KitchenAid 5KSM150PSEOB zwart - Reviews

5 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Marco 13-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Heel erg tevreden met deze hulp in de keuken. Alleen hebben we er kortsluiting mee gehad (in de machine een blauwe flits). We willen hem graag laten maken (buiten de garantie periode)maar weten geen adresje in regio Utrecht. Wie kan helpen?

Droleeeetje 27-06-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie machine die solide aanvoelt. Fijn dat er oneindig veel accessoires te koop zijn. Kortom, een tevreden klant!

De Walt 04-04-2012 Product kwartaal in bezit

In eerste instantie moest ik erg wennen aan deze mixer. Ik had het gekocht omdat het een erg mooie en stoere uitstraling heeft. Zelfs de MOF chefs (de meest prestigieuze banketbakkers ter wereld) werken er mee, dus aan de kwaliteit heb ik nooit getwijfeld. Het is even wat anders dan mijn handmixer die ik tot nu toe had gebruikt. Na flink wat probeersels bleek de garde het meest effectieve opzetstuk. Samen met mijn 3 kinderen bak ik iedere week gemiddeld 1 -2 keer een cake of dergelijke. Ook de aanvullende pastamaker is een waar succes. Kortom, een echte waardevolle aanrader.

De Walt 15-12-2011 Product paar dagen in bezit

Ik heb het in eerste instatie gekocht omdat het gewoon een cool appraat is. Stoer en echt. Nadat ik het had uitgepakt en we begonnen zijn aan het gehaktbrood en olijfbrood waren mijn drie kinderen ook helemaal fan. Leuk voor alle namaak en recenties van concurrenten die het negatief in de publiciteit willen brengen, maar dit blijft de enige nummer 1. Gewoon een geweldig apparaat.

angelie22 14-12-2011 Product half jaar in bezit

mijn dochter heeft de kitchenaid door mijn vader uit Amerika mee laten brengen waar hij maar 150 euro kostte. Veel taarten meegebakken, tot ik er brooddeeg mee kneedde. Eerst kneedde hij goed,maar na een poosje stagneerde hij. Machine uitgezet,"droog"gedraaid, deed het nog. In het deeg deed hij het niet meer. Mijn dochter wilde vanavond weer een taart bakken, maar de kitchenaid doet het niet meer. Hij draait niet meer. Omdat hij in de VS is gekocht hebben we dus geen garantie o.i.d.Volgens mij heb ik niets verkeerd gedaan, de machine is nu echter wel kapot. Heel jammer, en wat mij betreft dus niet zo'n supermachine.

annemiek281070 01-02-2011 Product paar dagen in bezit

Op mijn werk (ik werk bij een bedrijf wat cursussen geeft op het gebied van taartdecoreren) gebruiken we de kitchen aids..........wat een geweldige apparaten!!!
Ik moest en zou er voor thuis ook één hebben omdat ik zelf taarten voor pariculieren maak op bestelling!
Ik ben er elke dag nog ontzettend blij mee!
Ik wil ook even de complimenten geven voor de snelle levering...........maandag besteld en woensdag in huis...SUPER!!

John in Aus 17-12-2010 Product paar weken in bezit

Wij zijn er iig niet zo heel blij mee.

Nagenoeg het enige wat wij ermee doen is brooddeeg kneden en daar is deze niet zo heel goed in vind ik. Kan geen vlies van het deeg trekken (deeg draait maar gewoon rondjes mee om de haak. zoek maar eens op internet hierover) en moet iedere keer zelf het deeg afkneden zodat het ergens op lijkt. De professionele versie heeft volgens mij een spiraal haak wat een stuk beter schijnt te werken.

spijt.

Gebaxke 07-06-2008 Product maand in bezit

Prima kneedmachine en als extra ook een pasta set erbij gekocht en dat werkt ook prima.

t. Serné 01-09-2006 Product paar weken in bezit

Wat een prachtig en tijdsloos disign, ik ken hem al 20 jaar maar met de nieuwe
kleuren is hij onweerstaanbaar.Hij is zeer geschikt voor het maken van deeg,
ook klop en meng werk kan hij moeiteloos aan. Hij is wel prijzig maar is dan
ook een echte eyecatcher in onze keuken. Het is echt een professioneel
apparaat.