ETNA AKV1178ZWA - Reviews

Uitvoering
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178ZWA op Kieskeurig.nl.

Peter&Corry 24-01-2020

Mooie zwarte Amerikaanse koelkast

Prima prijs/ kwaliteit verhouding
Fijn als je een grote koelkast en flinke vriezer wilt maar een niet zo grote keuken hebt.
Past en kleurt bijna overal.

Pluspunten

• Zuinig **
  • Klein van buiten, groot van binnen.
  • Ziet er erg mooi uit.

Officiele reactie van Atag 27-01-2020

Beste Peter&Corry,

Bedankt voor deze mooie review. Goed te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Om ruimte verlies te voorkomen in de deur, is er gekozen voor de geïntegreerde ijsmaker.
Wensen jullie veel koel en vriesplezier van deze blikvanger in jullie keuken.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Ton 15-01-2021

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Na enkele maanden de koelkast te hebben kan ik vermelden dat de mooi vormgegeven en ruime koel/vrieskast goed bevalt.
Af en toe bij aanslaan compressor maakt hij wel wat geluid maar is niet echt storend.
Bevalt prima.

• Ruim

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Beste Ton,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het design en de ruime inhoud van deze koel/vrieskast.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Chantal Webcareteam ETNA

Marcel 04-01-2021

Wat een ruimte!

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Eindelijk kon onze lang gekoesterde droom van een side-by-side koelkast vervuld worden met deze Etna.

Wat kun je zeggen over een koel/vries combinatie? Koelt goed en ook het (in)vriezen gaat uitstekend. Dan de overige zaken:
Simpele bediening, staat standaard al goed ingesteld.
Uitstekende verlichting aan de binnenkant. In combinatie met de transparantie planken/bakken (ook in het vriezer deel!) werkt dit heel goed.
De enorme ruimte, ook in de deuren.
De matzwarte uitvoering is chique.
Ondanks het gewicht van +90 kg is het op de goede plek zetten heel eenvoudig door de wieltjes aan de onderkant.

Als ik dan één, minuscuul, minpuntje moet noemen: het ding produceert geluid dat meer opvalt dan bij z'n voorganger maar dat is een oneerlijke wedstrijd want de vorige was een inbouwmodel en deze is vrijstaand. Ik vermoed dat het beplakken van de wand achter het apparaat met geluiddempende folie hier de oplossing kan bieden.

Pluspunten

• Bediening
  • Verlichting

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste Marcel,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze uitgebreide en enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat bij de vervulling van jullie “lang gekoesterde droom” gekozen is voor ETNA en dat de AKV1178ZWA aan al jullie wensen voldoet.
Veel koel plezier gewenst.

J.V. 24-12-2020

Mooie koelkast, deur beschadigd snel.

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Mooie koelkast en lekker ruim.
Helaas na 1 week al een deuk in de deur doordat de deur zachtjes tegen iets aan stootte.
De deuren beschadigen dus redelijk snel, verder mooie koelkast.
Het geluid is wel te horen, maar dat vind ik niet storend.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste heer/mevrouw J.V. ,

Bedankt voor uw beoordeling maar wat ontzettend spijtig dat er een deuk is ontstaan doordat er iets tegenaan is gekomen en begrijpen dat dit teleurstellend is. Ondanks deze tegenslag wensen wij u veel koelplezier met deze aankoop en mochten er vragen zijn mag u uiteraard altijd even contact opnemen.

M. van der Pol 19-12-2020

Mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Wij hebben dit product gekozen vanwege de mooie strakke vormgeving en de grote inhoud van de koelkast zonder dat er que afmetingen een enorme kast in de keuken staat.

