Philips Avance Collection HR7954 geel, wit

Bosch MUM54P00 roze, wit

• Inhoud kom 4 liter
  • Aantal snelheden 7
Bosch MUM54P00 roze, wit

Beoordeling op basis van 44 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Berend58 22-05-2016

Veelzijdig en gemakkelijk

Ik heb het apparaat nu een paar weken in huis.
Gebruikt bij het maken van gebak, brood, smoothies, persen van sinaasappels. Elk onderdeel is gemakkelijk te monteren en te gebruiken.

kukduck 25-03-2016

super keuken hulp

alles mee gemaakt ,sap coctail,puree,deeg ,echt dit apparaat kan alles ..
erg blij met dit multi apparaat

Thuisbakker 08-07-2015

Nooit zo'n mooie omelet gemaakt

Was een beetje overdonderd toen ik deze machine cadeau kreeg, maar hij is verrassend gemakkelijk in het gebruik.
De resultaten zijn prima al is het kneden van het deeg iets wat (bij mij althans) af en toe nog een manuele ingreep vereist omdat de deeghaak niet alles onder uit de kom meeneemt. Heel bezwaarlijk is dit ook weer niet om dat ik toch met de hand na kneed, al was het alleen maar omdat ik dat prettig werk vind.
Alle andere onderdelen werken prima.

Anoniem 17-05-2015

Top product

Sinds een aantal weken gebruik ik deze machine. Deze machine is zeer makkelijk in gebruik. Diverse mogelijkheden. Waarvoor ik het apparaat momenteel het meest gebruik is voor smoothies en brood. Uiteraard ga ik het apparaat ook gebruiken voor de andere mogelijkheden. Verder geef ik het product een 8 uit 10!

Henkkok17 14-05-2015

Eindelijk een keukenapparaat dat er mooi uit ziet en praktisch is

Ik gebruik het product pas sinds mei 2015. Het is een apparaat dat je gerust op het aanrecht kunt laten staan, doordat het een mooi design heeft en een aanwinst voor de keuken in gebruik is. Het apparaat is handig te bedienen en om te bouwen voor een andere functie. Ik heb verschillende gerechten bereid en er is nog niets mislukt. Ik ben geen keukenkampioen, dus dat wil best wat zeggen. Ik ben zeer tevreden en ik geef het product een 8 uit 10.

Tarmi 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is heel handig en multifunctioneel en is een aanwinst in de keuken en makkelijk in gebruik.

fdbkc01 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Hij doet het gewoon erg goed en het materiaal voelt solide aan.

Loes53 07-05-2015

ben zeer tevreden over het apparaat

Sinds een week mag ik de Philips Keukenmachine testen. Ik ben heel erg tevreden met het apparaat. Het is niet zo groot en onhandelbaar als andere apparaten. Deze is makkelijk te verplaatsen en ziet er mooi uit! De deeghaak, ballon en bisschop werken perfect. Heerlijk dat je andere dingen kunt doen, terwijl je eiwitschuim staat te kloppen! De kitchen machine heeft veel accessoires die ik al meerdere malen deze week gebruikt heb. Vooral de keukenmachine en blender zijn een uitkomst. Daarbij kan alles zo in de vaatwasser. Iets wat niet alle keukenmachines hebben is volgens mij een spatdeksel. Erg makkelijk voor grote hoeveelheden. Twee kleine minpuntjes: het wit is wel wat plastic. Maar het apparaat doet wat het moet doen, en goed. Dus vind dit zelf niet heel erg. Daarnaast zou het prettig zijn geweest als er een glazen kom bij zat.

MichielV1977 30-04-2015

Zeer krachtige en multifunctionele keukenmachine!

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van de Philips Keukenmachine 7954. Was al een tijd op zoek naar een keukenmachine en uiteindelijk voor deze gekozen om de simpele redden dat het meer kan dan vergelijkbare keukenmachines. Niet alleen een keukenmachine, maar ook een blender, citruspers en foodprocessor erbij.

In het begin wel even wennen als je de doos uitpakt en alle losse onderdelen voor je op het aanrecht ziet liggen, maar daar kom je snel genoeg uit. Ook is het apparaat best groot, maar daar had ik rekening mee gehouden. Door de zuignappen aan de onderkant staat ie superstevig op je aanrecht, hij gaat echt geen kant op.

