ETNA AKV1178RVS - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178RVS op Kieskeurig.nl.

8,9

Jolanda 13-08-2020

Etna koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

erg mooie koelkast. Ziet er strak uit. Koelt en vriest erg goed. Zit een alarm op als de deur te lang open staat. Erg handig!

• Snel gekoeld/bevroren

ptr 03-08-2020

mooi en zeer praktisch tegen een prima prijs !

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie koelkast ! geen lompe handgrepen aanwezig, zuinig , 2 sterren en maakt weinig geluid. water aansluiting is niet noodzakelijk. enigste minpuntje, indeling is niet te wijzigen ,

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste ptr,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over AKV1178RVS. Heel veel plezier met de side by side koelkast.
Met vriendelijke groet, Femke

Sebastiaan 30-06-2020

Mooie koelkast, goeie prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie goeie koelkast voor een mooie prijs, ben weer zeer tevreden mee ook is de ijsblokjes maker een echte bonus zonder al dat gedoe van een water aansluiting maken enz

• Veel ruimte
  • Zeer stil
  • Goede ijsblokjes maker

Minpunten

• Geen gevonden

Officiele reactie van Atag 01-07-2020

Beste Sabastiaan,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor! Het is leuk te lezen dat je zo tevreden bent over de AKV1178RVS van ETNA. Wij wensen je veel koel plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Redjo 18-06-2020

Super tevreden,voor m'n broer gekocht en is erg blij ermee

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Heel veel ruimte zowel fries en koel gedeelte, heb t voor m'n broer gekocht en ik overweeg ook om eentje te kopen samen met een vaatwasser. Ben blij met t merk Etna.

Pluspunten

• Mooi design en gemak.schoon te maken door coating
  • Ruime vries en koel gedeelte

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Redjo,
Wat leuk om te lezen dat je deze voor je broer hebt gekocht en je zo tevreden bent dat je ook een AKV1178RVS overweegt. Bedankt voor deze mooie review en review score. Een 10 daar zijn wij erg blij mee. Wij wensen je broer en wellicht ook jou heel veel plezier met de koelkast.
Met vriendelijke groet, Femke

Hoffa 16-06-2020

Zeer fraaie en ruime side-by-side koel/vries combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Deze aantrekkelijk geprijsde zeer fraaie en strak design RVS-model aangekocht ter vervanging van oude koel/vries combinatie en een aparte energie-vretende B-energielabel vrieskist. Wij zijn aangenaam verrast over de behoorlijke binnenruimte evenals de niet al te veel storende (43dB) geluid die wij kunnen waarnemen in de woonkamer in een woning met open keuken.

Pluspunten

• Strak RVS design
  • Ruime koel- en vriesruimte
  • Prima prijs/prestatie in deze prijsklasse

Minpunten

• Legplateau’s niet in hoogte verstelbaar
  • Icetwister niet makelijk te vullen met water
  • Geen zwenk-wielen

Officiele reactie van Atag 17-06-2020

Beste heer/mevrouw Hoffa, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo verrast bent over de binnenruimte van de koel/vriescombinatie. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Jorn 14-06-2020

Top product!

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Super tevreden van deze combi frigo/diepvries!
Ziet er stijlvol uit, gebruiksvriendelijk, goede LED verlichting.

Pluspunten

• Laag energieverbruik
  • Ziet er stijlvol uit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Diepvries gedeelte had wat groter mogen zijn

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Jorn, Bedankt voor je reviewscore, een 10! Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat je de koel/vrieskast gebruiksvriendelijk vindt. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Corleo 06-06-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Werkt heel fijn mooi model handige indeling super mooi en heel fijn in gebruik en heeft een luxe uitstraling

Pluspunten

• Super stil je hoort hem niet

Officiele reactie van Atag 08-06-2020

Beste Corleo,
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Wij wensen u veel koel en vries plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice

Eliselinda 05-04-2020

Top koelkast voor een top prijs

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie Amerikaanse koelkast voor een goede prijs. Ik heb dit product slechts een dag in gebruik dus kan nog niet veel zeggen over de duurzaamheid.
De koelkast zier er erg mooi uit en heeft een fijne indeling. (Indeling is vast)
Groot pluspunt is de ruimte in de koelkast
Daarnaast voelt alles degelijk aan. Eenvoudig bedieningspaneel werkt goed.
Koelkast is erg stil.
De bijgeleverde icetwister vergt enige handigheid.
Kortom een fijne koelkast voor een goede prijs. We hopen er lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Ruimte

Minpunten

• Icetwister vergt wat gewenning
  • Vaste indeling

Officiele reactie van Atag 07-04-2020

Beste Eliselinda,

Bedankt voor het plaatsen van deze duidelijke en mooie review. Goed te lezen dat deze fraaie vrijstaande koelkast zo goed bevalt. We wensen jullie er heel veel koel- en vriesplezier van. Laat de warme zomerdagen maar komen!

