KitchenAid Artisan bruin - Reviews

Functies
kloppen en mixen, kneden

Mariianne 20-10-2017

Zeer veelzijdige machine

Prachtige robuuste machine, die een mooie vaste plek nodig heeft in de keuken. Er zit een mooie kom van 4,8 liter en een kom van 3 liter bij. Handig als je bv. twee beslagsoorten nodig hebt. Het schenkschild ligt er los op, dus simpel erop en eraf. Zeer eenvoudige bediening en makkelijk schoon te maken. Zwaar deeg is een eitje voor deze machine. Vandaag een prachtig bierbrood gemaakt.

Pluspunten

• twee mengkommen
  • sterk
  • eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk

kokkie 16-05-2017

KitchenAid Artisan sterkste, stilste, zwaarste, mooiste.

KitchenAid Artisan mixer is de stilste, krachtigste, heeft de meeste mogelijkheden, vind ik de mooiste. kies je favoriete kleur, en accessoires, m.n. de roomijsmaker kan ik je aanbevelen.

Pluspunten

• krachtig
  • stil
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• zwaar
  • kostbaar (niet duur)

Marleen 06-04-2018

Mooie en krachtige aanwinst

Wat een geweldig apparaat, qua vormgeving een sieraad op het aanrecht, en wat een kracht! Ik ben er zeer tevreden over. Zowel voor brood, cake, desserts, maakt niet uit. Met de diverse assesoires geen probleem. Ik heb hem gekocht voor het mixen en mengen, maar heb nu al de ijsmaker erbij gekocht. In de toekomst wil ik meerdere assesoires bij gaan kopen, omdat het zo fantastisch werkt. Zoals bv de citruspers, foodprocessor en pastamaker. Geen goedkope aankoop, maar zo de moeite waard, een brok degelijkheid.

Pluspunten

• Kracht
  • Uitstraling
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Prijs, maar is het zeker waard