Smartwares FCL-76009 Oplaadbaar LED kluslamp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smartwares FCL-76009 Oplaadbaar LED kluslamp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvette 31-10-2019

Praktische en mooie werklamp

Wat een toffe klus lamp is dit zeg, handig en ook nog mooi. Eindelijk de wand geschilderd, in de schemering maar toch goed verlicht.
De lamp is oplaadbaar (ook in de auto!) en daardoor kun je m echt in elk hoekje plaatsen en sta je nooit meer in je eigen schaduw te werken.
Ook erg handig dat ie twee lichtstanden heeft en dat ie doordat ie opvouwbaar is elke stand te zetten is. Als je klaar bent me klussen kun je m gemakkelijk opvouwen en neemt ie maar weinig ruimte in en past ie dus gewoon in de kelderkast of schuur op een plank in de handige maar eenvoudige opbergtas die erbij geleverd wordt. Het is een mooi strak model maar dat is voor de werking natuurlijk niet zo belangrijk. Maar het oog wil ook wat dus dat is mooi meegenomen.
Ik heb met 1x opladen de hele muur kunnen schilderen dus voldoende tijd voordat ie leeg was en opnieuw aan de lader kon.

Pluspunten

• opvouwbaar
  • veel licht en instelbaar
  • neemt weinig ruimte in
  • draadloos te gebruiken

Emie 15-10-2019

Handig en compact.

Een handige opvouwbare werklamp ideaal om mee te nemen vooral omdat je hem ook op kan laden in de auto met de autolader.
Hij is compact en kunt hem goed opbergen zonder dat hij veel ruimte in beslag neemt zoals andere werklampen. Je krijgt er ook een handig opberg tasje bij, erg fijn!

Pluspunten

• Sterk materiaal
  • Hoge kwaliteit
  • Handig opberg tasje