Samsung RB31FERNBWW/EF - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
206 liter inhoud

Beoordeling op basis van 445 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

B. R 19-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Ik zeg het eerlijk voor mij was het de eerste ervaring met een Samsung product , ik heb deze mooie koelkast een jaar geleden gekocht bij BCC, toen ontving ik van Samsung ook een bedrag terug ( Cash Back ), design is er strak en mooi , koelkast heeft een duidelijke scherm waarmee je de bovenkant en de vriezer apart naar je wens kan instellen en dit is zeer handig , bovenkant heeft een cool select zone en hier kan je gewoon eten waar vlees in zit een dagje zonder enige zorg bewaren , hij werkt erg stil , heeft vakantie optie en is zeer zuinig , ik vind hem een top apparaat

Mvanessie 18-07-2015

Het apparaat is nog slechts een paar dagen in ons bezit en wij zijn erg enthousiast. Alles werkt naar behoren, de koelkast is zeer ruim en overzichtelijk.
Wij gaan hier heel veel plezier van beleven.

De levering door Bemmel & Kroon was uitstekend. Goede communicatie, stipt op tijd, keurig op de juiste plek gezet en alle afval (incl het oude apparaat) meegenomen.

Wieger12 10-12-2014

Mooie stille en energiezuinige koel vriescombinatie met een gunstige prijs. De koel vriescombinatie staat in de garage en wordt voornamelijk gebruikt als diepvries. De koelkast wordt als backup gebruikt en heeft een extra functies (de vakantiestand, het uitzetten van de koelkast) die de combinatie nog zuiniger maakt. Tot nu toe zeer tevreden over de Samsung

JayKey1976 18-12-2014

Bij ons in de garage is de temperatuur in de winter lager dan 10 graden (ik denk rond 4 graden als het buiten vriest). Hoe is het bij jou? Enig idee en blijft de vriezer het normaal doen??? Bedankt alvast!

Edje2508 13-07-2017

SUPER COMBINATIE IJSKAST/VRIEZER

Na uitpakken en installeren is de eerste indruk heel goed. Handleiding kan op sommige punten iets duidelijker zijn (o.a. omkeren draairichting deuren - kleine onduidelijke foto's). De te downloaden gebruiksaanwijzing op de site van Samsung is veel duidelijker !
Bij ingebruikname werd de rechter zijkant vrij warm, wat enige bezorgdheid met zich meebracht. Waarschijnlijk te wijten aan feit dat de compressor hard moest werken om tot de ingestelde temperaturen moest komen. Na enige tijd was dit probleem verdwenen. Dit had ergens vermeld kunnen worden om de klant te verwittigen. Nog maar 1 dag in gebruik dus kan ik nog niet alles beoordelen, maar het ziet er prima uit. Ik ben zeer blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Ruime inhoud
  • Doordacht ontwerp
  • Zeer praktisch
  • Mooie vormgeving
  • 10 Jaar garantie op compressor

Minpunten

• voorlopig geen

R Stijl 06-07-2017

KOELKAST

Ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen. De koelkast werkt super, is geluidloos. Top service, de koelkast was de volgende dag in huis.

Pluspunten

• geluidloos
  • ruim

Minpunten

• heb ik niet

Karem 02-05-2017

Prachtige koelkast, rustig en goede indeling

Vandaag heb ik mijn koelkast ontvangen. Eerste indruk is uitstekend! Prachtige koelkast, goede instellingen en indeling en hij is rustig. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooi
  • Rustig
  • Goede indeling

Minpunten

• NVT

marcella 28-02-2016
  • Product maand in bezit

Mooie koelkast met veel ruimte, allen het geluidsniveau vind ik wat aan de hoge kant. Wij hebben een vrij gehorige woning en s'nachts hoor je de koelkast ook regelmatig aanslaan.

SK 14-02-2016

Mooie vormgeving. Wel moet ik wennen dat er geen handgrepen zijn. Geluidsnivo valt tegen. Ik heb een open keuken en dan is 40 Db teveel. Nadeel dat de schappen in koelvak nauwelijks verplaatsbaar zijn. Toch ben ik tevreden met dit apparaat. Redelijk stil, veel opbergruimte in koeling en vriezer en no frost.

koel vries combinatie 01-02-2016

Hele goede koelkast, de uitschuifbare la heeft zeker zijn voordelen. Goed verlicht aan de binnenkant door de aan bovenkant bevestigde ledlamp.

Ali 30-01-2016

Mooie koelvriescombinatie. Voldoet aan alle eisen. Bijna geluidloos. Vooral het 0 graden vak is een handig extraatje. Een echte aanrader

Freddy 24-01-2016

Mooie royale koelkast met een prima indeling. Eenvoudig in gebruik en nette afwerking. Vriesdeel is ook ruim met goed toegankelijke lades. Hier gaan we veel plezier van hebben.

Knikeend 22-01-2016

net in bezit en ziet er goed uit, ruim koel en vries
gedeelte (vries 98ltr/netto) met mooi led licht in de koeling. degelijke bakken, makkelijk te bedienen en zeer stil. en ook nog eens A+++ en digital inverter motor die alles lekker op de preset ingestelde temp houd en ook nog eens 10 jaar garantie heeft op materiaalkosten kast zelf heeft 2 jaar garantie

Jeroen_loeffen 29-04-2015

fijne mooie kast, goede deuren. Ik vind dat er weinig geluid vanaf komt, in ieder geval niet storend. Cool zone is een geweldige uitvinding: een vak waar het niet gewoon koelt of vriest maar ongeveer 0 graden is, dus vers vlees of vis langer houdbaar zonder in te vriezen.

Senlie 11-03-2015
  • Product maand in bezit

Ik vind samsung is niet te duur en de kwaliteit ook goed.

Ik heb veel spullen van samsung gekocht zoals home theater, smartphone, tv, enz.

Samsung altijd veel innovatie met de nieuwste technologie.

Eerlijk gezegd,ik ben tevreden met samsung product.

KramersM 06-03-2015

Sober ogende, maar tevens zeer gebruiksvriendelijke koelkast. geluidloos is ie niet, maar je moet wel goed luisteren om m te horen. touchscreen is een welkome aanvulling op t toch al eenvoudige gebruik. Ook het omdraaien van de deur draairichting was relatief eenvoudig zij t dat de afgebeelde foto's in de instructie moeilijk te zien waren door grijswaarden en grootte van afbeelding

behnam2u 01-03-2015
  • Product maand in bezit

Uitstekende koelkast,veel ruimte en mooi strak .Handig is het koelgedeelte dat op 0 graden wordt gehouden; voor vleeswaren

h.eeftinck 24-02-2015

Een paardagen geleden ontvangen, de koelkast doet het prima mooi is het flessenrek en het cool-select vak.

Kirsten Visser 24-02-2015

mooi en zuinig, vooral van binnen erg practisch.Fijn dat er een vacantiestand op zit en bedieningspaneel op ooghoogte

Mullermilch 24-02-2015

Stille koelkast die je niet hoort
Snel op temperatuur, lades makkelijk uit te halen
Schuiflade in het midden is slim bedacht

JennFort 23-02-2015

Fijne koelkast. Fluisterstil en eenvoudig in te delen door een praktische vakverdeling, met aparte groentenla en vlees-lade. Erg blij mee