Liebherr EWTgb 2383 staalgrijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr EWTgb 2383 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mitch 07-07-2022

Aanrader voor de wijnliefhebber!

De Liebherr EWTgb 2883 is een erg stijlvol product, welke ruimte biedt aan voldoende flessen wijn. Met het display rek onderin, kun je je mooiste flessen displayen. De koelkast is geruisloos en met de handige licht functie, kun je ervoor zorgen dat als de koelkast leeg is, je toch je flessen ziet liggen, Het touch to open is ook erg prettig, geen handgreep meer en de koelkast sluit geruisloos door de softclose. Ik ben erg tevreden en zou deze koelkast zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Strak design

Bianca 14-05-2021

Goede wijn behoeft geen krans!

Goede wijn behoeft geen krans!

Mooie strakke uitvoering, makkelijk in gebruik en heerlijk de lekkerste wijn bij de hand.
Twee zones wijn, heerlijk op de perfecte temperatuur.
Nooit meer denken, wat voor wijn zet ik nu koel. Met de verlichte (LED) display dag en nacht in de picture.
Voor iedere wijnliefhebber heb een must!
Hadden we al veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• stil