Nuna Mixx Next - Reviews

Best Reviewed dec 2020 Nuna Mixx Next
Best Reviewed - december 2020
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Nuna Mixx Next op Kieskeurig.nl.

Juud11 30-12-2020

Super mooie wagen

Geschreven voor: Nuna Mixx Next

Wat een prachtige en zeer complete wandelwagen. Bij het uitpakken werden we beide mega enthousiast. Het in elkaar zetten van deze nieuwe wagen kosten ons nog geen 30 minuten! Het wandelgemak ik ook enorm.
Zelf zijn wij vrij klein 1,65 en de wandelwagen is wel vrij hoog. Ik zou deze wandelwagen dan ook meer adviseren aan de wat langere papas en mama’s!

Pluspunten

• Super mooi
  • Zeer compleet

Minpunten

• Er hoog voor ons

Mamavanlynn 28-12-2020

Fijne kinderwagen met vele opties.

Geschreven voor: Nuna Mixx Next

Deze kinderwagen hebben wij sinds een paar weken in ons bezit. Het design van de wandelwagen is erg mooi en ook de kleur birch bevalt ons goed. Onze dochter van 10 weken kan lang gebruik maken van de reiswieg, aangezien het een lange bak is. Een minpuntje kan zijn, dat de bak wel aan de smalle kant is. Voor onze smalle dame is dit echter geen probleem.
De wagen kan klein opgevouwen worden en ook dit gaat erg makkelijk. Waar wij met onze vorige wagen vaak te stoeien stonden op de parkeerplaats om deze in te klappen, ligt deze in een handomdraai in mijn (kleine) kofferbak. Er zit een zonnescherm in de kap geintegreerd. Wij gebruiken deze momenteel om de kleine van prikkels af te sluiten, zodat ze heerlijk kan slapen in de wagen.
Het zitgedeelte is hier gezien de leeftijd van de kleine nog niet gebruikt, maar deze ziet er wel prima uit. Ook hier zitten vele opties bij: verschillende standen, zitje in 2 richtingen te bevestigen, zonnekap groter te maken, bekleding kan er bij warm weer uit gehaald worden.

Kortom voor ons echt een hele fijne wagen met vele pluspunten. Is de prijs voor ons dan ook meer dan waard.

Pluspunten

• Makkelijk wendbaar
  • Ruime opbergmand
  • stevig frame
  • Makkelijk en compact in te klappen
  • Zitgedeelte in 2 richtingen te plaatsen

Minpunten

• duwstang aan de hoge kant
  • Bak aan de smalle kant

roy 23-12-2020

review nuna mixx next

Geschreven voor: Nuna Mixx Next

ik heb de kinderwagen nuna mixx next birch mogen testen en heb dit nu ruimn1 week gedaan, tijdens het uittesten ben ik achter een aantal plus en minpunten van de wagen gekomen.
toen ik de kinderwagen binnenkreeg was deze vrij eenvoudig in elkaar te zetten en dit was ook zo gedaan. ik kon de wagen binnen 30 minuten meteen gebruiken. er zaten ook 2 regenhoezen bij voor de buggy en de reiswieg, tevens zater er ook adapters bij voor het gebruik van de maxi cosi.

over het algemeen ben ik redelijk tevreden over de kinderwagen alleen zijn er wel een aantal minpunten die makkelijk voorkomen hadden kunnen worden. ik zal deze punten hieronder opsommen.

toelichting plus en min punten:
het besturen van de wagen is erg prettig over een vlakke ondergrond, hij stuurt erg soepen en rolt heel fijn. wat ik vooral erg prettig vond is dat de wagen goed met 1 hand te besturen was en je er makkelijk mee kan manuvreren.

het opvouwen van de wagen heb ik ook als erg positief ervaren, als je weet hoe het werkt heb je em in 5 seconden ingeklapt en hij past erg makkelijk achter in de auto.

minpunten:
besturen over een hobbelige weg ging deze wagen wat minder af, op het moment als je met de wagen over een klein stoepje wilde gaan bleven de voorwielen een aantal keer hangen.
de prijs kwaliteitsverhouding vind ik een beetje aan de hoge kant, dit komt vooral door de kwaliteit van de wagen zelf. had hier lidver wat robuuster materiaal gezien.
de hoogte van de stang is vooral irritant voor wat kleinere mensen omdat de stang al op de laagste stand staat. tevens als je wat langere benen hebt dan loop je af toe met je voeten tegen de wagen aan.

Pluspunten

• besturen van de wagen op een vlakke ondergrond
  • het opvouwen van de wagen

Minpunten

• besturen over een hobbelige niet verharde weg
  • prijs kwaliteit
  • de hoogte van stang is erg hoog voor kleine mensen

Timo 23-12-2020

Een hele fijne wagen voor uren wandelplezier

Geschreven voor: Nuna Mixx Next

Wat een goed product is dit. We hebben de wagen pas een week maar zijn er nu al erg blij mee. Er zitten zo veel handigheidjes op waarvan ik de helft waarschijnlijk nog geeneens weet. De grootste pluspunten tot nu toe vind ik de hoge wieg, wat het in de wagen leggen van mijn dochter erg vergemakkelijkt. Verder is het handvat erg fijn om vast te houden en is de boodschappenmand onderin de wagen door de hoge wieg zeer ruim. Ik kan er alles in kwijt. De magnetische sluiting van het dekje is even wennen maar heb je na een aantal keer gebruiken wel door en is dan sneller en makkelijke te plaatsen/sluiten dan een rits, slim bedacht. Het inklappen van de wagen gaat soepel, heel handig hierbij is dat de mand recht blijf bij het inklappen, hierdoor kan je al de spullen in de boodschappenmand laten zitten bij het in en uitladen van de wagen in de auto. Verder straalt dit product kwaliteit uit, de bekleding, wielen en het leer maken het een erg mooie wagen.

Pluspunten

• Mooie bekleding
  • In/uitklappen
  • Hoge wieg
  • Grote boodschappenmand
  • Fijn handvat

Minpunten

• beschrijving In elkaar zetten