ETNA AKV1178RVS - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178RVS op Kieskeurig.nl.

etna koeldiepvries rvs 07-12-2020

mooie ruime koelvriescombi met extra flessenrek

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Prachtige rvs look en heel ruim en geluidstil - incl flessenrek en eierhouders en dat zitten er bij de meeste van deze prijsklasse niet in .Super tevreden met alles

Pluspunten

• ruime indeling
  • flessenrek

Officiele reactie van Atag 08-12-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat de side by side koelkast aan al je wensen voldoet en je er zo tevreden mee bent.

Veel koelplezier gewenst.

Tiler 23-11-2020

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en enige SBS met A++

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

De zoektocht naar een betaalbare Side by Side is niet makkelijk. Ook omdat de meeste koelkasten niet meer te zien zijn in de winkel moet je ze " blind" kopen op internet. Met deze ETNA AKV1178RVS hadden we precies het zelfde en na lang wikken en wegen toch maar de gok genomen en hem op basis van de internet foto's en specificaties besteld en laten bezorgen. Nou we hadden meteen de hoofdprijs. Wat een mooi ding! Hij is zuinig (A++, enige in deze prijsklasse) maakt niet veel herrie (ook niet op de -24 / extra ventileren stand).
De afwerking aan de buitenkant is prima op orde, de kast zelf is grijs en de deuren zijn (in ons geval) van mooi RVS (waar magneetjes op kunnen!) binnenkant is ook goed afgewerkt en praktisch ingedeeld. Zeker de diepe deurvakken met plek voor 2 rijen is erg handig!
De vriezer met No-Frost doet ook zijn werk want koelkast staat nu een paar weken aan en er is geen ijs te bekennen (behalve dan op de plekken waar het hoort). En je krijgt er een Ice-Twister bij, super handig!

De koelkast staat pas een paar weken dus over de levensduur kan ik nog niet beoordelen maar de start is in ieder geval goed.

Kortom, zoek je een betaalbare Side by side (zonder water aansluiting) die zuinig, stil, en goed afgewerkt is, dan zou ik zeker voor deze gaan!

Pluspunten

• Diepe deur vakken
  • Prijs!

Officiele reactie van Atag 24-11-2020

Beste Tiler,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Goed te lezen dat deze blikvanger behalve het uiterlijk, ook helemaal naar jullie wens is met betrekking tot de indeling en alle specificaties. Helaas kunnen wij aan het formaat van de doos niets veranderen ;-)

Heel veel koel en vriesgemak gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Werkman 13-11-2020

Prachtige stijlvolle kast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Dit Amerikaans model voldoet prima. Het ziet er stijlvol en degelijk uit. Voldoende ruimte. En geen handgrepen...geweldig!

Pluspunten

• geen handgrepen
  • stil

Minpunten

• vaste indeling
  • geen aan/uit knop

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste heer/mevrouw Werkman,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel koel-vriesplezier gewenst.

Groet, Ursula van webcareteam ETNA

Kees 27-10-2020

perfect product

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

De ETNA KV1178RVS is een mooie / moderne koel/vries combinatie met enorm veel ruimte. Vooral de greep loze deuren vinden wij erg mooi maar ook de kleur. Hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • perfect

Rin Redjo 08-10-2020

Mooi en veel ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Nadat ik in juni jl deze zelfde Amerikaanse koel/vries heb gekocht voor mijn broer en dat hij erg enthousiast en blij is ermee ,heb ik besloten om ook dezelfde te kopen en ik ben ook heel erg blij mee ,door de coating van de deuren zijn ze heel makkelijk schoon te maken. Daarom ben ik blij met merk Etna , zodoende heb ik ook een vaatwasser van Etna gekocht.

Officiele reactie van Atag 09-10-2020

Beste Rin Redjo,

Ik wil je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Leuk om te lezen dat je broer het enthousiasme heeft overgebracht naar jou en dat je daarom ook gekozen hebt voor de AKV1178RVS. Heel veel plezier gewenst met je aankopen.

Groet Heidi

Inge 21-09-2020

Ideaal

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Zocht naar een mooie ruime koelkast/diepvries en kwam uit bij dit model. Mooi design, veel ruimte en een aantrekkelijke prijs heeft mij doen besluiten deze aan te schaffen!

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Beste Inge,

Hartelijk dank voor deze positieve review !
Wij vinden het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de AKV1178RVS van ETNA en wensen je veel koel plezier toe.

Alice webcareteam ETNA

Jolanda 13-08-2020

Etna koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

erg mooie koelkast. Ziet er strak uit. Koelt en vriest erg goed. Zit een alarm op als de deur te lang open staat. Erg handig!

• Snel gekoeld/bevroren

ptr 03-08-2020

mooi en zeer praktisch tegen een prima prijs !

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie koelkast ! geen lompe handgrepen aanwezig, zuinig , 2 sterren en maakt weinig geluid. water aansluiting is niet noodzakelijk. enigste minpuntje, indeling is niet te wijzigen ,

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste ptr,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over AKV1178RVS. Heel veel plezier met de side by side koelkast.

