Liebherr CN 3115 - 21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CN 3115 - 21 op Kieskeurig.nl.

R Zijlstra 31-12-2020

Liebherr CN 3115 - 21

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 - 21

Fijne koelkast, gemakkelijk in te stellen als je de deur opendoet, daar kan je de temp voor koelkast en vriezer in graden afstellen.Hij ontdooit automatisch. Maakt nagenoeg geen geluid Deze koelkast ziet er prachtig uit en is ook erg functioneel in te delen. Hij lijkt niet zo groot, maar er kan uiteindelijk veel in. De groentenlades lopen mooi op wieletje en de vriesgedeelte hoeft niet te worden ontdooid want dat gebeurd automatisch .Veel mogelijkheden zoals de supercool, superfrost en smartdevice-functie.TOP KOELKAST.

Harrie Liebregts 29-12-2020

mooie en degelijke koel-vrieskast

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 - 21

Gekozen voor ideale hoogte koel-vriescombinatie en degelijkheid/mooi uiterlijk merk. Het materiaal van de indeling voelt zeer stevig aan en is ook makkelijk te verplaatsen.
Helder en duidelijk display. Daarnaast is een non frost systeem erg fijn, nooit meer ontdooien. Tot nog toe zeer tevreden.

Pluspunten

• hoogte koel-vrieskast
  • degelijk materiaal indeling

Minpunten

Robert 17-10-2020

Ruime degelijke koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 - 21

Aangezien ik een koel- vriescombinatie zocht die niet hoger was dan 165 cm, in combinatie met Nofrost, viel mijn keuze op dit apparaat. Hij is verrassend ruim, stil en handig in gebruik. Anderhalve liter flessen limonade passen gemakkelijk in het deurvak. Ideaal zijn de grote handgrepen, met volle handen maak je eenvoudig de deur open. De digitale bediening werkt makkelijk. Kortom is dit apparaat een echte aanrader!

Pluspunten

• verrassend ruim
  • grote handgrepen

Mirjam 05-09-2020

kwaliteitsapparaat

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 - 21

Ik was op zoek naar een koelvries-combinatie, no frost en kwam na verschillende types en merken onderzocht te hebben uiteindelijk bij deze koelkast uit. Prijs/kwaliteit vind ik goed. Het ziet er mooi uit met de handgrepen 'los' van de deuren, wat ook handig is en 'lekker' opent en sluit. Het is net allemaal even een klasse beter en mooier dan soortgelijke apparaten. Ondanks dat het een iets lagere koelkast is biedt deze veel ruimte, zowel in het koel- als in het vriesgedeelte. En... nooit meer ontdooien!!

Pluspunten

• no frost
  • goed design