Bosch MCM4100 wit, antraciet

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

DBxx 22-12-2014

Stabiele machine, erg gebruikersvriendelijk. Ik ben erg blij met deze aankoop van de Sint. Erg veel hulpmiddelen die compact zijn opgeborgen.

Altje82 02-06-2015

Gekozen voor Bosch vanwege de recensies en de prijs, en tot nu toe inderdaad zeer tevreden over de keukenmachine. Ziet er zeer degelijk uit, mooi design, handige opbergvak in de machine. Werkt snel en doet de dingen die hij moet doen ook goed. Ook de citruspers is erg fijn. Raspen is een verademing nu, geen lamme hand meer, roetsj en het is er doorheen. Mengen en hakken is ook een stuk fijner als met de staafmixer. Kortom, tot nu toe erg blij met deze keukenhulp :)

LouiseG 25-03-2015

Snel apparaat!

Ik maal regelmatig (bijna rauwe) groenten voor mijn honden en dat moet, net als babyvoeding, heel fijn zijn anders wordt het niet opgenomen in de spijsvertering. met mijn oude apparaat was ik daar heel lang mee bezig, eerst hakken en dan malen, maar met dit apparaat hoef ik het alleen maar in de mengkom te hakken en het komt er als moes uit. Dit scheelt me enorm in tijd!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

D. de Jongh 07-12-2014

Een mooie compacte machine met veel mogelijkheden,voor
een leuke prijs.Een aanwinst in onze keuken, zo wordt het de maaltijd klaar maken weer een feest.