Sebastiaan 30-06-2020

Mooie koelkast, goeie prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie goeie koelkast voor een mooie prijs, ben weer zeer tevreden mee ook is de ijsblokjes maker een echte bonus zonder al dat gedoe van een water aansluiting maken enz

• Veel ruimte
  • Zeer stil
  • Goede ijsblokjes maker

Officiele reactie van Atag 01-07-2020

Beste Sabastiaan,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor! Het is leuk te lezen dat je zo tevreden bent over de AKV1178RVS van ETNA. Wij wensen je veel koel plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Redjo 18-06-2020

Super tevreden,voor m'n broer gekocht en is erg blij ermee

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Heel veel ruimte zowel fries en koel gedeelte, heb t voor m'n broer gekocht en ik overweeg ook om eentje te kopen samen met een vaatwasser. Ben blij met t merk Etna.

Pluspunten

• Mooi design en gemak.schoon te maken door coating
  • Ruime vries en koel gedeelte

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Redjo,
Wat leuk om te lezen dat je deze voor je broer hebt gekocht en je zo tevreden bent dat je ook een AKV1178RVS overweegt. Bedankt voor deze mooie review en review score. Een 10 daar zijn wij erg blij mee. Wij wensen je broer en wellicht ook jou heel veel plezier met de koelkast.

Hoffa 16-06-2020

Zeer fraaie en ruime side-by-side koel/vries combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Deze aantrekkelijk geprijsde zeer fraaie en strak design RVS-model aangekocht ter vervanging van oude koel/vries combinatie en een aparte energie-vretende B-energielabel vrieskist. Wij zijn aangenaam verrast over de behoorlijke binnenruimte evenals de niet al te veel storende (43dB) geluid die wij kunnen waarnemen in de woonkamer in een woning met open keuken.

Pluspunten

• Strak RVS design
  • Ruime koel- en vriesruimte
  • Prima prijs/prestatie in deze prijsklasse

Minpunten

• Legplateau’s niet in hoogte verstelbaar
  • Icetwister niet makelijk te vullen met water
  • Geen zwenk-wielen

Officiele reactie van Atag 17-06-2020

Beste heer/mevrouw Hoffa, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo verrast bent over de binnenruimte van de koel/vriescombinatie. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Jorn 14-06-2020

Top product!

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Super tevreden van deze combi frigo/diepvries!
Ziet er stijlvol uit, gebruiksvriendelijk, goede LED verlichting.

Pluspunten

• Laag energieverbruik
  • Ziet er stijlvol uit
  • Eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Jorn, Bedankt voor je reviewscore, een 10! Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat je de koel/vrieskast gebruiksvriendelijk vindt. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Corleo 06-06-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Werkt heel fijn mooi model handige indeling super mooi en heel fijn in gebruik en heeft een luxe uitstraling

Officiele reactie van Atag 08-06-2020

Beste Corleo,
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Wij wensen u veel koel en vries plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice

Eliselinda 05-04-2020

Top koelkast voor een top prijs

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie Amerikaanse koelkast voor een goede prijs. Ik heb dit product slechts een dag in gebruik dus kan nog niet veel zeggen over de duurzaamheid.
De koelkast zier er erg mooi uit en heeft een fijne indeling. (Indeling is vast)
Groot pluspunt is de ruimte in de koelkast
Daarnaast voelt alles degelijk aan. Eenvoudig bedieningspaneel werkt goed.
Koelkast is erg stil.
De bijgeleverde icetwister vergt enige handigheid.
Kortom een fijne koelkast voor een goede prijs. We hopen er lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Ruimte

Minpunten

• Icetwister vergt wat gewenning
  • Vaste indeling

Officiele reactie van Atag 07-04-2020

Beste Eliselinda,

Bedankt voor het plaatsen van deze duidelijke en mooie review. Goed te lezen dat deze fraaie vrijstaande koelkast zo goed bevalt. We wensen jullie er heel veel koel- en vriesplezier van. Laat de warme zomerdagen maar komen!

Jacco 04-02-2020

Ruime Amerikaanse koelkast met A++ label

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Na ruim 20 jaar met onze oude koelkast te hebben gedaan waren we toe aan een nieuwe. Na uitgebreid speurwerk kwamen we uit bij deze ETNA met energieklasse A++. Deze koelkast was ook nog eens erg interessant geprijsd! Het was de goedkoopste Amerikaanse A++ koelkast op de markt.

Wat een berg ruimte hebben we nu en wat is tie stil! Ook het vriesvak is enorm ruim. We krijgen veel complimenten vanwege het mooie strakke uiterlijk en door de handige handgrepen komen er ook geen vingers op het RVS. Helaas wel maar 3 deurvakken voor de flessen maar het liggende flessenrek maakt dat, samen met de diepte van de deurvakken, wel weer helemaal goed. Er kunnen makkelijk 2 rijen flessen of melk-/sappakken in ieder deurvak. De lichtblauwe verlichting in het vries/koelgedeelte maakt het nog eens extra makkelijk in het gebruik.

