ETNA AKV1178ZWA - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178ZWA op Kieskeurig.nl.

Peter&Corry 24-01-2020

Mooie zwarte Amerikaanse koelkast

Prima prijs/ kwaliteit verhouding
Fijn als je een grote koelkast en flinke vriezer wilt maar een niet zo grote keuken hebt.
Past en kleurt bijna overal.

Pluspunten

• Zuinig **
  • Klein van buiten, groot van binnen.
  • Ziet er erg mooi uit.

Minpunten

• Ijblokjesmaker zit in de koelkast.

Officiele reactie van Atag 27-01-2020

Beste Peter&Corry,

Bedankt voor deze mooie review. Goed te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Om ruimte verlies te voorkomen in de deur, is er gekozen voor de geïntegreerde ijsmaker.
Wensen jullie veel koel en vriesplezier van deze blikvanger in jullie keuken.

M & M 12-08-2020

Ruime koelkast, moderne look

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

fijne ruime koelkast en vriezer. Handig rek voor de flessen en genoeg ruimte voor al het eten.
In de koelkast zitten twee lades voor groente en fruit, waar ontzettend veel in kan. In het vriesgedeelte zit een ijsblokjes maker. In eerste instantie hadden we hier onze twijfels over, maar het werkt perfect! De blokjes draaien er goed uit en komen niet vast te zitten. Voor ons is dit ideaal, het zorgt er tevens voor dat er meer ruimte in je vriesgedeelte zit omdat hier geen groot water/ ijs reservoir in hoeft.

Wij zijn blij met de amerikaanse koelkast en zouden hem in het vervolg wederom aanschaffen.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooie kleur

Minpunten

• maakt soms wat meer herrie voor een paar minuten

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste M & M,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en uitleg. Fijn om te lezen dat na uw twijfels de ijsmachine zo goed bevalt. Wij wensen u nog veel koelplezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcare team ETNA.

Overbeeke-Mijnheer 03-08-2020

Ruime Amerikaanse koel/vrieskast met luxe uitstraling

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Meteen na het installeren maakte hij veel geluid om af te koelen. Wij hielden even ons hart vast omdat onze oude vriezer elke dag bromde en wij eindelijk dachten rust te hebben.

Tot het moment dat hij koel genoeg was en stopte met brommen. Wat een rust!!

Wij genieten elke dag weer opnieuw van de ruimte in het vries- en koelvak. Daarbij straalt hij luxe uit en staat hij prachtig in onze keuken.

Wij kunnen niet blijer zijn en dan is hij ook nog eens super zuinig (A++). Wij bevelen hem dan ook ten zeerste aan.

Pluspunten

• Geluidsloos
  • Energiezuinig
  • Luxe uitstraling
  • Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste heer/mevrouw Overbeek- Mijnheer,

Wat een mooie en enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat jullie, ondanks het kleine schrik momentje, zo tevreden zijn over de werking en het uiterlijk van de side by side koelkast.
Heel veel koel plezier!
Met vriendelijke groet, Femke

Daria 14-07-2020

ETNA RVS

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Super goede Americanse koelkast de koelkast beschikt over heelveel ruimte in de koel gedeelte en de vries gedeelte ideal voor groot gezin.De producten zijn snel gekoeld ook de drankjes heb je snel op gewenste temperatuur,en je hoeft hem niet meer te ontdooiem.Wik zijn heel blij met onse nieuwe koelkast.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Producten zijn snel op gewenste trmperatuur
  • Mooi desing uitstralling

Officiele reactie van Atag 15-07-2020

Beste Daria,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Zo te lezen is de keus voor deze mooie koel-vriescombinatie helemaal naar wens.
Willen je heel veel koel en vries plezier toewensen.

Bertjan 01-07-2020

Mooie aanvulling in onze keuken

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Mooie aanvulling in onze keuken.
Gekocht om vrieskast boven te vervangen.
Groot koelgedeelte 2 grote groentelades

• Groot koelgedeelte

Minpunten

• Zijkanten worden wel wat warm

Officiele reactie van Atag 02-07-2020

Beste Bertjan,

Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat dit toestel een mooie aanvulling is in je keuken. Veel plezier gewenst met je aankoop.

Met vriendelijke groet Claudia Webcareteam ETNA.

