Bosch MUM50123 wit, oranje, zilver, transparant - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM50123 wit, oranje, zilver, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

N.I.J.A 21-07-2021

Veelzijdig, niet krachtig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een grote teleurstelling. Heb het apparaat nu bijna een jaar, pastadeeg maken kan het apparaat niet. Werd geprezen om zijn krachtige motor. 200gram pastadeeg gaat het apparaat al in oververhittingsbeveiliging voor het deeg klaar is. Met 400gram (zou 450gr moeten aankunnen 3-5min) loopt het apparaat al na 40 seconden vast waarna het na 'reset' binnen 10sec weer gebeurd. En dit terwijl bosch ook pasta accessoires voor dit apparaat verkoopt.

Nu in gesprek met bosch hopende op een oplossing. Anders was dit voor mij het laatste bosch keuken apparaat.

Johanna 23-05-2021

Super apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moest er even mee prutsen voor ik t allemaal doorhad maar het is een super handig en veelzijdig apparaat.

Saartje 30-01-2021

Super fijne machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de keukenmachine! Als eerste instantie schrok ik een beetje van het geluid wat er af kwam, maar eigenlijk valt dit enorm mee. Tot nu toe heb ik mooie brooddeegjes gemaakt en werkt het helemaal naar behoren. De andere onderdelen heb ik helaas nog niet kunnen testen. Ik ben zeer tevreden.

Joep 27-01-2021

Geen pizzadeeg kneden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Rammelt bijna uit elkaar bij het maken van pizza-/brooddeeg op basis van in 1ste instantie 500gr bloem en zelfs daarna met 300gr bloem.
Slaat ook constant uit zodat steeds opneiuw aanzetten nodig is.

Mixer 28-11-2020

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat extra niet in winkel te koop zijn aleen online

Volop in gebruik 25-07-2020

Mijn nieuwe keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden; hadden we veel eerder moeten kopen.

Anoniem 23-07-2020

Tot nu toe erg tevreden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had hem eigenlijk veel eerder moeten kopen.

geen foto 14-11-2019

Bij het maken van een volkorendeeg (500 gr. meel en 350 ml. water 70%) beweegt het apparaat redelijk heftig heen en weer, er ontstaat dus behoorlijk wat frictie en kan mij niet voorstellen dat dit gezond is voor de machine

Donna 04-06-2019

Makkelijk in gebruik!!

Het is net of ik deze machine al jaren in gebruik heb. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Onderhoud snel en makkelijk.