Liebherr CN 4015 Comfort NoFrost - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
269 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CN 4015 Comfort NoFrost op Kieskeurig.nl.

Samenvatting

De Samsung Galaxy A50 is een zeer goed toestel in zijn prijsklasse. Het mooie OLED-scherm zorgt voor erg mooie kleuren en zwartwaarden. De telefoon kan erg lang mee en heeft een goede accuduur. De A50 beschikt standaard over 128GB aan opslag. Dit is ruim voldoende voor al je apps en een heleboel Netflix-series. De specificities voor de lage prijs maakt dit het een van de beste toestellen voor deze prijs. Er is een vingerafdrukscanner onder aan het scherm aanwezig, maar deze werkt niet altijd even goed. De camera is ten opzichte van vergelijkbare telefoons wat aan de matige kant. Dit budgettoestel is jammer genoeg wel afgewerkt met plastic.

Pluspunten

Minpunten

+ 2340x1080 OLED-scherm

+ Goede accuduur (4000 mAh)

+ Ruimte opslag van 128GB

- Vingerafdrukscanner werkt niet goed

- Primaire camera maar 25Mp

- Plastic afwerking

W Groenewoud 06-10-2020

kort in gebruik , maar nu al tevreden over aankoop

Geschreven voor: Liebherr CN 4015 Comfort NoFrost

hadden grote vrieskist , nu laden alles is makkelijk terug te vinden, voldoet geheel aan de eisen , en de koelkast die gelijk hebben gekocht voldoet zeer goed , bv bier is altijd lekker op temperatuur

A. Popken 23-08-2020

ruime koel/vries kast. koelt goed

Geschreven voor: Liebherr CN 4015 Comfort NoFrost

Ruime koelkast. Koelt goed, fijne indeling,drie vriesladen. Ik had voorheen 30 jaar een miele koelkast. Nu een Liebherr. staat ook bekent om zijn lange levensduur.

Monique 14-08-2020

Ideale koelkast voor groot gezin

Geschreven voor: Liebherr CN 4015 Comfort NoFrost

Fijne indeling met 2 aparte lades. Ook heel fijn is het dubbele flessenrek in de deur. Op de flessendrager in de koelkast passen 1,5 liter flessen.
Prettige Led-verlichting, vooral ‘s avonds prettig aan de ogen.
Enig minpuntje is dat er in de deur 4 vakken/(flessen)rekken zitten, volgens mij passen er 5 vakken in. Helaas is een extra rek niet bij te bestellen.
Ideale koelkast voor een groot gezin.

Pluspunten

• Veel opbergruimte
  • Dubbel flessenrek in de deur

Minpunten

• 4 vakken/(flessen)rekken in de deur