Tristar Icecool 45 C - Reviews

aansluiting
230 Volt

7,6

harm coenen 04-08-2013 Product paar weken in bezit

Met dit bloedwarme weer in het buitenland deze koeler noodgedwongen aangeschaft. Staande in een zeer warme voortent heeft hij een gigantische koelcapaciteit laten zien. Natuurlijk slaat hij met deze temperaturen geregeld aan en ook het geluid van de compressor moet je voor lief nemen. Mijn kinderen hebben er overigens prima langs geslapen. 2 liter flessen kan hij met gemak herbergen. Over de degelijkheid kan ik na 3 weken nog niets van zeggen maar heeft lekkere afgeronde hoeken en de deksel valt als het ware veilig in de box.

Peter Q1 22-11-2013 Product jaar of meer in bezit

4,3
Deze koelbox is twee keer meegenomen op vakantie.
Nu is de koelbox stuk, de koelbox heb ik nagekeken en de thermostaat is stuk.
Deze thermostaat is met partnummer niet te vinden op het web.
Twee keer een email gestuurd naar service@tristar.eu krijg ik bericht.................
LETOP DIT PRODUCT IS NOG STEEDS TE KOOP MAAR SUPPORT......JAMMER
Geachte klant,
Bedankt voor uw vraag.
De thermostaat is niet los leverbaar en ook niet te bestellen via onze website helaas.
Ik kan u helaas niet verder helpen waar u dit onderdeel dan wel kan bestellen.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet | Kind regards,

donaat 11-02-2015

maak eens een foto van thermostaat;wellicht kan ik je helpen.

Griffins 30-05-2012 Product paar dagen in bezit

De compressor maakt te veel lawaai voor in een tent, slaat ook regelmatig aan. Is totaal niet als de koelkast tyhuis, stuk gehoriger. Gelukkig retour kunnen brengen en ga nu een absorptie koelbox bestellen die minstens 30 graden onder omgevingswarmte kan koelen.

vero58 28-06-2012

hi,heb je dan een box gevonden die dát doet? zoja welke en hoe bevalt die??

Rosalie van Hall 22-07-2014

Hi, Ik lees uw Review en zie dat het van een paar jaar geleden is. Ik was benieuwd hoe de absorptie koelbox is bevallen. Wij gaan binnenkort ook met de tent op vakantie en zijn nog opzoek naar een goede koelbox of dus de absorptie koelbox. Hoor heel graag van u.

Mvg Rosalie

Stevoo 20-08-2010 Product jaar of meer in bezit

---------- update review, 20-08-2010 ----------
Aanvulling op mijn review van 16-08-2009: Ondanks dat de koelbox goed schoongemaakt in een droge en verwarmde ruimte opgeborgen is geweest is de koelbox nu kapot. De binnenkant is vervormd en de koelbox koelt niet meer. We hebben er drie jaar mee gedaan, beetje kort voor een koelbox van 140 euri die drie weken per jaar gebruikt wordt.

---------- 1e review, 16-08-2009 ----------
Absoluut een geweldige koelbox. Laag geluidsniveau en een enorm koelvermogen. Met een buitentemperatuur van 38+ C hadden we bevroren drank en voedsel in de koelbox en hij stond op standje halverwege.. De RVS plaat aan de voorkant beschadigt heel snel, maar ik heb dat ding gekocht om te koelen en niet voor de sier.

bob9999 03-07-2010 Product paar dagen in bezit

een geweldige koelbox,werkt zeker perfekt met de hoge temperaturen zoals de afgelopen dagen.

RobW 28-06-2009 Product half jaar in bezit

Doet waar ie voor bedoeld is: koelen!! Neem het geluid van de compressor voor lief, en je hebt hier meer aan dan een absorptiekoeler, zeker in de warmere vakantielanden.