Liebherr CNP-4813-23 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP-4813-23 op Kieskeurig.nl.

Ruud 30-12-2020

Betrouwbare zuinige kwaliteits koel-,vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP-4813-23

Zeer tevreden met de aankoop van de koel-, vriescombinatie Liebherr4813-22 (338 ltr type).
Zeer zuinig apparaat A+++. Gekozen voor Liebherr omdat onze vorige het 27 jaar probleemloos heeft gedaan en nu kapotte thermostaat. (tijd voor een nieuwe). Nu zelfs 7 jaar garantie. Iets duurder dan zijn gelijknamige broertje maar meer inhoud en nog iets zuiniger. Comfortabel in gebruik/indeling. Deurtjes kunnen eenvoudig links of rechts draaiend gemonteerd worden. Geluidsnuveau is minimaal. Op naar de volgende 27 jaar !!

Pluspunten

• zuinig
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet gevonden

Theo Smits 06-04-2021

Energiezuinige en gebruiksvriendelijke koel/-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP-4813-23

Hoe vaak in een mensenleven koop je nou een koel-/vriescombinatie? Niet vaak. Dus toen mijn vrouw en ik een nieuw koelkast wilden kopen, hebben we onze keuze gebaseerd op feiten en niet op een glad verkooppraatje.

Test Consumentenbond
Op basis van de test van de Consumentenbond hebben we gezocht naar een koel-/vriescombinatie die allereerst zeer energiezuinig is, er mooi uitziet, veel ruimte biedt in het koel- en het vriesgedeelte en hoog wordt aangeschreven op het gebied van gebruiksgemak. En natuurlijk hebben we ook goed naar de prijs gekeken.

Keuze valt op Liebherr CNP 4813-22
Uiteindelijk viel onze keuze op de Liebherr CNP 4813-22, de iets duurdere, maar nóg zuinigere én ruimere broer van de CN 4813. Het koeldeel is praktisch ingericht en biedt een enorme hoeveelheid ruimte voor levensmiddelen. Ook het vriesdeel kenmerkt zich door gebruiksgemak en 3 ruime lades.

NoFrost
Bij onze oude koelkast vormde zich vaak ijs n het vriesgedeelte, waardoor de laden niet meer open konden. Daarom zijn we zo blij dat de Liebherr CNP 4813-22 is uitgevoerd met NoFrost, waardoor er geen ijsvorming kan ontstaan.

Gratis 5 jaar extra garantie
Bovendien zijn we super blij met de 5 jaar extra garantie die we GRATIS van Liebherr ontvangen. Kortom, wij zijn superblij met onze nieuwe koel-/vriescombinatie waar we nog heel veel jaren van zullen genieten!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Grote netto inhoud
  • NoFrost
  • Fraaie uiterlijk
  • Gratis 5 jaar extra garantie

E.S. 03-04-2021

1e moest retour (productiefout) tweede bevalt perfect

Geschreven voor: Liebherr CNP-4813-23

Prachtige koel-vriescombinatie, helaas was het deurrubber van de vriezer bij het eerste exemplaar niet goed gemonteerd, goede service bij Coolblue zorgde ervoor dat de volgende dag een vervangend exemplaar bezorgd werd. Bij dit exemplaar was een tegenvaller dat bij het omdraaien van de draairichting van de deur de passing niet zo fraai is. Zou prettig zijn om een paar nylon ringetjes meegeleverd te krijgen om de hoogte van de deur goed te kunnen aanpassen. Al met al wel tevreden over het product, doet z'n werk goed en stil.

• Goed afgewerkt

Minpunten

• Geen transportwieltjes aan de achterzijde
  • Matige passing deur na verwisselen draairichting

Westerhof 11-03-2021

Grote,overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNP-4813-23

Veel ruimte,gemakkelijke bediening,koelt en vriest perfect, geïntegreerde handgrepen.prachtige kast.het flessenrek is zeker zeer handig.de koelkast is daarnaast zeer stil.

Gurbe 01-03-2021

Liebherr kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr CNP-4813-23

Goede koelkast met voldoende capaciteit. Ideaal dat er voldoende licht in zit en temperatuur opgave, ipv draaien aan een wielletje. Alarm als de deur blijft openstaan.

Pluspunten

• Veel planken mogelijk
  • Alarm bij deur niet dicht
  • Temperatuur is in C instelbaar

Minpunten

• Liebherr prijs is stevig

A.D Zoeteweij 17-09-2020

koelvriescombinatie LIEBHERR CNP4813

Geschreven voor: Liebherr CNP-4813-23

deur vriezer sluit niet goed
deze stuitert open waneer je de deur sluit komt dan op
smal kiertje en geeft dan geen piepsignaal waar door alles ontdooit
vriezer kun je niet apart uit zetten koelkast wel

Minpunten

• vriesdeur sluit niet goed
  • vriezer kun je niet apart uitzetten