Jacco 04-02-2020

Ruime Amerikaanse koelkast met A++ label

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Na ruim 20 jaar met onze oude koelkast te hebben gedaan waren we toe aan een nieuwe. Na uitgebreid speurwerk kwamen we uit bij deze ETNA met energieklasse A++. Deze koelkast was ook nog eens erg interessant geprijsd! Het was de goedkoopste Amerikaanse A++ koelkast op de markt.

Wat een berg ruimte hebben we nu en wat is tie stil! Ook het vriesvak is enorm ruim. We krijgen veel complimenten vanwege het mooie strakke uiterlijk en door de handige handgrepen komen er ook geen vingers op het RVS. Helaas wel maar 3 deurvakken voor de flessen maar het liggende flessenrek maakt dat, samen met de diepte van de deurvakken, wel weer helemaal goed. Er kunnen makkelijk 2 rijen flessen of melk-/sappakken in ieder deurvak. De lichtblauwe verlichting in het vries/koelgedeelte maakt het nog eens extra makkelijk in het gebruik.

We zijn erg tevreden met deze aankoop en hadden dit waarschijnlijk jaren eerder moeten doen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Opbergruimte
  • Stil in het gebruik
  • Energieklasse A++

Minpunten

• Weinig deurvakken

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste Jacco.

Dit zijn de reviews waar niet alleen wij, maar ook andere lezers wat aan hebben! Bedankt Jacco voor het plaatsen ervan. Leuk dat deze fraaie koel-vriescombinatie ( al zeggen we het zelf :-) ) zo naar wens is.
Wensen je heel veel koel-vriesplezier van deze mooie side-by-side!

Fam. Evers 28-01-2020

Zeer praktische, ruime en mooie koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

We hebben deze Amerikaanse koelvriescombinatie 2 maanden geleden via de ETNA website aangeschaft. Werd spoedig geleverd, goede service! Het apparaat bevalt zeer goed. De indeling is zeer functioneel en we kunnen al onze spullen hier gemakkelijk in kwijt. Voor deze combinatie hadden we zowel een 1meter hoge koelkast als een 3 laden vriezer, welke beiden de deur uit zijn gegaan. De ETNA biedt namelijk meer ruimte dan de 2 oude apparaten bij elkaar. Ook het verbruik ligt lager, zodat dus deze aankoop zich in de loop der jaren terug zal verdienen. Heel klein minpuntje is de ijsblokjes dispenser. Deze is niet ingebouwd (kan je voor deze scherpe prijs ook niet verwachten) en bijvullen zorgt nogal voor water naast de dispenser. Mag de pret niet drukken, echte aanrader dus!

• Praktische indeling
  • Verlichting
  • Dubbele groentelade

Minpunten

• Ijsblokjesdispenser

Officiele reactie van Atag 29-01-2020

Beste fam. Evers,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor.Wij vinden het leuk te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de Amerikaanse koel-vriescombinatie van ETNA.
Wij wensen jullie veel koelplezier van jullie aankoop.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Wim de lang 24-01-2020

Plaatje in de keuken

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Mooie Amerikaanse koelkast met ruime koel en vriesruimte. Het is een plaatje in onze keuken. Het geluidsniveau is laag

Officiele reactie van Atag 27-01-2020

Beste Wim,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Extra leuk dat het design ook helemaal in de smaak valt.
Veel plezier van deze mooie vrijstaande koelkast.

Anita 16-01-2020

Super mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

De RVS Amerikaanse koelkast is fantastisch. Ruim vriesgedeelte en een zeer ruim koelgedeelte. De vries- en levensmiddelen waren snel op de juiste temperatuur. Weinig tot geen geluid. We hadden dit veel eerder moeten doen. Een aanrader.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Snel koelen/vriezen en geen geluid

Officiele reactie van Atag 17-01-2020

Beste Anita, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Nikos 10-01-2020

Prachtige koel-/vrieskast met veel ruimte en goed verlicht.

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Prachtige, zuinige Amerikaanse koelkast, met veel ruimte en grote groentelades. Het koel- en vriesgedeelte zijn goed verlicht en geven goed overzicht van de producten in de koelkast.

Pluspunten

• Ledverlichting
  • Geen ijsmachine > meer vriesruimte

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Nikos,
Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel (koel en vries) plezier gewenst.

Carlo 07-01-2020

Een mooie stille Amerikaansekoelkast zonder poespas.