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste heer/mevrouw Van der Pol,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de strakke vormgeving en inhoud van deze koelkast. Kunnen we wellicht iets voor u betekenen betreffende het rollen bij het openen van de de koelkastdeur, dan ontvangen wij graag uw naw gegevens via webcare@atagbenelux.com.
Chantal webcareteam ETNA

K.Ruitenburg 17-12-2020

Prachtige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Heel mooi design, grote inhoud, handig wijnrek, en grappige ijblokjesmaker. Erg blij mee, en staat in mijn open keuken.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Deur sluit zachtjes dicht

Minpunten

• Maakt af en toe iets meer geluid dan verwacht

Officiele reactie van Atag 18-12-2020

Beste heer/mevrouw Ruitenburg,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10, daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, het gebruiksgemak en je de ijsblokjesmaker zo grappig vindt.

Veel koelplezier gewenst.

Patrick 15-12-2020

Super koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Mooie praktische koelkast, groot genoeg en is zeer stil, super blij mee.
Koelkast voldoet aan mijn verwachtingen, ook gezien de prijs, zeker een aanrader.

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Patrick,

Wat een mooie beoordeling. Hier zijn we natuurlijk erg blij mee en vinden het heel erg fijn om te lezen dat deze koelkast aan je verwachtingen voldoet. Nog heel veel (koel) plezier gewenst met deze aankoop.

Sorbonne 08-12-2020

Prachtige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Het product voldoet aan alle eisen. Is prachtig qua design. Zeer goede indeling.
Waar sommige een probleem ondervinden om ijs te maken of te omslachtig werkt dit hier perfect.
Inzake het geluid kan ik enkel maar antwoorden . Welke geluid? Koelkast is stil tot zeer stil. Onder de noemer stil benoem ik het opstarten kon je inderdaad een beetje horen , eend de koelkast op bedrijfstemperatuur is dit onhoorbaar.
De wieltjes zijn een groot voordeel als je eens de koelkast wil verplaatsen om bijv eens te kuisen. De koelkast kan je ook perfect laten staan door de 2 schroeven onderaan tot tegen de grond te draaien . Dan is er geen probleem dat je de koelkast kan verplaatsen als je deur open doet.
De binnenkant is zeer helder verlicht wat duidelijkheid schept in je koelkast.
De instellingen zijn kinderspel om te kennen , en de eco stand werkt perfect.
Eigenlijk is de koelkast een grote aanwinst , meer dan de moeite waard en door black friday nog een flinke korting gekregen

Officiele reactie van Atag 10-12-2020

Beste Sorbonne,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review. Fijn om te lezen dat deze side-by-side koelkast je zo goed bevalt! Heel veel plezier met deze eyecatcher in huis!

Groet Heidi

Matthijs 04-12-2020

Etna Amerikaanse koelkast. Must have!!

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Goede indeling. En prijs kwaliteit is echt fantastisch! Zo’n koelkast krijg je echt niet voor dezelfde prijs bij een ander merk. Enige nadeel is dat de koelkast deur wel ver genoeg open moet om de lade uit te schuiven.

Pluspunten

• Mooie indeling
  • Erg mooi design

Minpunten

• Bijna niet te negeren voor deze prijs. :)
  • Verbruik aan de hoge kant.

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Beste Mathijs,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel koel/vries gemak gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Kees 26-10-2020

Model staat niet in de lijst

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

1) Etna koelkast van 2017, heeft het begeven. Er is een nieuwe koelkast geleverd.
2) Verlengde garantie (totaal 5 jaar) is in eerste instantie NEGATIEF.

Pluspunten

• 'k Kreeg een nieuwe, de vorige 3 jaar oud was.
  • Mailcontacten verliepen prima

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Kees,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Spijtig om te lezen dat de vorige koelkast defect is gegaan en dat de voorwaarden van de verlengde garantie niet duidelijk voor je waren. Fijn dat het contact met onze serviceafdeling verder naar tevredenheid is verlopen.
Wij wensen je veel koelplezier met de nieuwe koelkast.

