Kenwood KVC5320S Metallic - Reviews

5 liter
Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Kleuren
Metallic

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Anne 01-07-2017 Product paar weken in bezit

mooi apparaat

Ik heb dit product nu een paar weken in huis en heb zowel de mixer als de blender gebruikt. De blender is van glas en voelt erg stevig aan. Je moet aan het begin wel harder duwen dan je denkt om de blender te bevestigen op de machine. De blender is hittebestendig en werkt goed.

Ook heb ik gebruik gemaakt van de verschillende roestvrijstalen kloppers die bijgevoegd zitten bij deze machine. Hierbij heb ik pizzadeeg en scones gemaakt met de spiraalvormige deeghaak. Mousse gemaakt en slagroom en eiwitten geklopt met de ballonvormige koper en de K-Klopper gebruikt voor cakebeslag. Alles werkt prima. Het nadeel van de K-Klopper is wel dat het deeg veel blijft plakken en dat die ook niet alles van de rand meeneemt. Ik heb hiervoor nog los een flexikoker aangeschaft, deze hielp hier heel erg mee.

Het enige grote nadeel wat ik tot nu toe aan deze machine heb gevonden is dat de antispatdeksel snel naar beneden komt vallen ineens.

Pluspunten

• Degelijke machine
  • Alles van roestvrijstaal
  • Mooie blender
  • Werkt heel goed

Minpunten

• Spatreksel zit niet goed vast

ad van bokhoven 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

serieuze krachtpatser

Multifunctioneel apparaat , vanzelfsprekende bediening en vooral inspirerend in de keuken. Met de Elite in je keuken krijg je simpelweg zin om te gaan bakken

Pluspunten

• veelzijdig, robuust
  • vele hulpstukken
  • mooi object in de keuken

Minpunten

• weinig accessoires bij de aankoop
  • de Russische manual!

Joke 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

mooie vormgeving

Mooi apparaat van goed kwaliteit. De haken zijn stevig en makkelijk te reinigen. Apparaat is makkelijk te bedienen.

Bob 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Solide apparaat

Goed solide apparaat, degelijke accessoires die heel stevig zijn.
Hij is eenvoudig in gebruik en de mogelijkheden zijn enorm.

Pluspunten

• Heel solide

Minpunten

• Duur

Gertjan 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijk, krachtig

Een keukenmachine bedoeld om volkorenbrood mee te maken, daar was ik naar op zoek. Kenwood is samen met de andere grote merken direct een van de keuzes geweest. Verder was het accessoirepakket niet heel veeleisend, al was de blender opzet wel een duidelijke pro, die wil ik nog wel eens gebruiken. Wat direct opviel was de stevigheid toen ik het uitpakte en gebruikte. Alles was zwaar, klikte goed vast en drukte goed in. Hiermee weet je direct dat je te maken hebt met een goed product. De eerste knedingen zijn gedaan en het ziet er voorspoedig uit.

Pluspunten

• Stevig
  • Intuitief

Minpunten

• Design is voldoende, maar geen pronkstuk

Rutger 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

Multifunctionele keukenhulp!

Mooie en krachtige keukenmachine die ook prima geschikt is voor het zwaardere werk. Door de vele mogelijkheden voor uitbreidingen vervangt deze machine de meeste andere apparaten in de keuken!

• Krachtig
  • Relatief compact

cissie 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mijn beste vriend in de keuken!

Ik zocht een keukenmachine om zwaar deeg te kunnen kneden en dat maakt deze machine volledig waar. Vandaag gekocht en een brooddeeg perfect gekneed. De slagroom kloppen leek een eeuwigheid te duren, maar hij verraste me met het resultaat: de slagroom stond na een uur nog net zo stevig!

Pluspunten

• degelijk
  • eenvoudig in gebruik

Ankie 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

gaaf apparaat

Nadat onze vorige Kenwood het bijna had opgegeven, hebben we besloten om na 20 jaar toch een nieuwe keukenmachine te kopen.
En het werd.....een Kenwood!

Nu hopen we natuurlijk dat we er weer 20 jaar mee gaan doen.

Pluspunten

• goede ervaring met Kenwood
  • er zijn mooie en handige accessoires bij
  • leuke actie met extra gratis accesoire

Minpunten

• hele grote verpakking, whaaaahhhh!

Ton 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer degelijk

De hele keukenmachine is gemaakt van metaal en voelt massief en degelijk aan.
Traploos instelbaar en een fatsoenlijk geluid. Deze keukenmachine kan voorzien worden van heel veel extra accessoires die van dezelfde kwaliteit zijn. Ik heb er inmiddels de vleesmolen en blender bij. Dik tevreden !!

Pluspunten

• Massief en degelijk
  • Veel accessoires mogelijk

Minpunten

• Moet ik nog ontdekken