Marijn 11-05-2020

Stijlvolle Ameikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Grote stijlvolle koelkast. Strak design. Zowel koel- als vriesgedeelte groot, respectievelijk 339 en 177 liter.
Groot voordeel dat vriesgedeelte anti ijsvorming heeft. Als koelgedeelte lang open is geweest, wordt het extra snel teruggekoeld.
Maakt relatief veel lawaai, voor in bijkeuken geen probleem.

Pluspunten

• Stijlvol design
  • Groot fornaat
  • Anti ijsvorming

Minpunten

• Gehorig

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Marijn,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Fijn dat je tevreden bent met deze fraaie side-by-side koelkast. Veel koel (en vries) plezier gewenst. Groet, Ursula

Peters 01-04-2020

Blikvanger

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Mooie, moderne koel-vrieskast. Oogt degelijk. In deze prijsklasse zeer de moeite waard.
Niet te groot en niet te klein. Een meerwaarde voor de keuken.

Officiele reactie van Atag 02-04-2020

Beste heer/mevrouw Peters , vriendelijk bedankt voor uw review en wensen u nog veel (koel) plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Annelies 12-03-2020

Mooi design, veel ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

De uitstraling is sowieso heel sjiek. De indeling is super praktisch en wat een ruimte, vooral in het vriesgedeelte!
Ik hoor de koelkast ook amper.
Echt een aanrader en een blikvanger in onze keuken

• Ruimte
  • Indeling
  • Vriesgedeelte is top

Minpunten

• Je ziet snel vingervlekken op de deur

Officiele reactie van Atag 13-03-2020

Beste Annelies, bedankt voor het delen van de review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met deze deze side-by-side koelkast. Heel veel plezier met deze eyecatcher. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Frederica 02-02-2020

Ruime geruisloze koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Ruime geruisloze koelkast met een zeer praktische indeling.
Daarbij is de koelkast gunstig geprijsd.
Echte degelijkheid zoals je van Etna verwacht

Officiele reactie van Atag 03-02-2020

Beste Frederica,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat je op alle fronten zo tevreden bent.
Veel koel en vriesplezier van deze mooie blikvanger.

Saskia 08-01-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

De side by side koelkast heeft strak design met de ingewerkte handvatten en het compacte display.
Zowel het koel als het vries gedeelte zijn erg ruim.
De temperatuur is gemakkelijk in te stellen

Pluspunten

• ruim
  • stil en zuinig in verbuik

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 09-01-2020

Beste Saskia, bedankt voor je mooie review . Veel plezier nog gewenst met je aankoop en geniet ervan. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

PeterR 05-01-2020

Mooie gebruiksvriendelijke Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Vanwege het mooie design, de kleur en de afmetingen. Wij wilden een Amerikaanse koelkast, maar die moest niet te kolossaal eruit zien en te aanwezig zijn. Veel vrienden en familieleden vinden de koelkast ook erg mooi.
De koelkast past mooi in onze hoekkeuken en onze woonkamer. Het geluid van de koelkast is heel minimaal.
Hij is gemakkelijk in gebruik en er is voldoende ruimte in de koelkast en de vriezer,

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Afmetingen

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Peter,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat op alle fronten deze helemaal naar jullie wens is.
Veel (koel) plezier!

Alexander 12-12-2019

Fijne grote dubbeldeurs koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Wij kwamen ruimte tekort in onze inbouwkoelkast, en waren daarom op zoek naar een dubbeldeurs koelkast.
In prijs variëren ze echter enorm!
Toen we een aanbieding van deze koelkast tegenkwamen waren we om. Hij is mooi, groot genoeg, zuinig en heeft geen wateraansluiting. En de beperkte diepte (buitenmaat) was voor voor ons ook belangrijk.
De planken in de beide delen zitten op vaste plekken, daar is geen variatie in mogelijk (anders dan een plank weglaten). Maar ze lijken op handige plekken te zitten, dus dat is geen probleem.
Koelen en vriezen lijkt ie goed te doen.
Wel moeten we erg wennen aan het geluid. Onze oude koelkast had een geluidsniveau van 38 db, deze 43 db. Meestal valt het niet zo op, maar soms maakt ie een brommend/zoemend geluid en klinkt ie als onze vaatwasser. Waarschijnlijk de no-frost behandeling van de aanwezige lucht,
De ijsblokjesmaker is een leuke gimmick, maar ik denk dat we het maar gewoon bij losse ijsblokjes-bakjes houden. Dat neemt een stuk minder ruimte in. De unit is een plastic bak die je gewoon weg kan laten, dat is dat gelijk een pluspunt.
Wat je nergens leest is dat ie een compleet platte achterwand heeft, en dat geadviseerd wordt 5 cm ruimte aan de achterzijde vrij te houden.
Het staat op wieltjes, en soms trek je het hele apparaat naar je toe in plaats van de deur te openen. Zou mooi zijn als die wieltjes vergrendeld konden worden.

