Whirlpool W7 821O W - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool W7 821O W op Kieskeurig.nl.

7,9

Twinkle 15-06-2021

Zeer ruime fijne koelvriescombinatie, zeer tevreden

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Het ontwerp vind ik mooi en strak. Het display aan de buitenkant is fijn en handig. Zo hoef je de koelvriescombinatie niet te openen om instellingen te zien en aan te passen.
De koelkast is erg ruim, de diepvriezer is voor ons gezin met 4 personen echt te krap. Ik moet hier echt nog een diepvriezer naast houden

Ik vind het gebruiksgemak erg fijn. Met name de koelkast is zeer ruim! Er passen veel voedingswaren in. Ook de lades zijn prettig! Ondanks dat de koelkast erg veel voedingsmiddelen bevat, houd ik toch overzicht en ziet het er niet rommelig uit.
Het instellen van de koeling is eenvoudig. Wel ben ik op zoek geweest naar het instellen van de diepvriezer. Je kunt nergens zien wat de temperatuur daar van is.

De groente en fruit na gebruik te hebben gemaakt van de Fresh Box+ smaken vers. Ik heb de koelkast nu een week gevuld in gebruik en ik heb het idee dat groenten en fruit echt langer goed blijven

Mijn ervaringen met de Easy-access lade, waarmee ik gemakkelijk je meest gebruikte producten terugvindt is op zich goed al heb ik in de vriezer niet echt dingen die ik regelmatig gebruik en dan weer terug leg.
Ik haal wat ik nodig heb uit de vriezer en gebruik het voor de maaltijd.

Ik gebruik de koelvriescombinatie nu enkele weken, en ik ben echt heel tevreden. Ondanks dat het erg warm is ( 29 graden) blijft hij goed koelen

Pluspunten

• Koelkast is er groot
  • Ondanks warmte koelt zeer goed

Abdel 13-06-2021
  • Product gekregen

Koelkast W7 8210W

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Koelkast is mooi en heeft een strak design , deze werd heel snel koud en alles is mooi overzichtelijk. Vind het wel jammer dat je de deur echt moet dicht duwen indien je die wilt sluiten. Hij blijft steeds op 1 punt staan. Bij mijn vorige sloot de deur zichzelf al gelijk na gebruik of het is gewoon wennen, deze koelkast zal ik zeker aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Mooie design
  • Ruimte

Minpunten

• Deur die niet automatisch dicht gaat

fientje 13-06-2021

fijne koel vries combinatie

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

super fijne koelvries combinatie.fijn dat je de dingen die je vaak gebruikt op oog hoogte kunt plaatsen.
door de freshbox lades blijven groenten en fruit nog langer vers.De bovenste lade van het vriesgedeelte is ook erg fijn en snel toegangkelijk

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk

Debbie 11-06-2021

Top koelvriescombinatie combi

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Super blij met deze koelkast, ik had altijs een kleiner model koelkast. Nu heb ik zoveel meer ruimte. Fijn vriesvak met twee lades en een makkelijk laden waar je snel wat uit kan pakken. Daarnaast in de koelkast speciale vakken voor groente en fruit. Even goed inlezen waar je wat het beste kan neerleggen, maar daarna was ik ook wel verkocht!

Pluspunten

• diverse lades
  • Antiaanvries
  • maakt weinig herrie

m**e@h**l.com 10-06-2021

Grote koel- vries combinatie

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

3 Weken geleden is deze koel-vriescombinatie bezorgt. Bij aanschaf van deze koel-vriescombinatie hebben we geen rekening gehouden met de afmetingen, waardoor deze niet op de gewenste plek neergezet kon worden. Deze koel-vriescombinatie maakt nog wel meer geluid dan dat we verwacht hadden, maar nu deze op de definitieve plek in de schuur staat horen we dat niet meer.
We gebruiken het koelgedeelte als extra koelkast naast de koelkast in de keuken en hebben deze momenteel vol gelegd met drank. Bovenin het bovenste laadje van het vriesgedeelte hadden we ijs gelegd en deze was niet zo had bevroren als het ijs in onze vorige diepvries. Het ijs was zeer goed op te scheppen (de opscheplepel werd niet kromgebogen zoals voorheen). Ook hebben we nog geen ijsvorming in de diepvries waargenomen wat in onze vorige diepvries zeer snel optrad.

