AEG KM4000 rood - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Kleuren
rood

dizzy66 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

De degelijkheid straalt er vanaf. Mooi design en praktisch vormgegeven. Handig dat er een werklicht onder het apparaat zit. We hebben deze aangeschaft vanwege de hub voorop. Dit biedt extra mogelijkheden. De groenterasp is inmiddels besteld. Het geluidsniveau vind ik persoonlijk wel meevallen. Een gewone handmixer maakt meer lawaai. Gezien de prijs die wij ervoor betaald hebben absoluut een winnaar. Kitchenaid en Kenwood mogen zich wel eens achter de orden gaan krabben. Dit is een winnaar!

JKO76 20-04-2015 Product kwartaal in bezit

Afgelopen januari bij AH gekocht met korting van de airmiles. Wat een geweldig apparaat: mooi design (lijkt sterk op de kitchenaid), genoeg kracht en hij doet wat hij moet doen. Verschil met de Kitchenaid is idd het geluid dat bij de AEG sterker is, maar dat komt omdat de versnellingsbak van de Kitchenaid (met 300 watt vermogen) sterker is dan bij deze AEG die het moet hebben van zijn power (1000 watt). Degelijk apparaat, voelt zwaar aan en mooie kleur rood die als twee druppels water de kleur appelrood van Kitchenaid is (zowel AEG als Kitchenaid laat zijn machines in China produceren, wellicht dezelfde producent?). Accessoires: draadgarde, deeghaak, menghaak (zware kwaliteit), twee deegkommen en schenkkraag. Handig LED werklampje boven de mengkom. Net als de Kitchenaid een hub op de kopse kant voor extra functies (moet je er los bij kopen).
Zwaar deeg geen enkel probleem en kloppen van luchtige room gaat snel en geweldig resultaat!. Zeker aan te bevelen. Kijk op de duitse site van testmagazin voor een uitgebreide test en zeer positieve beoordeling. AEG en Kitchenaid komen vergelijkbaar uit de bus.

AnneriekeSV 26-01-2015 Product paar dagen in bezit

Dit apparaat heb ik gekocht in de bonus bij Albert Heijn.
Het apparaat heeft een krachtige motor van 1000 W en de eerste resultaten zijn erg goed!
Het enige minpuntje tot nu toe is, dat ik hem wel erg luidruchtig vind, naarmate het toerental hoger wordt. Maar ja, als ik hem sneller laat draaien, is hij ook eerder klaar en ik kan ervoor kiezen hem langzamer te laten draaien. :)