Siemens KG49NEIDP aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG49NEIDP aluminium op Kieskeurig.nl.

RM1983 23-05-2021

Extra Klasse

Geschreven voor: Siemens KG49NEIDP aluminium

Top, zeer stil ( je hoort de koelkast wel iets maar niet zo erg als onze vorige keuze de Samsung)
Veel ruimte, voelt solide aan. Extra klasse ( gemaakt in Duitsland) . Luxe uitstraling.
Stevige handvatten en mooie binnenverlichting (led)

Pluspunten

• Ruimte
  • Gemaakt in Duitsland

Ilona 20-02-2021

Fijne grote koel / vries combi

Geschreven voor: Siemens KG49NEIDP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze nieuwe koel/vries combinatie bevalt heel erg goed, heel veel ruimte om al je boodschappen voor een langere periode in op te bergen
Het grote groente vers vak is ideaal, waar het in mijn vorige koelkast meer bevroor dan goed bewaard bleef kan ik hier zonder problemen verschillende groentes in bewaren
Het instellen van de temperatuur is heel makkelijk en met 1 druk op de knop vast te zetten
Hij is heel stil, ik hoor hem alleen heel zachtjes als de superfreeze aanslaat.
De vriezer is ook ruim genoeg en het nooit meer ontdooien bevalt heel goed!
De RVS kleur past mooi in onze keuken en de koelkast is eventueel op te leuken aangezien hij magnetisch is
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Vincent 29-07-2020

Zeer mooi en degelijk product

Geschreven voor: Siemens KG49NEIDP aluminium

Mooi materiaal, heel stil 38dB, veel ruimte!
Mooie afwerking en degelijk! Ben er zeer blij mee. Ik kan deze koelkast zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Kwalitiet
  • stil
  • Mooie afwerking
  • veel ruimte

Minpunten

• geen minpunt