Liebherr CNPEF 4813 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNPEF 4813 op Kieskeurig.nl.

Damien_demon 21-06-2020

Energiezuinige koeling, maar wel wat luidruchtig

Geschreven voor: Liebherr CNPEF 4813

Door mijn hoge eisen lijst een beperkt aantal koelkast waarbij deze als enige overbleef. Mijn eisen A+++, no frost, RVS, zonder grepen (omdat deze strak tegen de muur geplaatst wordt) en specifieke breedte.
Het enige puntje van zorg is het geluidsniveau van 40dB. Ik hoor het, maar de andere huisgenoten storen zich hier niet aan.
Over duurzaamheid kan ik niet goed oordelen, maar door de 7 jaar garantie zal dit wel goed komen. Waar ik wel over kan oordelen (ook een vorm van duurzaamheid) is het verbruik wat al snel 2x minder op de energierekening (data van de slimme meter).

Pluspunten

• A++
  • no frost

Minpunten

• geluidsniveau

De krul 05-05-2021

Maakt veel geluid

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4813

Ik vind dat hij veel geluid maakt voor n koelkast en er had n plankje extra bij gemogen.

Pluspunten

• Grote groente la
  • Grootvries gedeelte

Minpunten

• Veel geluid
  • Plankje te weinig

Officiële reactie van Liebherr 06-05-2021

Hallo,

Wat vervelend om te lezen dat u het geluid als storend ervaart. Volgens de specificaties heeft deze koel-/vriescombinatie een geluidsniveau van 39 dB(A), dit valt in geluidsklasse C (stil). Mocht u het idee hebben dat het apparaat meer geluid maakt dan zou mogen, dan raad ik aan om even contact te zoeken met onze serviceafdeling via 0297-239955 of service@buram.nl. Indien nodig kan een van onze servicemonteurs ter plekke het geluid komen meten en beoordelen.

Voor wat betreft het glasplateau; met de standaard indeling is er ruimte voor zowel hoge als iets lagere schappen. Extra glasplateaus zijn eventueel los verkrijgbaar. U kunt hiervoor terecht bij uw Liebherr dealer of bij onze afdeling Onderdelen via 0297-239966 of onderdelen@buram.nl.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

Corina 27-03-2021

Super koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4813

Lekker groot, super koelkast, makkelijk neer te zetten, geeft alarm als ie te lang open staat, heb deze paar dagen in bezit

Pluspunten

• Lekker groot

Nora 08-02-2021

Fantastiche koelvriescombinatie!

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4813

Een prachtig uiterlijk en zeer ruim van binnen. Geen onnodige toeters en bellen maar gewoon een product dat perfect doet wat het moet doen. Je ziet in een oogopslag alles, heel handig. Werkt uitstekend. Koel- en vriesgedeelte kunnen apart van elkaar in- of uitgeschakeld worden. Super blij mee, zeer handig ingedeeld, werkt als een tierelier. Als ik iets mis dan is het een ondiep laadje in de vriezer voor ijsblokjes.

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Zeer ruim
  • Geen onnodig gedoe

Minpunten

• Eigenlijk geen minpunten

Den boer 12-01-2021

Grote koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4813

Het is een fijne grote koelkast zonder grepen. De groente la is heerlijk groot.
Voor kleine mensen niet ideaal

Pluspunten

• Groentela
  • Piepen als hij niet dicht is

Minpunten

• Achterkant en onderkant moet nog een plintje voor

Es 09-12-2020

Heelijk ruime koelkast! Handige indeling en mooi vormgegeven

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4813

We waren op zoek naar een koelkast met veel ruimte en goede koel en vries capaciteiten. Deze koel- vriescombinatie voldoet zeker aan onze verwachting.

Pluspunten

• ruimte
  • weinig vingerafdrukken door handige greep

Sander 27-11-2020

Stevig, stoer en sierlijk tegelijk

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4813

Net mijn koelkast ingericht. Het voelt allemaal zo heerlijk solide aan. Werkt eenvoudig en is perfect afgewerkt. Mijn mooiste koelkast ooit.

Pluspunten

• perfect afgewerkt
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• beschermfolie was lastig te verwijderen