Samsung RB41R7719S9/EF - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
276 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41R7719S9/EF op Kieskeurig.nl.

Eric 11-02-2020

Geweldige koelvvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

De Samsung RB41R7719S9/EF is een schitterende koelvries combinatie die zeer netjes in elke keuken thuis hoort.
Tevens energielabel A+++ en een enorme veel opberg ruimte waar we erg blij mee zijn.

Pluspunten

• veel ruimte
  • verlichting vriesgedeelte is geweldig
  • zeer stil
  • mooi strak design

Minpunten

Schretzies 06-02-2020

Fijne koelkast voor groot gezin

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Wij zochten een ruime koelkast waar deze ruim aan voldoet. Grote vriezer waar makkelijk 5 broden in één lade kunnen. Geweldig.

sverlaan 05-02-2020

Eindelijk een koelkast die koelt

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

We hebben deze koelkast nu 3 weken in huis en zijn erg tevreden. We zijn er in ieder geval achter gekomen dat onze vorige koelkast (zonder temperatuur aanduiding) beduidend minder goed koelde. Erg fijn de 2de lade die wij voor onze ontbijtspullen gebruiken en de andere voor groente en fruit. Alles wordt met eenzelfde temperatuur gekoeld en de temperatuur van de vriezer is los instelbaar.

We zijn erg tevreden met deze koel/vries combinatie.

Enige opmerking is dat de koelmotor soms meer geluid maakt dan wij verwacht hadden voor deze prijsklasse. Maar dit is verder niet hinderlijk.

carin 27-01-2020

KOELKAST

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

mooie diepe koelkast, heel veel ruimte. zacht blauwe verlichting. je hoort hem bijna niet. aanraader

Pluspunten

• diep dus veel ruimtee
  • blauw lucht
  • makkelijk open
  • mooi design

Carin666 27-01-2020

prachtige grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

mooi design, zo goed als geruisloos. erg diep, kan dus veel in. het blauwe licht is ook fijn aan je ogen. imooie indeling

Wilma 27-01-2020

Supersonische koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Een koelvriescombinatie die veel mogelijkheden biedt door grote inhoud, ook van vriesgedeelte. Maar 3 laden die toch voor 130l invriezen voorziet. Het koelgedeelte heeft dmv lades aparte schappen voor vlees, vis en een andere lade voor groente en fruit..super! Nooit meer ontdooien is ook heerlijk. Kortom zeer blij mee.

LL 04-01-2020

Super koelkast wat een ruimte

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Na lang zoeken en afwegen uit gekomen op deze koelkast wat een verrassing, ruime goed in te delen koelkast. je kan er bijna zelf in gaan staan. nu een paar dagen in huis, je kan al niet meer terug naar de oude koelkast. en een mooie uitstaling in de keuken.

Remco S 03-12-2019

Mooie, ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Net een week binnen. Heerlijke ruime koelkast. No-frost functioneert prima (life aanschouwd na luchtlek in vriezer rubber, wat overigens makkelijk te verhelpen was).

Nijmegen024 30-11-2019

Perfecte koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Deze koel-vriescombinatie, met energielabel A+++ en met 406 liter inhoud is precies wat ik zocht! Design is prachtig, en de buitenkant is van mooi RVS waar je al je magneetjes op kan plakken :-). Wat ik er verder mooi aan vindt zijn de zwarte bakjes aan de binnenkant, die je ook nog eens zelf kan plaatsen. We zijn er erg blij mee.

Anoniem 16-11-2019

Mooie prima werkend koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Deze hebben wij de koelvries combinatie ontvangen. Past prachtig in onze keuken en doet het uitstekend. Het verschil met onze oude koelkast is erg groot. Kortom hadden we eerder moeten kopen.

Nastya91 08-11-2019

A great and spacious fridge

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Very happy with the fridge, it has a lot of space, has nice blue light, convenient set up inside. Also makes little noise. Overall, very happy with it

Anoniem 02-09-2019

Mooie koelkast met grote vriezer!

Geschreven voor: Samsung RB41R7719S9/EF

Nadat wij bijna alle koelkasten hebben gezien hebben wij voor deze koelkast gekozen. Een mooie verschijning in de keuken, veel inhoud voor het koelgedeelte, maar vooral de vriezer is erg ruim. Voor een huishouden erg handig om er een voorraad in op te slaan. Je hoort hem niet, mooie display die erg duidelijk is en makkelijk te bedienen. De lade speciaal voor het vlees en de verse producten werkt erg goed en blijft extra koel! Wij zijn dik tevreden en hopen er heel wat jaartjes plezier van te hebben!