Kenwood KVC7320S zilver - Reviews

5 liter
Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Kleuren
zilver

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Dano 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig

Top koop van het jaar, staat erg mooi in de keuken en de mogelijkheden zijn eindeloos. Echt waar voor je geld.

Dick 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke kwaliteit

Super mooie kwaliteit en een krachtige stille motor. Verder ziet het apparaat er ook erg mooi uit en er zitten voldoen accessoires bij om mee te beginnen.

Anita 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

Straalt degelijkheid uit

Heb gekozen voor een hoog wattage ivm het maken van brooddeeg. Er zit een spiraaldeeghaak bij en meerdere hulpstukken voor het maken van gebak. Ook zit er een blender bij, is ook een pré. De mogelijkheid bestaat om optioneel andere accessoires te kopen.

Pluspunten

• robuustheid
  • uiterlijk

Minpunten

• beweging bij gebruik deeghaak

ksenia 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat

KVC7320s is een mooi apparaat, precies goed op mijn aanrecht passend. Ik heb hem gekozen omdat je kan van alles en wat met die apparaat doen en je hebt eigenlijk veel apparaten in 1.

Frank 27-06-2017 Product paar weken in bezit

De perfecte keukenmachine

Na al jaren de wens te hebben om een goede keukenmachine aan te schaffen hebben we na veel onderzoek besloten om voor Kenwood te gaan. Gezien het verwachte intensieve gebruik maar direct voor de Chef Titanium gekozen voor zijn sterke motor en grote kom. Dan kunnen we naast brooddeeg ook goed met pasta aan de slag.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Mooie grote kom
  • Genoeg accessoires om aan de slag te gaan
  • Alles voelt degelijk en solide aan

Minpunten

• Nog geen

Lianne 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

solide en krachtig

Krachtige moter, ziet er solide maar ook mooi uit. Veel opties met veel mogelijkheden en uitbreidingen te koop. De verlichting in de kom is ideaal + antispatdeksel.

Herman55 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote mengkom

Lekker grote mengkom, degelijke machine. Leuke gadget is de verlichting. Helaas weinig accessoires voor de vrij hoge prijs.

Pluspunten

• Grote mengkom
  • degelijk

Minpunten

• weinig accessoires voor deze prijs.

Anoniem 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Vermogen, Lampje

Mooi product, goed vermogen, fijn mechanisme en het lampje is een goede toevoeging. Daarnaast werkt de mechaniek van het product goed, de kapjes sluiten goed en zijn makkelijk eraf te halen.
Extra's goede toevoeging en blender redelijk zwaar met logisch gezien deze van glas is. Makkelijk aan te sluiten op de machine.

Neem wel het gewicht in overweging bij de aankoop. Voor ons geen probleem, maar kan mij voorstellen dat bij mensen met moeite met tillen dit lastiger kan zijn.

Pluspunten

• Lampje
  • Vermogen
  • Ontwerp
  • Traploos

Minpunten

• Gewicht (indien je hier naar kijkt)

Barbara Bienkowska 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima keukenmachine

Ik vind dit keukenmachine echt perfect! Goede kwaliteit en prijs. Ik kan dit voor pizza deeg of zoete gebaken gebruiken. Het werkt fantastich!

Pluspunten

• kwaliteit
  • vermogen
  • veel accessoires

Minpunten

• kleur
  • prijzen van accessoires

Truus 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Top machine en zo stil ook

Alle onderdelen zijn heel stevig gemaakt, waardoor machine er erg professioneel uitziet in de keuken. Gelijk allerlei accessores besteld. Een deel is al geleverd en zo wordt de machine een onmisbaar element in mijn keuken.
Fijn dat de machine niet zo veel geluid maakt als mijn vorige machine.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• weinig geluid
  • stevige professionele onderdelen
  • veel accessoires verkrijgbaar
  • staat mooi in de keuken

Minpunten

• nog niet gevonden

De Doesjes 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Kenwood KVC7320S

Super machine! Heel erg blij mee. Eindelijk makkelijk pastadeeg maken. Eenvoudig in gebruik. Lampje is super, hierdoor kun je goed zien wat de machine doet. Dankzij de super uitleg bij Oostendorp in Tiel, de juiste aankoop gedaan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • alle accesoires zitten erbij
  • weinig geluid

Minpunten

• bij zwaar deeg gaat hij een beetje op en neer

Linda 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, robuust. Nog niet intensief gebruikt

Gekozen vanwege kracht van het apparaat, vele uitbreidmogelijkheden tegen acceptabele prijs (minder dan Kitchenaid), bijgeleverde blender en strakke look

Jonie 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect voor brooddeeg kneden

Eindelijk is er dan een chef model van 4.6 liter, standaard uitgerust met de spiraalkneder. Ik heb deze machine vooral voor het brooddeeg kneden aangeschaft en heb er zeker geen spijt van. De spiraalkneder voorkomt dat het deeg omhoog "kruipt" en de 1500W motor zorgt ervoor dat het binnen een paar minuten op de laagste stand perfect gekneed is. Daarnaast zitten er standaard nog vier hulpstukken bij, waardoor dit een zeer complete machine is.

Pluspunten

• spiraal kneder perfect voor brooddeeg
  • zeer krachtige en stille motor
  • zeer complete uitvoering
  • verlichting in de mengkom

Minpunten

• geen timer, zelf op de tijd letten
  • geen opbergmogelijkheid schijven foodprocessor
  • accessoires vrij prijzig

Eli 13-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fraaie vormgeving, degelijk en robuust apparaat

Dit apparaat is een super hulpmiddel bij het bereiden bij mijn manier van eten en voedsel bereiden. Ik kook vegetarisch glutenvrij en met ruwe ingrediënten. Mbv dit apparaat is het vele malen makkelijker en sneller om mijn gerechten in elkaar te zetten.

Pluspunten

• Degelijk, krachtig
  • mooie vormgeving
  • Vele uitbreidingsmogelijkheden

Minpunten

• Geluidsnivo

Juultje 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Elegante en zware keukenmachine met lampje

Mooie en krachtige keukenmachine. Wel zwaar voor mensen met hand en polsproblemen. Misschien een extra accessoire om de keukenmachine rond te draaien ivm bevestiging sapcentrifuge en andere accessoires.

De accessoires zijn makkelijk te bevestigen! Dus dat is een super plus! Vooral de fold-functie en fold-accessoire is zeer handig met hand en polsproblemen! De beslagkom is er ook makkelijk af en in te zetten! Tevens wordt er bij de machine een spatel meegenomen. Echt super handig! Ook de spatdeksel gaat er makkelijk op en af!

Ik zal nog veel lekkers gaan maken in mijn keukenmachine en is een handige hulp ik, hand en pols beperking aan mijn rechter hand.

Pluspunten

• 1500 watt
  • Fold-functie en fold-accessoire
  • Mooie deeghaak
  • Beslagkom is er makkelijk af en op te zetten
  • Lichtje in kom heel erg handig

Minpunten

• zware keukenmachine, dus moeilijk te schuiven
  • Blender is van glas dus ook zeer zwaar