. Display is goed te bedienen. Maakt niet zoveel geluid. Hij heeft een moderne zilveren uitstraling. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Groote
  • No frost

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedacht voor deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij het vervangen van jouw koelkast en je tevreden bent met jouw aankoop. Dat is waar wij het allemaal voor doen.

m******@m************* 21-07-2022

Stoere eyecatcher

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Prachtig strak zwart design precies waar ik naar op zoek was. De koelkast is 1.80 hoog, perfect voor ons lange mensen, en daardoor een eyecatcher in de keuken. Hij is geruisloos en heeft een E energie label, zuinig in gebruik .Door de diverse functies is de koelkast handig en modern in gebruik. Een echte aanrader!

Pluspunten

• hoog
  • meerdere handige instelbare functies
  • ruim van binnen
  • stil aanwezig
  • love the color black

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

wat zal deze eyecatcher mooi staan in jouw keuken!
Leuk om te lezen dat je naast het mooie design, ook tevreden bent over het gebruiksgemak, de ruimte en het geluidsniveau van de koelkast.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

h******@g******** 07-07-2022

bevalt goed zeker aan te raden

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Mooi model koel vries combi, werkt goed wel jammer dat dit model meteen al een klein deukje in voordeur heeft zitten, terwijl deze nieuw uit de doos komt. dit viel ook op bij showroom model in de winkel. het is niet echt direct storend,maar zou eigenlijk niet mogen

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een mooi cijfer heb jij gegeven voor de koelkast, een 9!
Hartelijk bedankt hiervoor.
Fijn dat jij zo tevreden bent met de KCV186N.
Balen dat er direct al een deukje in het toestel zit, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag kijk ik met jou mee of we dit op kunnen lossen. Zou jij hiervoor jouw adres- en contactgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com.

r****@h********* 21-06-2022

Koel/vries kast

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

Mooie ruime koel/vries kast goede indeling en wat zeker belangrijk is zuinig in gebruik. Is zeker een aanrader

Officiele reactie van Atag 22-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10, wat een prachtige score, bedankt!
Ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de indeling en ruimte van de koelkast. En natuurlijk de duurzaamheid, zuinig in gebruik. Goed voor het milieu en de portemonnee!

Wij wensen jou heel veel koelplezier toe!

t*********@h********** 29-05-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA KCV186N

Mooie koelvriescombinatie met gladde achterkant waardoor hij slechts 1 cm. van de muur hoeft te staan. Prettige indeling voor vriesgedeelte met een kleinere en grotere lades.
Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Ziet er strak uit
  • Temperatuuraanduiding op voorkant

Minpunten

• Niet superstil tijdens het koelen.

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedank voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking en ruimte van de koelkast.

m**********@h****** 01-05-2022

Fijne koelvries kast

Fijne stille koelvrieskast.
Mooie kleur.
Zuinig in gebruik.
Veel koelkast ruimte.
Mooie grote diepvries lades.

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluid
  • Kleur

Officiele reactie van Atag 02-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de indeling en uitstraling van de koelkast.
Wij wensen u veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA