De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Keter 17182239 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

t*******@g******** 02-01-2024
Geschreven voor: Keter 17182239

keter werktafel in de aan bieding bij karwei. Ik was mijn workmate zat, klemmen niet uitvouwen enz enz. Dus gezocht en de keuze viel op deze Keter werk tafel. Uit vouwen gaat goed , in vouwen ook. De poten mogen wel wat beter op geborgen worden en vast gezet in onderste plareu. Tot zo ver alles oké. Maar dan het draaghandvat brak dus af al reeds bij transport. Niet getreurd geruid. Als hobby techneut natuurlijk gekeken waarom die breuk. Wel de constructie van dat handvat laat zet te wensen over. Dus uitkijken daar mee. Veel te zwak, kans dat hij een keer uit de hand flikkkk…. Is groot.

Klusvrouwtje 30-12-2023

Perfecte werkbank

Geschreven voor: Keter 17182239

Perfecte werkbank. Makkelijk op te zetten, en makkelijk weer in te klappen. Veel beter dan de lompe workmate werkbanken. Ook makkelijk te verplaatsen of mee te nemen. Voor deze klusvrouw ideaal. Niet lomp en niet zwaar.

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk meenemen
  • Met klemtangen
  • Stevig

y***********@g******** 09-12-2021

Ideaal opklapbare werk tafel

Geschreven voor: Keter 17182239

Ik heb de tafel gebruikt terwijl ik een onderdeel van me motor moet opschuren en daarna schilderen.
Ook heb ik de tafel gebruikt als bbq tafel door er een steen op te plaatsen en daar mijn compact komado op te zetten
Voor iemand met een appartement en een balkon is deze tafel een uitvinding.
Door de beperkte ruimte die je hebt met een appartement is een opklapbare klus tafel ideaal
De tafel is makkelijk te monteren en was vast te zetten met de twee druk knoppen.
Zeer stevige tafel door het middenstuk wat erg verstevigd.
Ook zitten er twee klemmen bij voor als je iets vast wilt klemmen op de tafel wat niet mag bewegen.
En net zo makkelijk weer te demonteren en op te bergen.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Opvouwbaar
  • Makkelijk in gebruik

n************@g******** 09-12-2021

Stevig en makkelijk te hanteren

Geschreven voor: Keter 17182239

Deze werktafel heeft zijn verwachting overtroffen. Wij hebben deze tafel mogen testen, en dit kwam goed uit, omdat wij een nieuwe visgraat vloer gingen plaatsen. De werktafel is heel makkelijk uit te klappen, en staat binnen een paar seconden. De tafel is sterker dan hij eruit ziet, en ook erg snel weer in te klappen. Omdat wij de planken buiten hebben gezaagd, liepen wij er wel tegenaan dat de tafel geen stelpoot(en) heeft, en je dus wel een vlakke ondergrond moet hebben om hem op te plaatsen. Maar nadat wij dit gerealiseerd hadden ging dit perfect!

Pluspunten

• Stevig
  • handig in en uit te klappen

Minpunten

• poten niet afzonderlijk te stellen

Sjaam 07-12-2021

Super handige werktafel

Geschreven voor: Keter 17182239

Wat een handige werkbank om te gebruiken tijdens het klussen!! Hij staat stabiel wat maakt wat wij meteen het idee hadden zware spullen erop te kunnen leggen.
Bij de eerste keer gebruik moesten we even ondervinden hoe hij uitgeklapt moest worden, maar de plaatsjes zeiden genoeg. Er zit geen Nederlandse beschrijving bij, maar die hebben wij niet gemist.
Bij het uitklappen dien je hem nog te borgen aan de zijkanten en in het midden voor extra stevigheid en stabiliteit.
Ook de bijgeleverde klemmen zijn een uitkomst. Als een soort bankschroef kan je ze gebruiken om materiaal mee vast te zetten. Makkelijk om twee handen vrij te hebben.
Het inklappen gaat ook gemakkelijk. Ontgrendelen, de bodem optillen en je kan hem zo inklappen top dus.
Hij is makkelijk te tillen en dus mee te nemen. Hij neemt niet veel ruimte is en we zijn dus ook erg blij met de werktafel!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Niet te zwaar
  • Stabiel

Almel0546 06-12-2021

Erg stevig, aanrader!

Geschreven voor: Keter 17182239

Deze werktafel heb ik mogen testen. Ik heb hem gebruikt voor klussen in en om het huis. Het uit- en inklappen van deze werktafel gaat super makkelijk en razendsnel. In eerste instantie dacht ik dat een plastic werktafel erg zou tegenvallen maar deze tafel staat als een huis! Erg stevig en kan erg veel hebben. Ik heb er met mijn 95kg zelfs op kunnen staan en de tafel kan dit met gemak hebben. Wat ook erg handig is dat er 2 klemmen bij zitten. Deze zijn los te gebruiken als lijmklem maar je kunt ze ook in het werkblad van de tafel monteren om je werkstukken of gereedschap tussen te klemmen. Het plateau onder het werkblad is ook handig om je gereedschap op te leggen. Mijn verwachtingen zijn overtroffen en ik heb erg plezierig met deze werktafel gewerkt.

Pluspunten

• Gemak van gebruik
  • Gewicht
  • Stevig als een huis

Minpunten

• Klemmen niet even makkelijk op te bergen

Dionne 30-11-2021

Echt een aanwinst

Geschreven voor: Keter 17182239

De afgelopen weken hebben wij deze werkbank gebruikt bij het bouwen van onze keuken. De werkbank klap je eenvoudig uit waarna hij direct stevig staat en op een goede manier vergrendeld raakt. Voor ons heeft hij een fijne werkhoogte. Het design is simpel, wat meer dan genoeg is. Wat we echt zien als een handig pluspunt zijn de klemmen die erbij zitten. Hierdoor kun je je werkmateriaal makkelijk vastzetten. Erg handig als je alleen bezig bent! Wanneer je klaar bent kun je hem eenvoudig weer ontgrendelen en inklappen. Doordat hij zo compact is kun je hem eenvoudig opbergen. Ook neem je hem makkelijk mee voor een klus op locatie of wanneer je rondom het huis wilt gaan klussen! Ik raad hem iedereen aan!

Pluspunten

• Compact
  • Stevig

Bigmamma54 30-11-2021

Werktafel/hobbytafel

Geschreven voor: Keter 17182239

Ik mocht deze werkbank/tafel uittesten en heb het met plezier gedaan. Erg verrast hoe hij makkelijk in en uit elkaar kon. Hij is stevig, degelijk en ziet er ook stoer uit. Werkt perfekt met de bijgevoegde klemmen. En hij kan ook voor andere dingen als werkbank gebruikt worden en is super handig ook de plank er onder om spullen op te zetten.
Niet meer nodig klap hem op en berg hem weg. Ook mee te nemen in de auto. Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Sterk
  • Stevig
  • Makkelijk in te klappen
  • Ook meenemen met handvat

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

A*************@h********** 29-11-2021

Geweldig!!

Geschreven voor: Keter 17182239

Wat is dit een geweldige werkbank! Door het formaat en de inklapfunctie pak je de werkbank zo op naar waar je hem nodig hebt. Wat ik een groot voordeel vindt is dat ik zelfs met mijn lange nagels de tafel makkelijk opgeklapt kreeg zonder mijn nagels te breken! Ik wil graag dit product aanraden omdat het zo makkelijk is in gebruik bovendien neemt de werkbank heel weinig ruimte in beslag als hij is ingeklapt dus ook voor de zzper lijkt mij dit een handig ding vooral omdat hij stevig is en licht dus makkelijk overal naar toe te dragen.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Neemt weinig plek in beslag
  • Echt stevig
  • Vriendelijk voor lange nagels
  • Makkelijk in gebruik

ÜberRookie 28-11-2021

Handig en licht.

Geschreven voor: Keter 17182239

Lekker licht in gewicht en met het handvat prima met 1 hand te dragen.
In- en uitklappen gaat makkelijk en snel, al fop ik soms mijn vingers.

Het kan behoorlijk wat gewicht dragen. Ik heb hem nog niet zien inzakken.
Hij is echter wel wat wankel waardoor bijvoorbeeld zagen wat lastiger wordt.
Dit heeft wellicht te maken met dat voorwerpen aan de kant van het blad geklemd worden in plaats van in het midden.

Dit klemmen gaat met behulp van een stel meegeleverde lijmtangen welke zowel los als gemonteerd op de tafel kunnen worden gebruikt. Bij geen gebruik, zijn ze op te bergen in het onderste gedeelte van de tafel.

De lijmtangen en de (ingeklapte) poten worden op hun plaats gehouden door kunststof nokjes.
Dit gaat in het begin moeilijk, maar later waarschijnlijk te makkelijk.

Pluspunten

• licht en compact
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• minder stabiel

Bigmamma54 28-11-2021

Multifunctionele werkbank

Geschreven voor: Keter 17182239

Een stevige en degelijke werkbank we waren blij verrast. Werd bij ons niet alleen als werkbank gebruikt soms ook als extra tafel. Ziet er ook nog goed uit, lekker stevig en heel handig. Zo ingeklapt en makkelijk weg te bergen. Ook fijn om mee te nemen in de auto. Zit een stevig handvat aan ook fijn de bijgeleverde klemmen, zo kan je alles stevig vast zetten.
Ook de plank eronder is erg handig om diversen dingen erop te zetten zodat de werkbank vrij blijft.
Erg fijn voor diverse klussen. Wordt bij ons gebruikt door de gehele familie.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk te vervoeren
  • Ook op te bergen
  • Zo in en uit elkaar

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Samfaithval 28-11-2021

Handige workmate

Geschreven voor: Keter 17182239

Mooie werktafel voor de alledaagse klusser. Handig in gebruik met handig systeem om je materiaal vast te zetten aan de tafel. Voelt stevig aan en staat stabiel tijdens het werk.

Jammer dat de tafel alleen niet in hoogte verstelbaar is.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

yvettekon 28-11-2021

Een handige en fijne werktafel.

Geschreven voor: Keter 17182239

De werktafel mocht ik testen.
Wat een fijne werktafel is dit!
Het is een stevige werktafel.
Een groot werkblad.
Makkelijk in en uit te klappen.
Handig in gebruik en de klemmen die erbij geleverd worden zijn een pluspunt.
Het zou wel fijn zijn als je extra klemmen zou kunnen bij bestellen.
De werktafel kan het genoemde gewicht dragen.
De werktafel is makkelijk te vervoeren en op te bergen.
De handleiding is ook duidelijk.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk uit en in klapbaar
  • Klemmen
  • Werkblad

Jezzy 28-11-2021

Handige inklapbare werktafel

Geschreven voor: Keter 17182239

Het leek mij leuk om dit product te testen, ik ben regelmatig thuis of bij familie aan het klussen. Een plastic inklapbare werktafel.....dat kan toch niks zijn dacht ik. Blij verrast, het is echt een heel sterk en handige werktafel. Snel uit te klappen of in te klappen, sterk en mooi formaat. De hoogte van de werktafel had voor mij iets hoger gemogen, maar ja ik ben dan ook vrij lang. Ingeklapt is het een handzaam pakketje om mee te nemen in de auto of om op te bergen. De bijgeleverde klemmen zijn ook erg handig om van alles vast te zetten op de werktafel. Dit had ik toch verkeerd ingeschat, ideaal om deze werktafel te kunnen gebruiken tijdens het klussen.

Pluspunten

• Handig op te zetten
  • Stevig
  • Mooi formaat

Minpunten

• Werkhoogte had iets hoger gemogen

l********@h********** 26-11-2021

Fijne werktafel

Geschreven voor: Keter 17182239

Fijne werkbank die ideaal in gebruik is. Makkelijk op te zetten, licht van gewicht en neemt weinig ruimte in. Mooie neutrale kleur. Ideaal dat er lijmklemmen in verwerkt zitten en dat je op de plank onder de werktafel nog materiaal kwijt kunt. Een stelpootje zou nog wel fijn geweest zijn, en een verstelbare hoogte. Daarnaast kan de werkbank voor lange mensen wat laag zijn. Voor ons was dit echter geen probleem. We gebruiken de werkbank met heel veel plezier en raden het aan.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Ingebouwde lijmklemmen
  • makkelijk in gebruik
  • extra plank onder de werktafel