Als eerste gelijk slagroom geklopt, want vers geklopt is deze toch het lekkers. De garde klikt er zo op en binnen no-time heb je een kom vol verse geklopte slagroom. Eigenlijk was het toen al een succes. Ik was ook heel benieuwd naar de deeghaak en samen met mijn zoon hebben we toen een heerlijke cake gemaakt. Ideaal is de spatdeksel voor de kom. Geen stofwolken in de keuken toen mijn zoon hem aanzette.

Ik twijfelde eerst over de blender om dat we een hele goeie al hadden, maar die had wat moeite met bevroren fruit (wat ik dus eerst moet ontdooien helaas), dus een ideale test-case. De blender klikt er makkelijk op, bevroren fruit er in, jus d’orange erbij en aangezet. Tot mijn verbazing had de 7954 geen enkele moeite om hier een perfecte smoothie van te maken. Zeker de pulse is enorm krachtig. Wederom geslaagd en eindelijk weer elke dag smoothies.

Een foodprocessor had ik nog nooit gebruikt, maar maak graag eigen pesto’s. Met een vijzel is dat veel werk (wel heel lekker) en dan doe je het ook niet zo vaak. Ik moest wel even goed kijken hoe de foodprocessor erop moest, want hij past op meerdere manieren, maar werkt maar op 1 manier, met het handvat naar voren bij de knoppen. En ook hier slaagt de 7954 weer met vlag en wimpel (wel pulsen anders krijg je heel gladde pesto). Ook als je niet van uien snijden houdt, biedt de foodprocessor uitkomst. Wel even goed kijken dat je de juiste inzetschijf gebruikt.

Plus: Veelzijdig, krachtig, makkelijk in gebruik, arm gaat vanzelf omhoog na druk op knop.
Min: Jammer is dat de blender niet van glas is, dat voelt toch net wat solider aan. De kom is van RVS en je moet er dus echt inkijken om te zien hoe het gaat, glas was hier ook wat beter geweest.

Al met al zeer positief over de mogelijkheden van de 7954. Ben wel heel nieuwsgierig naar add-ons die de duurdere varianten hebben. Wellicht iets voor de toekomst.

Antoon Frijters 30-04-2015 Product paar weken in bezit

6,7
Goed apparaat goed in gebruik en goed zuiver te maken

tomasbina 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Philips Advance HR7954 is a well thought design. It is easy to use and makes cooking a pleasure. It is a versatile all in one machine.

Gelukspersoon 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

In een zucht en een vloek worden de eieren stijf geklopt. Zonder diepgaande bestudering van de gebruiksaanwijzing meteen aan de slag.

Ab19722010 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Gisteren voor het eerst gebruikt.

ik heb vele deegkneedmachines, mixers gebruikt dit is wel een topper.
helaas blijven er deegresten over achter het plaatje waar je de kopstukken aan bevestigd. dit krijg je er ook niet meer uit!

dit is wel jammer

mvg

onlyelle 27-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, ziet er degelijk uit, veel mogelijkheden, snelle levering, mooie kwaliteit voor een mooie prijs.

Gelukspersoon 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Zonder diepgaande bestudering van de gebruiksaanwijzing meteen aan de slag.
In een vloek en een zucht wars het eiwit stijf geklopt.

stephanie123456 22-04-2015 Product paar weken in bezit

Makkelijke machine in gebruik. Alles is goed schoon te maken.Nadeel is wel dat de blender van kunststof is en er zit geen vleesmolen en hakmolen bij .

Rogier.1980 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat. Zowel in aanzicht als in gebruik. Zeer eenvoudig in gebruik. Ik gebruik hem vooral voor het snijden van groenten. De vrouw meer voor deeg, sap centrifugeren en smooties. Ik wil nog kijken naar extra snijbladen.

jango200 11-01-2015 Product maand in bezit

met deze machine is gemakkelijk te werken en de mogelijkheden zijn ruim voldoende. de machine bevalt ons prima

Moorsjes 08-01-2015 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden, makkelijke bediening
Degelijk apparaat, echt een philips produkt.
Mooi uiterlijk, compact apparaat.

Harrie V 05-01-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat met vele mogelijkheden. Had verwacht dat het apparaat zwaarder en steviger zou zijn. Bij het kneden van een brood van 500 gram deeg heeft het apparaat moete en beweegt gedeeltelijk mee uit verband. Verder doet ie meer dan waarvoor ik m ga gebruiken