Pluspunten

• Ruim van binnen
  • Goede temperatuurregeling
  • no frost

Minpunten

• Niet fluisterstil
  • Slechte gebruikshandleiding

d**e@g**l.com 10-06-2021

fijne, ruime, stille koelvries-combi

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Sinds 4 weken hebben we deze koel-vriescombinatie van Whirlpool nu in gebruik en we zijn zeer positief over dit apparaat!

De installatie ging zeer vlot en vriendelijk. Het is een groot ding vanbuiten, maar ook lekker ruim van binnen. Nadat hij een tijdje had gestaan, kon ik hem aanzetten. Het was even uitvogelen op welke stand hij moest staan, want dat kon ik niet zo snel vinden in de installatie handleiding.

Na even proberen en internet raadplegen, hebben we hem ingesteld op stand 4. Waar wij met name heel tevreden over zijn is de vershoud-schuif in de groenten/fruitlade, de zogenaamde freshbox. Sla, aardbeien, mango's alles blijft tot nu toe lekker lang vers en blijft er ook mooi uit zien!

Bij de vriezer moeten we wel nog even wennen aan de handige bovenste lade, die een makkelijke uitneemfuctie heeft. Ik ben nog aan het uitvinden welke producten ik het best hierin kan bewaren. Op dit moment liggen de diepvriespizza's erin :D Als ik een minpuntje zou moeten noemen, zou ik zeggen dat het middelste laatje in de vriezer wat stroever sluit, maar over het algemeen zijn we echt dik tevreden!

Pluspunten

• ruim van binnen
  • design
  • freshbox
  • uitschuiflade

Minpunten

• beknopte handleiding

Ineke 10-06-2021

Fijne koelkast met vriezer

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Mooie koelkast met goede vakverdelingen. Waar je met de verschillende koude temperaturen goed gebruik kan maken en het allemaal vers en knapperig blijft voor al de groentes. Daardoor langer houdbaar.
Het is een mooi ontwerp.
De lades in het vriesgedeelte zijn overzichtelijk en vooral de bovenste lade is handig.
Er is geen aanslag van ijs dus dat is handig met Total nofrost.
Hij staat bij ons in de berging dus nu met het warme weer ook geen aanslag.
Ik vind het een koelkast die zeker een aanrader is.

Pluspunten

• Goede koeltezonnes

Minpunten

• Maakt iets hoorbaar geluid

STV 09-06-2021

Veel ruimte

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

We gebruiken deze koelkast nu meer dan een week, De Koelkast is robuust met een strak design. De deur heeft 4 stevige bakjes, die naar eigen smaak kunnen worden opgehangen. Het apparaat koelt snel (begint automatisch op 8). Na twee uur hebben wij hem op 4 gezet. maar na een halve week toen we wat meer producten ik de koeling hadden staan ontdekten we dat er wat ijs in drinken zat dus nu hebben we hem op 5 te staan. Hij heeft twee lades een nul graden lade waar vlees in gaat en een langer vers lade. En als je de deur te lang open laat staan dan geeft hij een piep signaal en begint het licht te flitsen.
De langer vers lade met vochtregelaar werkt goed en de verse groentes en fruit blijven daardoor echt wel dagen langer houdbaar. Ook het vlees in de nul graden lade blijft langer goed.
De vriezer heeft boven in een uitschuifbare platte la deze is heel handig voor bv brood je kunt het er zo uitpakken, verder heeft de vriezer twee ruime diepe lades waar veel in past.
Een minpuntje is dat ik vind dat de temperatuur voor het vriesgedeelte niet apart is in te stellen. Tweede minpunt is dat de koelkast met enige regelmaat een paar seconden een geluid maakt (bij hogere temperatuur lijkt dit minder te zijn) alsof er iets aanslaat en het is zeker niet de compressor want die is daarentegen heel stil.
Ik raad deze koelkast aan omdat hij veel ruimte heeft en deze ruimtes zijn naar eigen behoefte in te delen. Verder heeft hij een ruime vriezer, koelt supergoed en het diepvries gedeelte is ook prima. En dat alles ook nog eens voor een redelijke prijs in zijn klasse.

