Samsung RS7578THCSL - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
359 liter inhoud

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alex 22-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stil

Gekozen om z'n zuinigheid en hij maakt niet veel geluid. Vind wel dat de gebruiksaanwijzing vwb de aansluiting op de waterleiding beter kan. Misschien iets meer gedetailleerder.

• Energieverbruik

Minpunten

• Handleiding

jAC 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

AMERIKAANSE KOELKAST

GEWELDIGE KOELKAST, MIJN GROTE WENS, ZEER TEVREDEN.
HEERLIJK ALTIJD KOUD WATER MET IJSKLONTJES. GENOEG RUIMTE VOOR KOELING EN VRIEZER.

Corne 08-07-2017 Product paar maanden in bezit

Samsung Amerikaanse Koelkast

Mooie Koelkast met goede uitstraling, de indeling is voor ons perfect.
verder is hij stil en werkt goed.

Pluspunten

• uiterlijk
  • stil

Mohamed 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie koelkast

Deze amerikaanse koelkast heb ik cadeau gedaan aan mijn ouders en die zijn er erg blij mee. Ik ben er zelf ook erg tevreden over. Koelkast is lekker ruim, erg goed verlicht en ook het design is mooi. Verder is deze makkelijk in te stellen op de gewenste temperaturen. Absolute aanrader! ik had al van tevoren recensies gelezen waarin stond dat het geluid soms irritant kan zijn. De koelkast maakt inderdaad wel een geluidje, maar dit is ook een model met 2 motoren. Het geluid is voor mij niet erg hinderlijk.

Pluspunten

• lekker ruim
  • goed verlicht
  • mooi design
  • gebruiksvriendelijk

Cor 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

geweldig grote koel/vries combi

perfecte koel/vries combi ideaal is ook de minibar. Verder voldoende ruimte in zowel de koeler en vriezer ook de ijsblokjes maker is prima goeie aankoop

Pluspunten

• ruime koel/vriezer
  • lekker stil

Minpunten

• deuk gevoelig

Arend 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast

Goede koeling; mooi aanzicht; minibar en schaafijs.
Het schaaf ijs sproeit helaas met hoge snelheid eruit waardoor het soms overal kan heen vliegen. Het water smaakt nog niet optimaal maar vermoed dat dit tijdelijk is, verder zeer tevreden met de koelkast deze eerste dagen.

Pluspunten

• Goede koeling
  • Schaafijs

Minpunten

• Schaafijs spuit te breed over het glas heen.

Jacqueline 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime ijs/vries combinatie

Eerste indruk is zeer positief. Ruim zowel diepvries als koel gedeelte. De verlichting is goed alleen jammer dat er geen licht bij de lades komt, er bevind zich op deze plek een dicht plateau. De minibar deuropening heeft enige druk nodig om te openen. Wel stevig genoeg om er iets op te zetten. De inhoud van de minibar is ruimer dan ik had verwacht. 5x 1,5 l fles is geen enkel probleem. De diepvries heeft voldoende opberg ruimte. Echter het onderste plateau is niet helemaal vlak waardoor je diepvriesdoosjes niet zo fijn kunt plaatsen. Er is voldoende opslag ruimte voor ijsklontjes. De ijscruncher werkt redelijk en lastig te doseren. Het water is niet ijs en ijs kant. Gewoon drinkbaar koel.
De handleiding voor het plaatsen vd filter voor het water kan beter.

Pluspunten

• ruimte
  • hoeveelheid ijsklontjes
  • ijsklontjes/ijscrucher
  • minibar

Minpunten

• handleiding waterfilter installatie
  • vervoer door de voordeur

Birol 09-10-2013 Product paar weken in bezit

het is een mooie koelkast met een robuuste uitstraling. vooral de kranen voor ijsblokjes en water zijn zeer makkelijk te bedienen. Binnenkant is ook zeer overzichtelijk.
qua geluid, je hoort hem bijna niet.

levine 07-10-2013 Product paar weken in bezit

EEN ZEER GOEDE KOELKAST MET VEEL RUIMTE DOOR HET ONTBREKEN VAN IJSMACHINE /WATERDISPENSER.
ZEKER EEN AANRADER ALS JE OPZOEK BENT NAAR amerikaanse koelkast MET VEEL RUIMTE.

Mannetje de Vries 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

6,8
Koelkast is aan waterleiding aangesloten. Handleiding was zeer slecht wat betreft aansluiting. Diverse vertaalfouten.
Koelkast is na 24 uur (in handleiding stond 2 uur in Nederlands én Frans) aangesloten. Op dit moment bromt de koelkast, waarschijnlijk omdat hij nog niet op temperatuur is.