Robert79 15-10-2020

Een mooie ruime Koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

We hadden deze koelkast gekocht, omdat onze oude Amerikaanse Koelkast Defect was. en we zijn een gezin van 5 dus we zochten weer een grote koelkast en we kwamen uit bij deze mooie Etna koelkast uit. Deze koelkast vergleken met de oude is heel wat stiller. bij het in gebruik nemen hoor je hem zachtjes koelen erna is hij stil. de koeling is mooi ruim. en de extra flessen opberg systeem is echt Top. en grote groenten la's mooie groot de vriezer bevat ook voldoende ruimte. ik heb geen 1 min punt gevonden. alleen maar plus punten. deze is veel ruimer stiller en de look is een eye catche. mooie strakke koelkast.

we zijn er echte tevreden mee. en we raden hem zeker aan.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste Robert,

Bedankt voor je review. Wat een prachtige score en hier zijn we natuurlijk erg blij mee! Wat fijn dat deze Amerikaanse koelkast zo goed bevalt en dat het ook nog een eye catcher is in je keuken. Wij wensen je nog heel veel plezier met deze aankoop.

Etna amerikaanse koel-vriescombinatie 08-10-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

De koelkastruimte is mooi ingedeeld. Grote laden en bij de deur goed ingedeeld. Vriesgedeelte lekker ruim.
De buitenkant ziet er heel strak uit. Gemakkelijk te bedienen. Wij hebben voor deze koel-vriescombinatie vooral gekozen vanwege zijn strakke vormgeving en de ruime opbergmogelijkheden. Vooral handig dat er geen wateraansluiting nodig is.

Pluspunten

• Ruimte
  • mooie voorgeving
  • Geen extra wateraansluiting nodig

Minpunten

• Maakt soms geluid. Waarschijnlijk door no frost
  • Ei-opbergbakjes erg wankel

Officiele reactie van Atag 09-10-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je enthousiaste review. Het unieke uiterlijk van geborsteld matzwart staal maakt deze Amerikaanse koelkast van ETNA tot een echte eyecatcher in je keuken. Heel veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

Ton 24-09-2020

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Deze koelkast viel ons op door zijn mooie zwarte rvs kleur.. ook wilden we geen waterleiding aansluiten. Hij is thuis nog mooier van design als in de folder. Binnenkant is ook schitterend en doelmatig. Prachtig verlicht middels led.
Het ice bakje is wel leuk maar moet je gewoon zelf vullen met water en dan omkeren. Bij aanslaan maakt de compressor wel even geluid maar verdwijnt weer snel en is zeker niet storend. Elke vriezer doet dat.
Kortom hele mooie prijs kwaliteits verhouding.

• Grote inhoud

Officiele reactie van Atag 25-09-2020

Beste Ton,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling te geven. Fijn dat deze koelkast ook qua design boven verwachting is. Wij wensen je nog veel plezier van deze aankoop.

Arnold 31-08-2020

Heerlijke ruime koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Vorige week onze Amerikaanse koelkast ontvangen. Stekker erin en inruimen maar! En vervolgens nog zee van ruimte. Voldoende drank en extra spullen gekoeld bewaren heerlijk, laat het feestje maar komen, dit levert geen stress meer op.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stoere uitstraling

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste Arnold,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore; een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Fijn om te lezen dat de side-by-side koelkast zo goed bevalt.
Wij wensen je naast veel plezier met de koelkast ook nog vele mooie feestjes toe.

M & M 12-08-2020

Ruime koelkast, moderne look

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

fijne ruime koelkast en vriezer. Handig rek voor de flessen en genoeg ruimte voor al het eten.
In de koelkast zitten twee lades voor groente en fruit, waar ontzettend veel in kan. In het vriesgedeelte zit een ijsblokjes maker. In eerste instantie hadden we hier onze twijfels over, maar het werkt perfect! De blokjes draaien er goed uit en komen niet vast te zitten. Voor ons is dit ideaal, het zorgt er tevens voor dat er meer ruimte in je vriesgedeelte zit omdat hier geen groot water/ ijs reservoir in hoeft.

