ETNA AKV1178RVS - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178RVS op Kieskeurig.nl.

Wim de lang 24-01-2020

Plaatje in de keuken

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie Amerikaanse koelkast met ruime koel en vriesruimte. Het is een plaatje in onze keuken. Het geluidsniveau is laag

Anita 16-01-2020

Super mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

De RVS Amerikaanse koelkast is fantastisch. Ruim vriesgedeelte en een zeer ruim koelgedeelte. De vries- en levensmiddelen waren snel op de juiste temperatuur. Weinig tot geen geluid. We hadden dit veel eerder moeten doen. Een aanrader.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Snel koelen/vriezen en geen geluid

Officiele reactie van Atag 17-01-2020

Beste Anita, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Nikos 10-01-2020

Prachtige koel-/vrieskast met veel ruimte en goed verlicht.

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Prachtige, zuinige Amerikaanse koelkast, met veel ruimte en grote groentelades. Het koel- en vriesgedeelte zijn goed verlicht en geven goed overzicht van de producten in de koelkast.

Pluspunten

• Ledverlichting
  • Geen ijsmachine > meer vriesruimte

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Nikos,
Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel (koel en vries) plezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Carlo 07-01-2020

Een mooie stille Amerikaansekoelkast zonder poespas.

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

We waren op zoek naar een Amerikaanse koelkast zonder poespas (water/ijsmachine). Deze Etna is dat voor een betaalbare prijs. Je kunt ook zo het dubbel zoveel uitgeven en dan heb je dezelfde functionaliteit. Deze koelkast heeft 5 legplanken en een flessenrek (vele andere maar 4), twee grote laden en een mooi strak design zonder uitstekende handvatten. Wel zo prettig als je maar een loopruimte hebt van 1 meter tussen koelkast en aanrecht.
De inrichting is vast en voldoet op zicht prima. Ik adviseer ETNA om in het nieuwe ontwerp zowel in de deur (mogelijkheid extra schap) en als in de koel en vries deel een extra plateau mee te leveren voor het bovenste deel en bijvoorbeeld om de 22 cm een mogelijk te maken op dat plateau te plaatsen. Dit zou het product perfect maken. Kan elke klant zijn eigen inrichting maken :-)

• Strak design
  • Energie zuinig
  • Lade lopen soepel door wieltjes (zoals keukenla)

Minpunten

• Inrichting is vast

Officiele reactie van Atag 08-01-2020

Beste Carlo,

Bedankt voor deze mooie en duidelijke review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Het is ook een plaatje ( als zeggen wij het zelf ;-) ) We nemen je idee om de optie, inrichting zelf in delen, zeker mee. Zoveel mensen zoveel wensen, maar wie weet!
Veel plezier van deze mooie vrijstaande side-by-side koelkast.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Hans 14-12-2019

ETNA Amerikaanse koelkast, wat een ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

We zochten naar een koelvriescombinatie met wat ruimte. Nu ruimte heeft deze Amerikaanse koel/vries combinatie. Een zeer mooi uiterlijk en veel opbergmogelijkheden. Wel eerst goed moeten kijken hoe te plaatsen, omdat die wel groot is. Bij ingebruikname hoor je hem wel een tijdje. Maar nadat de temperatuur is bereikt is die redelijk stil. Waar je wel even rekening mee moet houden is dat er een ruimte van 5 cm achter de koelkast vrij moet blijven, dit voor de luchtcirculatie. Dus ipv 64 cm is de breedte 69cm. Daarnaast belangrijk rekening te houden met gegeven dat de deuren in de breedte uitslaan. Dus plaats je de koel/vries direct tegen een keukenblok dan kom je met 69 cm goed weg. Plaats je deze dichter op de wand dan kan het zijn dat de deur tegen het keukenblok komt. (Bij een keuken van 60 cm werkbladbreedte heb je minimaal 68 cm nodig.)
Nog geen gebruiksinfo omdat we hem pas een week hebben.
Oh ja en tenslotte was de prijs die we er voor hebben betaald ook heel aantrekkelijk als black friday aanbieding.

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluidsniveau
  • Verbruik is A++
  • Zeer mooi uiterlijk

Minpunten

• Je hebt de ruimte nodig

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste Hans,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen, dank daarvoor.
We wensen jullie veel plezier en gebruiksgemak toe van de ETNA AKV1178RVS.
Alice Webcare Team ETNA

Anja 26-11-2019

mooi design en veel ruimte met handige vakken

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

mooi design, een vriezer en koelkast ineen, mooi Amerikaans model met veel ruimte en handige vakken.
Redelijk geluid, aanwinst voor de keuken

Pluspunten

• veel ruimte
  • mooi design

Minpunten

• ijsblokmaker niet echt handig
  • week later 75 euro goedkoper

Officiele reactie van Atag 28-11-2019

Beste Anja, wij waarderen het dat u als klant de tijd genomen heeft om onze producten te beoordelen. Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Johan Hoeke 31-10-2019

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Veel Amerikaanse koelkasten bekeken, deze is aantrekkelijke geprijsd en A++, niet luidruchtig ondanks de 43dB waarde. Er zijn stillere en zuinigere koelkasten, maar niet kunnen vinden in deze prijsklasse! Goedeprijs/prestatieverhouding dus! Koelkast oogt mooi, heeft veel legplanken en vakken dus is goed in te delen naar wens. Komt met flessenrek en icetwister, dat zijn handige accessoires. Koelkast voelt solide aan, side bij side is handig voor ons omdat de deuren dan niet veel ruimte nodig hebben als ze open gaan, +/- 55 cm voor de deur van koelvak. Koelkast is prima naar voren en achteren te rijden met de wielen, is niet zwaar. Zijn geen zwenkwielen, dus niet alle kanten op. Geen water of ijsblokken tap maar dat zochten we ook niet. Geen wateraansluiting nodig. Wel zelf ijsklontjes maken met de handige icetwister Nog geen diepvries pizza in huis, weet dus nog niet of dat handig past.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit verhouding is goed
  • mooi afgewerkt
  • handige indeling
  • handige accesoires

Minpunten

• 43 dB is niet de stilste
  • A++ niet A+++
  • geen water of ijsblokken tap
  • geen zwenkwielen

Johan 31-10-2019

vergeten toe te voegen: bij etnaservice.nl de koelkast geregistreerd voor 3 jaar extra garantie (alleen voorrijkosten @ €71

Officiele reactie van Atag 01-11-2019

Beste Johan, wat een mooie en uitgebreide review, hartelijk dank hiervoor. (ook voor de toevoeging betreft de 5 jaar garantie bij registratie binnen 30 dagen na aankoop) Leuk om te lezen dat je dat je zo tevreden bent met zowel in- als exterieur. Heel veel plezier met de Amerikaanse koelkast! Groet, Femke Webcareteam ETNA.