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

We waren op zoek naar een Amerikaanse koelkast zonder poespas (water/ijsmachine). Deze Etna is dat voor een betaalbare prijs. Je kunt ook zo het dubbel zoveel uitgeven en dan heb je dezelfde functionaliteit. Deze koelkast heeft 5 legplanken en een flessenrek (vele andere maar 4), twee grote laden en een mooi strak design zonder uitstekende handvatten. Wel zo prettig als je maar een loopruimte hebt van 1 meter tussen koelkast en aanrecht.
De inrichting is vast en voldoet op zicht prima. Ik adviseer ETNA om in het nieuwe ontwerp zowel in de deur (mogelijkheid extra schap) en als in de koel en vries deel een extra plateau mee te leveren voor het bovenste deel en bijvoorbeeld om de 22 cm een mogelijk te maken op dat plateau te plaatsen. Dit zou het product perfect maken. Kan elke klant zijn eigen inrichting maken :-)

• Strak design
  • Energie zuinig
  • Lade lopen soepel door wieltjes (zoals keukenla)

Minpunten

• Inrichting is vast

Officiele reactie van Atag 08-01-2020

Beste Carlo,

Bedankt voor deze mooie en duidelijke review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Het is ook een plaatje ( als zeggen wij het zelf ;-) ) We nemen je idee om de optie, inrichting zelf in delen, zeker mee. Zoveel mensen zoveel wensen, maar wie weet!
Veel plezier van deze mooie vrijstaande side-by-side koelkast.

Hans 14-12-2019

ETNA Amerikaanse koelkast, wat een ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

We zochten naar een koelvriescombinatie met wat ruimte. Nu ruimte heeft deze Amerikaanse koel/vries combinatie. Een zeer mooi uiterlijk en veel opbergmogelijkheden. Wel eerst goed moeten kijken hoe te plaatsen, omdat die wel groot is. Bij ingebruikname hoor je hem wel een tijdje. Maar nadat de temperatuur is bereikt is die redelijk stil. Waar je wel even rekening mee moet houden is dat er een ruimte van 5 cm achter de koelkast vrij moet blijven, dit voor de luchtcirculatie. Dus ipv 64 cm is de breedte 69cm. Daarnaast belangrijk rekening te houden met gegeven dat de deuren in de breedte uitslaan. Dus plaats je de koel/vries direct tegen een keukenblok dan kom je met 69 cm goed weg. Plaats je deze dichter op de wand dan kan het zijn dat de deur tegen het keukenblok komt. (Bij een keuken van 60 cm werkbladbreedte heb je minimaal 68 cm nodig.)
Nog geen gebruiksinfo omdat we hem pas een week hebben.
Oh ja en tenslotte was de prijs die we er voor hebben betaald ook heel aantrekkelijk als black friday aanbieding.

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluidsniveau
  • Verbruik is A++
  • Zeer mooi uiterlijk

Minpunten

• Je hebt de ruimte nodig

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste Hans,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen, dank daarvoor.
We wensen jullie veel plezier en gebruiksgemak toe van de ETNA AKV1178RVS.
Alice Webcare Team ETNA

Anja 26-11-2019

mooi design en veel ruimte met handige vakken

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

mooi design, een vriezer en koelkast ineen, mooi Amerikaans model met veel ruimte en handige vakken.
Redelijk geluid, aanwinst voor de keuken

Pluspunten

• veel ruimte
  • mooi design

Minpunten

• ijsblokmaker niet echt handig
  • week later 75 euro goedkoper

Officiele reactie van Atag 28-11-2019

Beste Anja, wij waarderen het dat u als klant de tijd genomen heeft om onze producten te beoordelen. Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Johan Hoeke 31-10-2019

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: ETNA AKV1178RVS

Veel Amerikaanse koelkasten bekeken, deze is aantrekkelijke geprijsd en A++, niet luidruchtig ondanks de 43dB waarde. Er zijn stillere en zuinigere koelkasten, maar niet kunnen vinden in deze prijsklasse! Goedeprijs/prestatieverhouding dus! Koelkast oogt mooi, heeft veel legplanken en vakken dus is goed in te delen naar wens. Komt met flessenrek en icetwister, dat zijn handige accessoires. Koelkast voelt solide aan, side bij side is handig voor ons omdat de deuren dan niet veel ruimte nodig hebben als ze open gaan, +/- 55 cm voor de deur van koelvak. Koelkast is prima naar voren en achteren te rijden met de wielen, is niet zwaar. Zijn geen zwenkwielen, dus niet alle kanten op. Geen water of ijsblokken tap maar dat zochten we ook niet. Geen wateraansluiting nodig. Wel zelf ijsklontjes maken met de handige icetwister Nog geen diepvries pizza in huis, weet dus nog niet of dat handig past.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit verhouding is goed
  • mooi afgewerkt
  • handige indeling
  • handige accesoires

Minpunten

• 43 dB is niet de stilste
  • A++ niet A+++
  • geen water of ijsblokken tap
  • geen zwenkwielen

Johan 31-10-2019

vergeten toe te voegen: bij etnaservice.nl de koelkast geregistreerd voor 3 jaar extra garantie (alleen voorrijkosten @ €71

Officiele reactie van Atag 01-11-2019

Beste Johan, wat een mooie en uitgebreide review, hartelijk dank hiervoor. (ook voor de toevoeging betreft de 5 jaar garantie bij registratie binnen 30 dagen na aankoop) Leuk om te lezen dat je dat je zo tevreden bent met zowel in- als exterieur. Heel veel plezier met de Amerikaanse koelkast! Groet, Femke Webcareteam ETNA.