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs
  • los ijsblokjesapparaat
  • ruimte
  • zuinig

Minpunten

• geluid
  • planken niet verstelbaar
  • wieltjes niet vergrendelbaar

Officiele reactie van Atag 13-12-2019

Beste Alexander, bedankt voor je mooie en uitgebreide review en goed om te lezen dat de AKV1178 in de basis aan je verwachtingen voldoet. Wat betreft het geluid is het waarschijnlijk zoals je zelf ook aangeeft het koelmiddel dat door de leidingen van het koelsysteem circuleert. Tevens is het mogelijk dat de koelkast niet geheel waterpas staat. Je kan dit aanpassen met de stelvoeten links en rechts aan de voorzijde. Zie afbeelding blz. 16 van de handleiding . Bij het instellen van deze stelvoeten heb je gelijk een bijkomend voordeel dat de wieltjes geblokkeerd worden zodat de koelkast niet meer verplaatst bij het openen van de deur. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Wietze 11-11-2019

geweldig gewoon

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Wat is dit een geweldige koel/vriescombi. Hij is stil en zuinig in gebruik, hij heeft ontzettend veel en overzichtelijk ruimte.
Mijn vorige combi had dikke deuren en flessenhouders onderin ter hoogte van de laden. de onderste laden waren daardoor slecht te openen in verband met het draaibereik van de deuren.
Ik kan nu al mijn diepvriesproducten kwijt in 1 vriezer, fantastisch toch, alles bij de hand in de keuken

Pluspunten

• veel ruimte
  • overzichtelijk
  • zuinig

Minpunten

• flessenrek niet geschikt voor grotere flessen

Officiele reactie van Atag 12-11-2019

Beste Wietze, wat een mooie review en waardering, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel in- als exterieur. Heel veel plezier met deze Amerikaanse koelkast! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Hengelo 15-10-2019

Prachtig zwarte amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Tijdens onze zoektocht naar een amerikaanse koelkast kwamen wij uit bij deze Etna. Nog maar kort in ons bezit, maar wat een ruimte en wat een eyecatcher. Wij zijn blij met de gemaakte keuze!

Pluspunten

• praktisch ingericht
  • zwarte kleur
  • voldoende ruimte voor gezin van 4

Officiele reactie van Atag 17-10-2019

Beste Hengelo, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Het unieke uiterlijk van geborsteld matzwart staal maakt deze Amerikaanse koelkast van ETNA tot een echte eyecatcher in je keuken. Veel plezier met deze Amerikaanse koelkast. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

TheaDM 05-10-2019

Mooi, strak, stil

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Het is een strak design met de ingewerkte handvatten en het compacte display welke makkelijk te bedienen is. Veel ruimte met voldoende planken ondanks dat deze niet verstelbaar zijn. Het enige minpunt was de ijsmaker. Doordat deze moeilijk op te vullen is en te klein is. Desondanks ben ik zeer tevreden van deze koelkast. Ook de levering van mijn pakket verliep vlekkeloos, verschillende malen op de hoogte gehouden over het levering uur en een vlotte, vriendelijke bezorging.

Pluspunten

• Strak design
  • Ruim

Minpunten

• IJsmaker
  • Warme zijkant

Officiele reactie van Atag 07-10-2019

Beste Thea,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Voor wat betreft de ijsmaker, dit is een bewuste keus geweest in het ontwerp, om zo zonder dat er ruimteverlies is in de deur, toch gebruik te kunnen maken van ijs.
Veel (koel) plezier van deze mooie, stoere Amerikaanse koelkast.