Samsung RSA1ZHMG

LG GSJ961NEBZ

• Energieklasse A++ energieklasse
  • Inhoud koelruimte 405 liter inhoud
LG GSJ961NEBZ

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

dennis013 10-12-2013 Product paar dagen in bezit

6,5
Heb deze besteld, maar ga m nu proberen te retourneren. Ik kan niet tegen het geluidsniveau deze koelkast. ik moet wel opmerken dat ik best gevoelig daarvoor ben, dus veel mensen zullen het niet zo erg ervaren als mij.
Maar punt is, we hebben een schitterende woonkeuken gebouwd en ik wil gewoon zo min mogelijk lawaai in huis. Tijdens alledaags gebruik heb je er geen last van, maar als het 's avonds stil in huis is, dan hoor je het wel erg goed. En dan is het niet fijn in de keuken zitten.

Buiten dat is dit echt een schitterend mooie koelkast.
Al waren wij toch wel negatief verrast door het feit dat er geen gekoeld water uit komt. Dat is niet iets wat specifiek voor deze machine is, maar vrijwel alle amerikaanse koelkasten hebben dit.

En er moet een waterfilter aangesloten worden tussen de machine en de waterleiding.
Waarom weet ik niet, want er komt prima schoon water uit de nederlandse kraan?

Wat ik wel een voordeel vind van deze koelkast is dat de deur van plastic is en niet echt RVS. Dat komt omdat plastic makkelijker schoonmaken is en daarbij is RVS niet magnetisch, dus geen koelkastmagneten voor kindertekeningen enz..

Duurzaamheid lijkt me wel ok, maar onmogelijk te beoordelen nu.

Al met al zijn dat dus dingen waarover je na moet denken voordat je een machine als deze koopt.