Kenwood KMX51 rood, Metallic - Reviews

5 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Sabien 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine, mooi design, correcte prijs kwaliteit

De vorige K-Mix werd wekelijks gebruikt. Het is een mooie machine, makkelijk in onderhoud en dat voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk
  • Correcte prijs-kwaliteit

Minpunten

• De vorige ging na drie jaar stuk.
  • Lawaaierig

ml 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig verjaardagscadeau

ik heb voor dit product gekozen omdat ik tevreden was over de reviews, ook vind ik het mooi uitzien en gaat het niet in een kastje maar blijft mooi op het werkblad staan.geweldig

Inge 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit

Mooie luxe uitstraling, goede kwaliteit, mengt goed. Van te voren goede verhalen gehoord, deze bleken te kloppen. Kortom, erg blij met mijn eigen Kenwood!

Lgw bus 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtig
Niet te groot
Makkelijk in gebruik
Prima kwaliteit prijs verhouding

Pluspunten

• Sterk
  • Mooi afgewerkt

Stephan 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine

Mooie machine. Werkt goed. We kunnen nu hele lekkere taarten maken. Het apparaat is ook best stil. Wij zijn heel tevreden.

Pluspunten

• mooi
  • kom met handvat
  • kracht

Mike 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig en solide apparaat, staat stevig.

Staat heerlijk stevig op het aanrecht en het toerental is goed in te regelen. Mooi en degelijk gemaakt.

Pluspunten

• Stevig
  • Opbouwende toerental, geen stof explosies

Wim56 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk

Zowel het apparaat zelf als de hulpstukken zijn van mooi afgewerkt metaal en stevig. Een sierraad in de keuken!

Pluspunten

• Grote kom van 5 liter
  • Hoogte van ballongarde en k-klopper in te stellen

keukenprins 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

keukenmixer KMX51

Prima aankoop, tevreden over de verwerking van deegwaren ( brooddeeg)
Broden van 500 gram exclusief water zijn goed te verwerken.

Dennis 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke kwaliteit

Hele fijne en degelijke machine. Hier ga ik zeker lang mee doen. De meest gebruikte accessoires zitten erbij. Top en mooi op mijn aanrecht.

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Handige anti spat deksel met vulopening
  • Solide. Valt niet om

Sylvia 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine

Ontzettend blij met mijn nieuwe Kenwood. Je kan er alles mee en heeft aardig wat verschillende snelheden. Ook is hij aanzienlijk rustiger dan mijn vorige keukenmachine.

Mandy 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

solide

Ik zocht een goede machine van solide kwaliteit. De reviews waren allemaal positief. Op basis daarvan heb ik mijn keuze gemaakt. Vandaag de machine pas ontvangen. Is ingewijd, maar nog niet intensief gebruikt. Daar kan ik dus nog niet over oordelen.

Pluspunten

• solide
  • mooi design

Minpunten

• zwaar

Ronald 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima mixer!

Mengt goed degen. Zowel met gistdeeg als een boterdeeg worden gemakkelijk zacht en goed bewerkbaar. Groot verschil ten opzichte van kneden met de hand of met een handmixer!

Rene 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

stijlvol

Ziet er strak en stijlvol uit.
Aanwinst voor onze keuken, heb even getwijfeld tussen een ander degelijk merk maar dit model springt er echt tussen uit.
De Kitchenaid was behoorlijk duurder, maar of die nu zoveel beter is vraag het me zelf af!

Buizinkie 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie keukenhulp

Krachtige mixer die er ook nog goed en professioneel uitziet. De traploze instelling van de toeren werkt ook zeer handig.

Pluspunten

• looks
  • traploze moter

Sylvia 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Het product ziet er erg mooi uit. Ook valt het geluid erg mee vergeleken met een goedkopere keukenmachine. De opzetstukken zijn mooi groot en het spatdeksel is makkelijk te monteren. Vanwege een actie nu een gratis vleesmolen of mengkom erbij. Erg leuk. Ben erg blij met deze mooie keukenmachine. Hij is wel zwaar maar daarom loopt hij niet over het aanrecht wanneer hij mixt.