We zijn erg tevreden met deze aankoop en hadden dit waarschijnlijk jaren eerder moeten doen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Opbergruimte
  • Stil in het gebruik
  • Energieklasse A++

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste Jacco.

Dit zijn de reviews waar niet alleen wij, maar ook andere lezers wat aan hebben! Bedankt Jacco voor het plaatsen ervan. Leuk dat deze fraaie koel-vriescombinatie ( al zeggen we het zelf :-) ) zo naar wens is.
Wensen je heel veel koel-vriesplezier van deze mooie side-by-side!

Fam. Evers 28-01-2020

Zeer praktische, ruime en mooie koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

We hebben deze Amerikaanse koelvriescombinatie 2 maanden geleden via de ETNA website aangeschaft. Werd spoedig geleverd, goede service! Het apparaat bevalt zeer goed. De indeling is zeer functioneel en we kunnen al onze spullen hier gemakkelijk in kwijt. Voor deze combinatie hadden we zowel een 1meter hoge koelkast als een 3 laden vriezer, welke beiden de deur uit zijn gegaan. De ETNA biedt namelijk meer ruimte dan de 2 oude apparaten bij elkaar. Ook het verbruik ligt lager, zodat dus deze aankoop zich in de loop der jaren terug zal verdienen. Heel klein minpuntje is de ijsblokjes dispenser. Deze is niet ingebouwd (kan je voor deze scherpe prijs ook niet verwachten) en bijvullen zorgt nogal voor water naast de dispenser. Mag de pret niet drukken, echte aanrader dus!

• Ruimte
  • Praktische indeling
  • Verlichting
  • Dubbele groentelade

Officiele reactie van Atag 29-01-2020

Beste fam. Evers,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor.Wij vinden het leuk te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de Amerikaanse koel-vriescombinatie van ETNA.
Wij wensen jullie veel koelplezier van jullie aankoop.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Wim de lang 24-01-2020

Plaatje in de keuken

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie Amerikaanse koelkast met ruime koel en vriesruimte. Het is een plaatje in onze keuken. Het geluidsniveau is laag

Officiele reactie van Atag 27-01-2020

Beste Wim,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Extra leuk dat het design ook helemaal in de smaak valt.
Veel plezier van deze mooie vrijstaande koelkast.

Anita 16-01-2020

Super mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

De RVS Amerikaanse koelkast is fantastisch. Ruim vriesgedeelte en een zeer ruim koelgedeelte. De vries- en levensmiddelen waren snel op de juiste temperatuur. Weinig tot geen geluid. We hadden dit veel eerder moeten doen. Een aanrader.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Snel koelen/vriezen en geen geluid

Officiele reactie van Atag 17-01-2020

Beste Anita, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Nikos 10-01-2020

Prachtige koel-/vrieskast met veel ruimte en goed verlicht.

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Prachtige, zuinige Amerikaanse koelkast, met veel ruimte en grote groentelades. Het koel- en vriesgedeelte zijn goed verlicht en geven goed overzicht van de producten in de koelkast.

Pluspunten

• Ledverlichting
  • Geen ijsmachine > meer vriesruimte

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Nikos,
Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel (koel en vries) plezier gewenst.

Carlo 07-01-2020

Een mooie stille Amerikaansekoelkast zonder poespas.

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

We waren op zoek naar een Amerikaanse koelkast zonder poespas (water/ijsmachine). Deze Etna is dat voor een betaalbare prijs. Je kunt ook zo het dubbel zoveel uitgeven en dan heb je dezelfde functionaliteit. Deze koelkast heeft 5 legplanken en een flessenrek (vele andere maar 4), twee grote laden en een mooi strak design zonder uitstekende handvatten. Wel zo prettig als je maar een loopruimte hebt van 1 meter tussen koelkast en aanrecht.
De inrichting is vast en voldoet op zicht prima. Ik adviseer ETNA om in het nieuwe ontwerp zowel in de deur (mogelijkheid extra schap) en als in de koel en vries deel een extra plateau mee te leveren voor het bovenste deel en bijvoorbeeld om de 22 cm een mogelijk te maken op dat plateau te plaatsen. Dit zou het product perfect maken. Kan elke klant zijn eigen inrichting maken :-)

• Strak design
  • Energie zuinig
  • Lade lopen soepel door wieltjes (zoals keukenla)

Officiele reactie van Atag 08-01-2020

Beste Carlo,

Bedankt voor deze mooie en duidelijke review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Het is ook een plaatje ( als zeggen wij het zelf ;-) ) We nemen je idee om de optie, inrichting zelf in delen, zeker mee. Zoveel mensen zoveel wensen, maar wie weet!
Veel plezier van deze mooie vrijstaande side-by-side koelkast.