Kenwood FP250 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood FP250 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

ronaldo 21-12-2012
Geschreven voor: Kenwood FP250 zilver

Machine kan veel voor het geldmaar maakt veel lawaai.en bij hoge belasting bv bij deeg wil de aandrijfas snel kapot gaan omdat ie van plastic is

Ar70 28-01-2012
Geschreven voor: Kenwood FP250 zilver

Compact, RVS, bekend merk en ook nog eens een van de goedkoopste. Wat mij betreft een aanrader voor normaal gebruik in een kleinere keuken. De fp270 heeft een glazen blender, maar die is bijna twee keer zo duur en heeft verder alleen een extra mixmolentje. Het klopt wel dat hij herrie maakt en een branderig luchtje afgeeft (tot nu toe). Maar hij werkt zo snel dat ik dit geen punt vind.

Rednose22 02-10-2011
Geschreven voor: Kenwood FP250 zilver

Ik heb deze machine nu een half jaar. Het is met recht een alleskunner. Dagelijks gebruik ik de citrus pers en blender zonder problemen. Schoonmaken (met de hand) is een makkie (direct afspoelen en drogen).

Het is een goede start machine als je van koken houd. Wel heb ik mijn twijfels over de belastbaarheid bij intensief gebruik met name bij de blender.

Er zit twee jaar garantie op, dus heb nog 1,5 jaar uitprobeer tijd voor de boeg.

chris-s 01-11-2010
Geschreven voor: Kenwood FP250 zilver

22 jaar een braun gehad, tijd voor een nieuwe keukenmachine, van manlief met de kerst.Hij maakte erg veel lawaai, dus kenwood gebeld,en laten luisteren,mevr. dit klopt niet, stuur hem maar op, naar e-care in duiven. Gedaan,na 3 telefoontjes waar hij blijft,2 weken later,netjes thuisbezorgd,maak hem open,zit er een brief bij dat er een nieuwe motor in zit,maar, de bovenkant waar de kom opschuift is gescheurd! en hij doet niks.Gebeld met beiden, en ja, weer opgestuurd,krijg hem na 2 weken terug,en hij doet nog steeds niks!Weer gebeld naar technische dienst e-care in duiven,hij moest wéér opgestuurd worden,en...zij meldden dat hij in belgie was gerepareerd!!,dat bleek volgens mij ook niet bekend bij kenwood,want de dame reageerde daar erg laks op. Dat gebeurt me dus niet meer, hij kostte al 89,00 euro, en 2 x 8,95 verzendkosten,ik moest de winkel maar bellen, volgens kenwood, voor gratis verzending,mijn man zei tegen me<ik haal hem zelf wel los,en wat wil het geval...blijkt de printplaat scheef te zitten door te KORTE schroefjes,waardoor deze géén kontakt kon maken met de schakelaar van de kom, bovenop!!!!
Ze hebben dat ding dus helemaal niet getest met de kom erop!!!Nu doet hij het weer,simpel, dankzij mijn handige man,en de beschadiging bovenop, waar ze niks aan gedaan hebben,maar wel veroorzaakt hebben, heeft hij gelijmd.Al met al,hadden ze beter een nieuw apparaat op kunnen sturen, want dit heeft denk ik al meer gekost, maar ja, hun hebben een ander beleid,liever ontevreden klanten, en om knoeiers aan het werk te houden,2 jaar garantie heeft zo ook niet veel zin.vindt ik.