Pluspunten

• Lager vers
  • Koelt goed
  • veel ruimte

Minpunten

• ratel geluid

neverxstopdreaming@hotmail.com 09-06-2021

Absolute aanrader

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Als eerst, de levering was echt top geregeld! Alles netjes uitgelegd, besproken, en geëvalueerd. Dat was het eerste wat me direct opviel, dat alles zo goed geregeld was. Binnen no time stond hij er al!

Toen het ontwerp: Schitterend ziet hij eruit, ziet eruit als luxe! Vervolgens het gebruiksgemak. Wat ik vooral erg prettig vind van de koelkast zelf, is de ruimte in diepte, en de ruimte in de deur. Ik mag graag spullen in de deur bewaren, en met smoothies, toetjes, sauzen enzo is dat echt perfect! En dan niet te vergeten die twee ruime lades voor groente en fuit, en vlees en vis. Daar beleef ik ook echt gebruiksgemak aan. Perfect! Had voor mij persoonlijk niet beter gekund!

Evenals dat het apparaat energiezuinig is uiteraard, dat is voor mij ook wel echt een must. Natuurlijk was ik enthousiast geraakt door het systeem van NoFrost, omdat ik dat überhaupt nog helemaal niet kende. Tot nu. Wauw! Grandioos! Nooit meer je vriezer ontdooien en alle ingevroren producten blijven zoveel langer lekker! Heel erg blij mee!

Top aanwinst, absoluut!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • NoFrost
  • Energiezuinig

b**1@h**l.com 08-06-2021

Koelkast no frost

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Deze koelvries combinatie mogen testen. Wat een mooi design. Deze koelkast heeft no-frost wat super handig is. Nooit meer schoonmaken en blijft schoon. Ook is de koelkast super ingedeeld (dus lekker veel ruimte). De fresh box voor het vlees is ideaal. In het begin was mijn vlees bevroren in de 0 graden bak. Heb hem nu iets minder koud gezet en als nog blijft het vlees en groenten veel langer vers. Kortom echt een aanrader. De prijs/kwaliteit is prima

erp11 08-06-2021

geweldige combimagnetron

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

het is een ruime en luxe koel/vriescombinatie, die vrij stil is, weinig stroom gebruikt en uitstekend voldoet aan mijn eisen.

Pluspunten

• ruim
  • stil

k**n@k**s.com 08-06-2021

Zuinige en ruime koelkast

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Deze koelkast heb ik nu een maand thuis staan ter vervanging van een lompe Amerikaans model. Een erg fijn en stil model. Flexibel qua inrichting en erg fijn met de vershoudlades.
De quick access lade in het vriesgedeelte is erg handig gecombineerd met 2 normale lades.
Nadeel wel is dat de deuren niet zelfsluitend zijn, je moet deze echt zo goed als dicht doen voordat ze sluiten. Daar waar mijn vorige koelkast een zacht duwtje nodig had en zelf sloot. Gelukkig zit er een alarm op voor als de deur open staat

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Flexibel in te richten
  • vershoudlades
  • quick access lade diepvries
  • draairichting deur makkelijk aan te passen

Minpunten

• Geen zelfsluitende deur

Marc 22-07-2020

Koop deze niet

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Half jaar oud hij koel niet.
Er is ook al een monteur bij geweest.
Daar naar koel die ook nog niet
Koop deze koelkast niet

Pluspunten

• Er zijn geen pluspunten

Minpunten

• Koop deze niet
  • Er zijn allen minpunten

Guus Birx 04-05-2020

Koel/vriescombinatie Whirlpool W7 8210 0X

Geschreven voor: Whirlpool W7 821O W

Mooie, strak vorm gegeven koel/vriescombinatie met greep-loze deuren en het bedieningspaneel geïntegreerd in de koelkastdeur. De diepvries hoeft nooit te worden ontdooit dankzij de Total NoFrost.

Pluspunten

• Vershoud-zone
  • Nooit meer ontdooien dankzij Total NoFrost
  • Freshbox met luchtvochtigheidsregeling