Campingaz Smart cooler 25L Electric 12V/230V

4,2

• Slecht
  • Slecht

Ziebe 17-07-2015 Product half jaar in bezit

Deze koelbox (dus geen KOELKAST) bevalt ons prima.

Wordt door ons gebruikt voor een dagje uit of als transportkoeling in de auto na een dagje shoppen in Duitsland.

De producten gaan gekoeld in de box, ook vooraf wordt de box gekoeld, wat dus kan op 12V of op 230V.

Geen idee of de box geschikt is voor vakanties in Zuid Frankrijk bij gebruik boven de 30 graden.

Voor ons is het een prima product.

Nadeel: het deksel is niet echt handig te openen.
Opruimgedeelte voor de snoeren ietwat krap, afdekklepje schiet nog al gauw uit zijn bevestiging maar kan ook zo terug geklikt worden.

Plus: ventilatoren doen een "stapje terug" wanneer een bepaalde temperatuur is bereikt wat dan weer scheelt in het geluid.
Voordeel is ook de ingebouwde omvormer, kan dus ook op de hotelkamer worden gebruikt!

gebruiksgemak234 12-09-2014 Product jaar of meer in bezit

relais tussen ac en dc heel snel kapot. werkt nog op ac maar daar heb je niet veel aan.
erg veel water in ruimte.
ventilator vriest snel op
Ik vrees een slechte constructie.

Martinemartine 14-08-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik zou niemand aanraden deze te kopen. Het deksel is onhandig met eerst schuiven en dan openen. En verder net als in de andere reviews: er loopt veel vocht van de koeler in de box zodat alles nat wordt. Als je niet dagelijks droogt (of meermalen per dag) komt er echt een laag water in te staan. Bij langer gebruik ijsvorming op het koelelement zodat je hem eerst moet ontdooien voordat hij weer goed werkt. Vrij luidruchtig. Kortom, ik heb spijt van mijn aankoop.

Fopman 06-08-2014 Product maand in bezit

4,7
Functioneert niet naar verwachting. Wel geluid, vrijwel geen koeling. Of hij nu aan of uit staat, volgens mij maakt het weinig verschil. Koude flessen frisdrank in de koelbox gezet, na twee dagen afgesloten te laten staan met het motortje aan waren deze lauw/warm.

Padre Digital 05-08-2014 Product maand in bezit

6,7
Inmiddels, na klacht, omgeruild doch ook deze voldoet niet.
Koelt bijna niet en houd temp. slecht vast. Er ontstaat ijsvorming rond ventilator (mogelijk hierdoor matige "koeling") waardoor er veel condenswater in de box loopt. Melk pakken e.d. worden hierdoor lastig hanteerbaar.

suckelcorp 04-08-2014 Product half jaar in bezit

2,3
Maakt veel lawaai. Hierdoor ongeschikt voor kamperen.
Koelvermogen is matig. Op het koelelement ontstaat ijsvorming, waardoor er water in de koelbox druppelt.

SiranoVabis 21-09-2013 Product jaar of meer in bezit

2,3
Herziene beoordeling, zelfs alleen een paar uurtjes in de auto stopt het koelen. Waardeloos. Hij bevriest overal en altijd, waarna het als kachel gaat werken.

Lambinon 18-08-2013 Product paar dagen in bezit

3,3
Precies dezelfde ervaring hier. Box zelfs retour gezonden maar functioneerde vlgs campingaz zoals het moest. NOT! Als de spullen er niet ijskoud in worden gedaan komt het nooit meer goed. Waardeloos ding, maakt ook veel lawaai.

SiranoVabis 03-06-2013 Product jaar of meer in bezit

5,7
Van deze koelbox bevriest iedere dag het koelmotortje, wanneer dit is gebeurd wordt alles lekker warm. Zelfs bij een buitentemperatuur van 4 graden 's nachts trekt hij het nog niet. Het is een van onze grootste miskopen geweest.