Liebherr CN 3115 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CN 3115 wit op Kieskeurig.nl.

9,6

Huib 19-04-2021

Super mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

We zochten een compacte koelkast voor in de schuur, die dus ook werkt bij lage temperatuur. Dan is deze Liebherr eigenlijk de enige keuze. Een te mooi apparaat voor in de schuur. Veel binnenruimte voor zo’n klein formaat.

Pluspunten

• Ruim
  • Voor in onverwarmde schuur

Jittie Splinter 13-04-2021

Net aangeschaft.

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Deze combinatie gekocht omdat deze maat precies past. Ik wilde graag meer vriesruimte. Had een 30 jaar oude staan van een ander merk die erg veel geluid maakte. Wat een ruimte en geruisloos. Super!!Mooie verlichting en gemakkelijk te bedienen. Volgens mij de enige die 60cm breed is en toch niet zo hoog. Hier ga ik veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• Goede maat
  • Gescheiden temperatuur instelling
  • Energie zuinig
  • Groentelades mooi groot
  • Door wieltjes gemakkelijk eruit te halen

Minpunten

koelkast 09-05-2021

Liebherr Top !

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Uitstekende uitstraling,vanuit mijn oude werk(25 jaar accountmanager Heineken) heb ik alleen met Lieherr koelkasten in de horeca gewerkt,uitstekende service,prijs-kwaliteit uitstekend.Top of the bill:Liebherr

Familie in Hoofddorp, Floriande 15-04-2021

Mooi, compact, ruim apparaat met veel functionaliteiten.

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Apparaat dat niet te hoog is en daardoor op zolder goed past. Er zijn weinig koelkasten in deze categorie (circa 1.65). Hierdoor past hij ook goed door een trapgat. Het apparaat heeft fijne grote handgrepen en een groot koelvak.
De ingebruikname is gemakkelijk. Hij is verrijdbaar met wieltjes en heeft een handgreep aan de achterkant om hem te tillen.

Pluspunten

• afmeting
  • weinig energie verbruik
  • powercooling

Henri 09-04-2021

Super koel/vries kast

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Mooie koelkast, wel even op moeten wachten maar voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Strakke uitstraling.

Pluspunten

• Bediening

R Zijlstra 31-12-2020

Liebherr CN 3115 - 21

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Fijne koelkast, gemakkelijk in te stellen als je de deur opendoet, daar kan je de temp voor koelkast en vriezer in graden afstellen.Hij ontdooit automatisch. Maakt nagenoeg geen geluid Deze koelkast ziet er prachtig uit en is ook erg functioneel in te delen. Hij lijkt niet zo groot, maar er kan uiteindelijk veel in. De groentenlades lopen mooi op wieletje en de vriesgedeelte hoeft niet te worden ontdooid want dat gebeurd automatisch .Veel mogelijkheden zoals de supercool, superfrost en smartdevice-functie.TOP KOELKAST.

Harrie Liebregts 29-12-2020

mooie en degelijke koel-vrieskast

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Gekozen voor ideale hoogte koel-vriescombinatie en degelijkheid/mooi uiterlijk merk. Het materiaal van de indeling voelt zeer stevig aan en is ook makkelijk te verplaatsen.
Helder en duidelijk display. Daarnaast is een non frost systeem erg fijn, nooit meer ontdooien. Tot nog toe zeer tevreden.

Pluspunten

• hoogte koel-vrieskast
  • degelijk materiaal indeling

Minpunten

Robert 17-10-2020

Ruime degelijke koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Aangezien ik een koel- vriescombinatie zocht die niet hoger was dan 165 cm, in combinatie met Nofrost, viel mijn keuze op dit apparaat. Hij is verrassend ruim, stil en handig in gebruik. Anderhalve liter flessen limonade passen gemakkelijk in het deurvak. Ideaal zijn de grote handgrepen, met volle handen maak je eenvoudig de deur open. De digitale bediening werkt makkelijk. Kortom is dit apparaat een echte aanrader!

Pluspunten

• verrassend ruim
  • grote handgrepen

Mirjam 05-09-2020

kwaliteitsapparaat

Geschreven voor: Liebherr CN 3115 wit

Ik was op zoek naar een koelvries-combinatie, no frost en kwam na verschillende types en merken onderzocht te hebben uiteindelijk bij deze koelkast uit. Prijs/kwaliteit vind ik goed. Het ziet er mooi uit met de handgrepen 'los' van de deuren, wat ook handig is en 'lekker' opent en sluit. Het is net allemaal even een klasse beter en mooier dan soortgelijke apparaten. Ondanks dat het een iets lagere koelkast is biedt deze veel ruimte, zowel in het koel- als in het vriesgedeelte. En... nooit meer ontdooien!!

Pluspunten

• no frost
  • goed design