Minpunten

• geen verstelpootje
  • niet in hoogte verstelbaar
  • bij het schaven verschuift de tafel

ellen0410 26-11-2021

Top werktafel

Geschreven voor: Keter 17182239

De werktafel is goed van hoogte en zeer (mooi) robuust en massief in het gebruik. hij is makkelijk in elkaar te zetten en weer in elkaar te vouwen na gebruik.
in het onderste tafelblad zitten twee klemmen. Hierdoor heb je ze altijd bij en kan je ze niet vergeten of kwijtraken. Ik heb diverse materialen inde klemmen vast gezet. hout, plastic en ijzer. dit ging allemaal goed. Als de tafel in elkaar gevouwen is, is deze zeer compact en makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• hoogte
  • massief
  • compact bij opbergen

Minpunten

• geen

Wiersma 26-11-2021

Ideale werktafel

Geschreven voor: Keter 17182239

Ik heb deze kunststof werktafel ontvangen om te testen. Hartstikke leuk, want ik denk niet dat ik hem anders had gekocht. In eerste instantie had ik namelijk mijn twijfels over de stevigheid en stabiliteit van een plastic werktafel. Maar gelukkig mocht ik deze werktafel van Keter testen! Ik ben namelijk aangenaam verrast door dit product. Het ingeklapte pakket is niet zwaar en gemakkelijk weg te zetten, op te ruimen of mee te nemen. Het in elkaar zetten is in een paar handelingen klaar. Dat gaat echt heel gemakkelijk! De tafel is zeer stabiel en wiebelt absoluut niet. Ook is hij erg stevig, want hij kan tot 400 kilo dragen. Ik heb hem gebruikt om te zagen en er een zware afkortzaag op geplaatst. Dit was geen probleem voor de werktafel. Ik ben echt heel enthousiast over deze werktafel en had hem al veel eerder willen hebben. Ik raad dit product dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Stevig
  • Stabiel
  • Gemakkelijk in gebruik

FBLT 25-11-2021

Goed product

Geschreven voor: Keter 17182239

Wij hebben dit artikel mogen testen en zijn blij met de stevigheid van de tafel. Helaas werd hij geleverd in slechts papier. Dus de regen had hem aardig te pakken gehad. (Hopelijk gaan de klemmen niet roesten)
Hij is snel in elkaar te zetten. De pootjes had ik liever verstelbaar gezien maar dat mag de pret van het klussen niet drukken. Wij zijn tevreden

Biebz 25-11-2021

Superhandige werkbank

Geschreven voor: Keter 17182239

Het kwam een beetje knullig verpakt aan en had ergens onderweg in de regen gestaan. Dit heeft gelukkig geen nadelige gevolgen gehad. Als echte vrouw lees ik de gebruiksaanwijzing niet en ga gewoon kijken of ik hem in elkaar gezet krijg wat eigenlijk wel direct lukt. In eerste instantie vond ik de werkhoogte te laag maar bij nader inzien valt dit enorm mee. Het blad eronder is bijzonder handig om veelgebruikte gereedschappen onder handbereik te houden. Ook mijn man, die eerder sceptisch was is er wel tevreden over, hij heeft in elk geval de andere workmate niet gepakt.

Pluspunten

• Gereedschap vlot bij de hand
  • lijmtangen vast te zetten in het bovenblad

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar
  • Gaatje voor een schroevendraaiers

Bodien 25-11-2021

Degelijke handige werkbank

Geschreven voor: Keter 17182239

Blij verrast door deze mooie werkbank. Ik had niet verwacht dat dit zo´n stevige, handige, ruimtebesparende werkbank zou zijn. Niet zwaar in gewicht maar toch degelijk en van alle gemakken voorzien. Ik heb er al heel wat plankjes op gezaagd! Het design is strak en mooi en het allergrootste voordeel is dat de werkbank inklapbaar is en je kan hem overal mee naar toe nemen. Gebruik je de werkbank voor klusjes in eigen huis dan is dit ook een volwaardige werkbank.

Pluspunten

• ruimtebesparend
  • handig mee te nemen