Kenwood KMM063 rvs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMM063 rvs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

E.F. Koghee 08-03-2017

Nog steeds perfect

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

Ondertussen hebben wij alle functies geprobeerd en de machine heeft een prominente plaats in de keuken. Het rubber wat om de klopper heen past is precies schaalvullend en werkt ook heerlijk. Wij zijn super tevreden met de machine.

Pluspunten

• Sterke motor
  • goede accessoires, ook de bijgekochte

Minpunten

• alle aandrijvingen draaien

Maurice 05-01-2017

Ideale keukenhulp!

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

Alleskunner met een mooi design en bestaat uit solide onderdelen. Ik ben ervan overtuigd dat deze nog jaren meegaat!

• Aantal accesoires

Minpunten

• Ruimte voor alle accesoires

Erwin 19-12-2016

Kenwood KMM060

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

Zeer tevreden overdekt keukenrobots. De motor maakt zeer weinig lawaai. De machine heeft meerdere handige accesoires. De motor is zeer krachtig en wanneer deze in actie is, blijft de machinegeweer op zijn plaatst staan door de handige zuignappen onderaan de machine.

Hennie 17-12-2016

nieuwe keukenhulp

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

Een dag in mijn bezit, maar wat een gebruikersgemak, super!! Makkelijk te reinigen. Geweldige keukenhulp!!!

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • degelijke onderdelen
  • mooi design

Minpunten

• geen

knk 13-12-2016

heel sterk

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

Heel prachtig en goedkopste apparat! Een goed vordeel! Viele verschilende opties! We zijn heel tevreden met dit!
Ook is het kneden van deeg met een keukenmachine geen moeite, met een handmixer is het gewoon veel (zwaar) werk.
En dit is gelijk waar je op zou moeten letten als je een keukenmachine gaat kopen: als je ermee wilt gaan kneden (brood/pizza deeg bijvoorbeeld) dan zijn de meeste ‘kleine’ modellen niet handig, die stuiteren je hele keuken door of kunnen het werk niet aan en gaan daardoor wellicht snel stuk.

Truus 21-11-2016

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

Het product is heel gebruiksvriendelijk en voor vele doeleinden geschikt. Het is een veelzijdige keukenmachine waar je vele accessoires bij kunt gebruiken. Eigenlijk heb je Allen nog dit apparaat nodig in de keuken q

Helena 20-11-2016

Robuust

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

De Chef Major is degelijk gebouwd en heeft ene sterke motor van 1500 W, hier kun je heel veel mee doen. En dan heb je nog de accessoires, heel veel !

Pluspunten

• Acessoires
  • Sterke motor

Minpunten

• gewicht

E.F. Koghee 17-11-2016

Stevige grote machine

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

De machine hebben wij nu een week en wij zijn er nu al blij mee. Hiervoor hadden wij een machine met directe aandrijving, maar toch hebben wij weer voor een Kenwood gekozen. De souplesse van de motor en de onderliggende kracht bevalt ons perfect.

Pluspunten

• Kracht van de motor
  • Souplesse en ombouwen met accessoires

Minpunten

• Aan de prijs, maar wel waard

E.Reijmers Booy 12-11-2016

Kenwood Chef major KMM063

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

Na 45 jaar van intensief gebruik van een Kenwood Major, nu deze machine vervangen door de KMM063 en natuurlijk met de fantastisch hulp accessoires. Geweldige machines. Wij zijn er super blij mee.

Pluspunten

• gemakkelijk

Xin 10-11-2016

Good machine with lots of useful accessories

Geschreven voor: Kenwood KMM063 rvs, zilver

The Kenwood’s motor does seem more robust. The splash guard for the Kenwood does come with a flap, which you are able to open and close whilst adding additional ingredients to the mixer whilst the motor is running.

Pluspunten

• robost
  • powerful