Liebherr CPel 4313 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CPel 4313 op Kieskeurig.nl.

Geert Henk Wijnants 05-01-2021

Solide energiezuinige koel-vries combinatie met overzicht.

Geschreven voor: Liebherr CPel 4313

We hebben voor deze koel-vries combinatie gekozen vanwege de solide uitvoering, de overzichtelijke glazen lades die 35 kg kunnen dragen, het energieverbruik (dat was de belangrijkste aanleiding om te vernieuwen).
Na plaatsing blijkt 't een rustig en mooi toestel wat door de RVS omkasting en greeploze deur een solide indruk maakt. Zaken als deuralarm en LED verlichting completeren het geheel.

Pluspunten

• Energiezuinig (A+++)
  • Overzichtelijk en solide (stevige deur-ophanging)

Minpunten

• Één grote groentebak (dubbele was handiger)

Geert Henk Wijnants 02-01-2021

Mooie ruime energiezuinige combi-koelkast

Geschreven voor: Liebherr CPel 4313

Ruime koelkast, compact verpakt dus nog in Ford Mondeo stationcar te vervoeren (heb ik niet gedaan in verband met risico van liggend vervoer).
De glasplaten maken dat je goed zicht hebt op de inhoud van de vakken. De grote ingebouwde handgreep maakt dat je geen risico hebt op beschadiging van de handgreep.
De LED verlichting is mooi helder.
De bediening met display is netjes weggewerkt achter de deur. Gecombineerd met een geluidsarme compressor waarbij het koelkastdeel bij vakantie apart uitgeschakeld kan worden maken dit een mooi complete combi koelkast met aantrekkelijke RVS look.
Tbv de traceerbaarheid: ordernr BKI934008

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Overzichtelijk
  • Geluidsarm
  • Heldere verlichting

Minpunten

• Een groot groentevak (twee zou handiger zijn)

A Kuijs 20-05-2021

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CPel 4313

Al meer als 50 jaar getrouwd en altijd liebherr producten aangeschaft.
Degelijk en goede kwaliteit.
Nooit met service te maken gehad Werkte
Gewoon altijd goed

Pluspunten

• Goede koel en vriestempetatuur
  • Degelijke materialen

Minpunten

• Niet dat ik weet

Dhr mokdad 18-03-2021

harde piep

mooie koelkast
om te zien maar daar is alles mee gezegd
groenten bak zit telkens vol met water
en er zit een irritate harde piep in het apparaat wat telkens na 60 sec afgaat als je de deur opendoet firma benaderd waar die gekocht is
maar helaas niks aan te doen en liebherr ook niet.. als je snacht's wat wil snacken en je blijft te lang bij je koelkast hangen is iedereen wakker gebruiksvriendelijk een zero en dan maar met verlies verkopen op marktplaats en kijken voor wat anders

Pluspunten

• mooi om te zien
  • wekker inbegrepen

Minpunten

• harde irritante piep
  • vocht groentenbak

Officiële reactie van Liebherr 19-03-2021

Beste meneer Mokdad,

Wat vervelend dat deze koel-/vriescombinatie niet aan uw verwachtingen voldoet.

Deze Liebherr is uitgerust met een deuralarm. Deze geeft na 60 seconden een waarschuwingssignaal om te voorkomen dat de deur onbedoeld open blijft staan. Als dit als hinderlijk ervaren wordt kan het alarm bij geopende deur worden uitgeschakeld. De uitschakeling is net zo lang actief als de deur open blijft staan.

Het is jammer om te lezen dat u hierom op zoek gaat naar een vervangend apparaat. Hopelijk vindt u een apparaat dat beter bij uw wensen aansluit.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

Goede ervaring 27-12-2020

Goede service mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr CPel 4313

Omdat Liebherr heel goed is en prima service verleent gaf mij alle vertrouwen over deze aankoop. Mijn vorige kast merk Liebherr werd een totale vrieskast na 28 maanden en werd kosteloos gerepareerd en heeft nog 13 daarna gefunctioneerd

Pluspunten

• Koelt zeer goed

Minpunten

• Geen idee

Marcel 16-12-2020

Zeer mooie, ruime koel vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CPel 4313

Zeer mooie en goed afgewerkte koel vriescombinatie die heel slim is ingedeeld en twee super ruime vrieslades waardoor je gemakkelijk er hele pizzadozen in kwijt kunt. Gekocht als tweede koelkast voor in de schuur. Dit omdat Liebherr bij veel koelkasten werkt met twee thermostaten waarmee je bij te lage temperaturen in je schuur het koel gedeelte kan uitschakelen. Misschien de goedkoopste maar gezien de kwaliteit het zeker waard. De Audi onder de koelkasten! Super blij mee.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Heel erg stil

Buurs 02-12-2020

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CPel 4313

Prachtige koelkast met veel ruimte en handig ingedeelde ruimte in de koelkast. De hoogte is ideaal en mooie kleur grijs en gemakkelijk schoon te houden

Pluspunten

• ruime koelkast
  • Fijne hoogte van de koelkast

Wim Riggelink 15-10-2020

Super combinatie

Super koel/vriesvombinatie
Ideale verdeling van tussen koel en vries ruimte. Top afzonderlijk in te stellen. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Deur scharnieren makkelijk om terzetten