Bosch MUM5 Start Line universal wit, oranje, zilver, transparant - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5 Start Line universal wit, oranje, zilver, transparant op Kieskeurig.nl.

Marrie 03-01-2017

Happy kitchen

Geschreven voor: Bosch MUM5 Start Line universal wit, oranje, zilver, transparant

Ik heb een Bosch keukenmachine gekocht en word daar helemaal blij van. Niet allerlei aparte apparaten, maar één machine met hulpstukken waarmee ik alles kan: van slagroom kloppen tot brood bakken, van smoothies malen tot milkshakes kloppen, heerlijke sapjes persen en op een eenvoudige manier salades maken.
Een semi-professioneel apparaat dat stoer staat te glimmen in mijn keuken voor een uitstekende prijs. Zeker met zo'n refund actie er bovenop.
Daar wordt een keukenprinsesje helemaal happy van!

Pluspunten

• Staat goed stevig, zeker met zuignappen.
  • Veel mogelijkheden

R. Wagenaar 14-01-2019

Veelzijdige keukenmachine

Hele fijne machine die veelzijdig inzetbaar is. Hij heeft een vaste plek op het aanrecht omdat hij erg weinig ruimte inneemt en dagelijks wordt gebruikt. Alles is ook erg makkelijk weer schoon te maken. Er zijn erg veel accessoires, (ook los) verkrijgbaar maar deze vindt ik in verhouding erg duur. Na jaren gebruik was mijn mengbeker stuk en heb ik om die reden besloten de gehele machine nieuw aan te kopen weliswaar in de standaard uitvoering omdat ik de overige accessoires natuurlijk gewoon kan blijven gebruiken. Heb daardoor ook ontdekt dat er possitieve verbeteringen zijn gedaan aan de machine. Ik raad deze machine zeker aan!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden in 1 machine
  • Weinig ruimte nodig op aanrecht

Minpunten

• Losse accessoires zijn duur

VPE-WHY 24-11-2018

Fijne stabiele machine

Een geweldig apparaat. De motor is krachtig, maakt niet teveel lawaai en de bediening super eenvoudig. Ook fijn: schoonmaken is heel snel gedaan omdat het apparaat niet overal kleine hoekjes heeft waar vuil in blijft zitten.

Marjan Heidstra 28-12-2017

Mooie compacte, strakke vormgeving

Voor het eerst van mijn leven de perfecte slagroom geklopt, heb met spanning gekeken hoe dat ging. Met kerst stand het prachtig op het toetje. Het restant is mooi tot nu 2 dagen na de kerst en smaakt het heerlijk op mijn welverdiende kopje koffie. De citruspers werkt ook heel goed. Enne alles nu in één met mijn oude blender en citruspers weer een ander blij gemaakt.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • werkt goed

Minpunten

• het was even uitzoeken hoe alles in elkaar stak.

N.I.J.A 21-07-2021

Veelzijdig, niet krachtig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een grote teleurstelling. Heb het apparaat nu bijna een jaar, pastadeeg maken kan het apparaat niet. Werd geprezen om zijn krachtige motor. 200gram pastadeeg gaat het apparaat al in oververhittingsbeveiliging voor het deeg klaar is. Met 400gram (zou 450gr moeten aankunnen 3-5min) loopt het apparaat al na 40 seconden vast waarna het na 'reset' binnen 10sec weer gebeurd. En dit terwijl bosch ook pasta accessoires voor dit apparaat verkoopt.

Nu in gesprek met bosch hopende op een oplossing. Anders was dit voor mij het laatste bosch keuken apparaat.

Johanna 23-05-2021

Super apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moest er even mee prutsen voor ik t allemaal doorhad maar het is een super handig en veelzijdig apparaat.

Saartje 30-01-2021

Super fijne machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de keukenmachine! Als eerste instantie schrok ik een beetje van het geluid wat er af kwam, maar eigenlijk valt dit enorm mee. Tot nu toe heb ik mooie brooddeegjes gemaakt en werkt het helemaal naar behoren. De andere onderdelen heb ik helaas nog niet kunnen testen. Ik ben zeer tevreden.

Joep 27-01-2021

Geen pizzadeeg kneden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Rammelt bijna uit elkaar bij het maken van pizza-/brooddeeg op basis van in 1ste instantie 500gr bloem en zelfs daarna met 300gr bloem.
Slaat ook constant uit zodat steeds opneiuw aanzetten nodig is.

Mixer 28-11-2020

Mixer

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat extra niet in winkel te koop zijn aleen online

Volop in gebruik 25-07-2020

Mijn nieuwe keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden; hadden we veel eerder moeten kopen.

Anoniem 23-07-2020

Tot nu toe erg tevreden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had hem eigenlijk veel eerder moeten kopen.

Conny 14-01-2020

Keukenmachine

Mooie vormgeving. De machine doet wat hij moet doen. Gemakkelijk in gebruik en gemakkelijk schoon te maken.

kritische klant 25-12-2019

mooi, handzaam apparaat

Apparaat 1 dag in huis. Kan in ieder geval goed smoothies maken, en voor de rest moet ik het nog even afwachten, maar dat is logisch nietwaar.

Pluspunten

• mooi
  • handzaam

Minpunten

• nog niet ontdekt
  • nog niet ontdekt

geen foto 14-11-2019

Redelijk

Bij het maken van een volkorendeeg (500 gr. meel en 350 ml. water 70%) beweegt het apparaat redelijk heftig heen en weer, er ontstaat dus behoorlijk wat frictie en kan mij niet voorstellen dat dit gezond is voor de machine

Donna 04-06-2019

Makkelijk in gebruik!!

Het is net of ik deze machine al jaren in gebruik heb. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Onderhoud snel en makkelijk.

AvH 11-01-2019

handige keukenmachine

De prijs,kwaliteit en functionaliteit is prima. Makelijk in gebruik en onderhoud. Neemt niet veel ruimte inbeslag. Stevig exemplaar.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Functionaliteit

Sylvia 08-01-2019

Veelzijdige en degelijke machine!

Mijn moeder had vroeger al een Bosch Keukenmachine. Ik wilde dus zelf ook al jarenlang een Bosch Keukenmachine en ben er net zoals zij superblij mee! De machine voldoet echt aan alle verwachtingen en eindelijk krijg ik mijn beslag luchtig!
Het is een mooie compacte machine met de nodige accessoires.

Pluspunten

• Compact en mooie vormgeving
  • Staat stevig
  • Stevige rvs kom
  • Vele accessoires

Sandra 29-12-2018
  • Product gekregen

Mooie design keukenmachine een aanwinst in de keuken

Mooie keukenmachine een sieraard voor in de keuken, eenvoudig te bedienen, stevig en solide materiaal. Multifunctioneel een machine die voor vele doeleinde te gebruikten. Nu alweer zin om te gaan bakken.

Angela0511 06-11-2018

Mooie machine

Super machine met vele opties
Niet geheel geleuidloos ,maar maakt stuk minder lawaai als mijn vorige machine
Echt een aanrader ook een mooi model trouwens

fiederelsje 22-06-2018

prachtige keukenmachine voorzien van handige snufjes

De keukenmachine is niet alleen mooi maar ook heel handig. Even wat in de blender of sinaasappels uitpersen is nu ook in een handomdraai gedaan en heel weinig afwas achteraf. Hij staat stevig door de antislib onderkant. Ik ben blij dat ik hem heb

Pluspunten

• meerdere functies
  • antislib
  • ruime kom
  • veel snelheids standen
  • spatdeksel

Minpunten

• best groot van stuk