Pluspunten

• Niet veel lawaai vind ik
  • Mooie mengkom met handvat

Minpunten

• bijgeleverde recepten zijn niet in het Nederlands
  • Redelijk zwaar

Moestuinier 26-06-2014 Product paar weken in bezit

Dit apparaat kneedt het deeg naar behoren. Volgens de gebruiksaanwijzing tot 1,3 kg. Maar in de praktijk is dat toch een beetje veel.
Meerdere keren een zware mixer gekocht voor het kneden van deeg, maar dan nu de knoop doorgehakt en de kmx51 aangeschaft.
Het deeg is lekker luchtig. De handleiding klopt. Na een zwaar deeg een half uur wachten tot het volgende deeg te maken. Hoor je dat de machine het zwaar heeft, terugschakelen naar een lichtere stand.
Aanvullende artikelen te koop, waardoor de keukenmachine de deur uit kan. Gemakkelijk schoon te maken het apparaat ziet er mooi uit.

Diane1971 19-05-2012 Product paar dagen in bezit

Net wat ik zocht, niet de retro-look van kitchenaid en niet de oude modellen van kenwood die op een naaimachine lijken. Prachtig in mijn keuken! Aangezien ik mijn brood in een panasonic broodbakmachine bak en voor de rest enkel een mix-bakker ben en geen deeg-bakker, was deze kmix de perfecte keuze voor mij.

cantobina2 18-09-2011 Product jaar of meer in bezit

6,3
Ik was zoals u kunt zien blij met mijn aankoop jan 2010.
Echter na 5 maanden (mei 2010) wekelijks gebruik kwam er een ongelooflijke herrie uit het apparaat. Terug naar de makro, geen geld retour maar reparatie.
Ik kon niet zonder de mixer en omdat het langer duurde dan gebruikelijk kreeg ik een nieuw apparaat uit de winkel. Hopelijk was dit eenmalige pech echter nu sept 2011 weer problemen. Bij hoge snelheid lijkt het net of alle lagers uit elkaar willen springen zoveel herrie, zelfde klachten als mei 2010. de mixer draait minder snel als eerst. Nu maar weer terug naar de makro, garantie loopt tot jan 2012, baal hier vreselijk van voor een mixer van euro 375,00 welke nu nog ca. euro 275,00 kost!!

LiseM 28-08-2010 Product jaar of meer in bezit

Prachtig apparaat van vormgeving. Ik heb hem nog in creme kleur kunnen kopen, intussen alweer meer dan een jaar geleden. Mocht je een groot gezin hebben en met regelmaat grote hoeveelheden zwaar deeg maken zou ik toch adviseren een krachtiger apparaat te kopen. Hij is best krachtig maar bij grote hoeveelheden zwaar deeg raakt hij oververhit. Dat trekt hij niet. Maar bij ons is hij het pronkstuk van de keuken.

cantobina 06-03-2010 Product kwartaal in bezit

Ik bak graag taarten van biscuitbeslag. Ik had in eerste instantie de Kenwood MX271 gekocht, maar deze moest ik helaas vanwege een systeemstoring na 6 maanden de mixer terug brengen naar de leverancier. Ik kon niet dezelfde machine mee terug nemen want deze was uitverkocht. Ik kreeg mijn geld terug en ben in de winkel op zoek gegaan naar een andere mixer. Uiteindelijk was ik veel duurder uit met deze kenwood KMX51 maar dan heb je wel kwalitatief een veel beter apparaat. De motor is stabieler het materiaal is mooier afgewerkt. de afdekkap voor de bak is helemaal gesloten zodat meel niet kan gaan stuiven tijdens het mixen. Ik vindt nu na bijna 2 maanden en diverse taarten en cakes verder dat ik een goede keuze heb gemaakt. Ik heb euro 355,00 incl btw betaald.
Er kunnen evt. nog een vleesmolen en een pastamachine op aangeloten worden maar die vindt ik zelf erg duur ca. euro 170,00