Wij zijn blij met de amerikaanse koelkast en zouden hem in het vervolg wederom aanschaffen.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooie kleur

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste M & M,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en uitleg. Fijn om te lezen dat na uw twijfels de ijsmachine zo goed bevalt. Wij wensen u nog veel koelplezier met deze aankoop.

Webcare team ETNA.

Overbeeke-Mijnheer 03-08-2020

Ruime Amerikaanse koel/vrieskast met luxe uitstraling

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Meteen na het installeren maakte hij veel geluid om af te koelen. Wij hielden even ons hart vast omdat onze oude vriezer elke dag bromde en wij eindelijk dachten rust te hebben.

Tot het moment dat hij koel genoeg was en stopte met brommen. Wat een rust!!

Wij genieten elke dag weer opnieuw van de ruimte in het vries- en koelvak. Daarbij straalt hij luxe uit en staat hij prachtig in onze keuken.

Wij kunnen niet blijer zijn en dan is hij ook nog eens super zuinig (A++). Wij bevelen hem dan ook ten zeerste aan.

Pluspunten

• Geluidsloos
  • Energiezuinig
  • Luxe uitstraling
  • Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste heer/mevrouw Overbeek- Mijnheer,

Wat een mooie en enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat jullie, ondanks het kleine schrik momentje, zo tevreden zijn over de werking en het uiterlijk van de side by side koelkast.
Heel veel koel plezier!

Daria 14-07-2020

ETNA RVS

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Super goede Americanse koelkast de koelkast beschikt over heelveel ruimte in de koel gedeelte en de vries gedeelte ideal voor groot gezin.De producten zijn snel gekoeld ook de drankjes heb je snel op gewenste temperatuur,en je hoeft hem niet meer te ontdooiem.Wik zijn heel blij met onse nieuwe koelkast.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Producten zijn snel op gewenste trmperatuur
  • Mooi desing uitstralling

Officiele reactie van Atag 15-07-2020

Beste Daria,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Zo te lezen is de keus voor deze mooie koel-vriescombinatie helemaal naar wens.
Willen je heel veel koel en vries plezier toewensen.
Met vriendelijke groet, Ursula

Bertjan 01-07-2020

Mooie aanvulling in onze keuken

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Mooie aanvulling in onze keuken.
Gekocht om vrieskast boven te vervangen.
Groot koelgedeelte 2 grote groentelades

• Groot koelgedeelte

Officiele reactie van Atag 02-07-2020

Beste Bertjan,

Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat dit toestel een mooie aanvulling is in je keuken. Veel plezier gewenst met je aankoop.

Met vriendelijke groet Claudia Webcareteam ETNA.

Marijn 11-05-2020

Stijlvolle Ameikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Grote stijlvolle koelkast. Strak design. Zowel koel- als vriesgedeelte groot, respectievelijk 339 en 177 liter.
Groot voordeel dat vriesgedeelte anti ijsvorming heeft. Als koelgedeelte lang open is geweest, wordt het extra snel teruggekoeld.
Maakt relatief veel lawaai, voor in bijkeuken geen probleem.

Pluspunten

• Stijlvol design
  • Groot fornaat
  • Anti ijsvorming

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Marijn,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Fijn dat je tevreden bent met deze fraaie side-by-side koelkast. Veel koel (en vries) plezier gewenst. Groet, Ursula

Peters 01-04-2020

Blikvanger

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Mooie, moderne koel-vrieskast. Oogt degelijk. In deze prijsklasse zeer de moeite waard.
Niet te groot en niet te klein. Een meerwaarde voor de keuken.

Officiele reactie van Atag 02-04-2020

Beste heer/mevrouw Peters , vriendelijk bedankt voor uw review en wensen u nog veel (koel) plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.