Kenwood Multipro Home FDP643WH wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Multipro Home FDP643WH wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Joyce 29-09-2019

Niet handig

Heel onhandig dat de smoothiekan uitelkaar geschroefd kan worden. Als je hem van het apparaat draait moet je steeds de onderkant vasthouden en als hij niet perfect inelkaar zit, lekt hij en moet je alles er weer uitgooien en hem opnieuw vastschroeven.

Minpunten

• Smoothiekan

Bakker 15-08-2018

De FDP643 is een praktische machine met krachtige motor

Deze FDP643 gekocht om de positieve reviews en onze eerdere ervaring met een keuken hulp van dit merk. Bij de beslissing speelde tevens mee de krachtige motor van 1000 watt. Bij het uitpakken valt direct het gladde en gelikte design op. Er zitten veel hulpstukken bij. De citruspers en frietsnijder was voor ons niet nodig. Hoe deze foodprocessor gaat bevallen laten wij later weten, na een paar maanden deze te hebben gebruikt.

Pluspunten

• 1000 watt moter
  • glad design waardoor gemakkelijk schoon te maken.

Minpunten

• beetje fragiele dubbele garde

dijkie 27-05-2018

Mooie veelzijdige keukenhulp

Mooie keukenhulp/foodprocessor met ontzettend veel extra’s Voor heerlijke smoothies, hakken, kloppen, snijden etc etc etc

D.Meijdam 24-12-2017

Degelijke keukenmachine

De verwachting van deze machine is dat deze mij een hoop werk gaat schelen in de keuken. Alles ziet er zeer degelijk uit

Pluspunten

• Compact
  • Sterk

D.Meijdam 21-12-2017

Prima keukenmachine

Ik verwacht dat deze machine veel werk uit handen neemt en dat ik daardoor veel sneller klaar ben in de keuken

Pluspunten

• Genoeg accesoires

Oma 03-12-2017

Praktisch

Praktisch, eenvoudig en goed product. Niet teveel toeters en bellen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hans 19-06-2017

Kenwood FDP643WH Multipro Foodprocessor

Zeer degelijk apparaat met een 1000 watt motor met veel accessoires waarmee je veel lekkere producten mee klaar kunt maken. Mijn vorige processor was een Kenwood en die heeft wel 15 jaar trouwe dienst gedaan. Dus weer voor een Kenwood gekozen.

Pluspunten

• 1000 watt
  • veel accessoires