Bosch MUM54W41 wit, zilver - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig

8,9

debby 06-06-2016 Product paar weken in bezit

Super fijn apparaat

Heel mooi degelijk apparaat. Ik had graag een kitchenaid gehad, maar ik vind dit apparaat net zo goed en mooi en dat voor de helft van de prijs van een kitchenaid

René Vriesema 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM54W41 echt een super machine!

Alles ziet er super strak en netjes uit, je kan hem echt overal neerzetten omdat het gewoon in elke keuken past !
De Mashine is echt heel erg gebruiks vriendelijk en super veilig, dat is de reden dat is weer voor Bosch kies net als al mijn andere apparaten !

Tijdswinst en gemak 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Tijdswinst en gemak

Ik heb sinds een paar weken deze keukenmachine en sta versteld van zijn prestaties. Stond ik anders meer dan 3 kwartier sinaasappels te persen, nu ben ik in 5 minuten klaar. Door de krachtige motor en de handige hulpmiddelen ben ik in een MUM van tijd klaar. Ook het maken van taartdeeg-beslag gaat super. De kom is groot genoeg en de kwaliteit van het beslag zorgt ervoor dat de taarten er perfect uitzien. Ik ga nog veel plezier beleven van dit geweldige apparaat waar ik de mogelijkheden nog volop van ga ontdekken.

Anita 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

zeer nuttig apparaat

Veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk, mooi apparaat, kan ook prima in het zicht staan. Is echt in aanwinst in de keuken!

Miranda 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

voor mij een openbaring

Na ruim 30 jaar alles met de handmixer te hebben gedaan na heel lang nadenken over gegaan op een keukenmachine. Niet zo heel erg mijn ding, maar het kon niet meer anders. Als liefhebber van de Maleise keuken en de luchtige sponscakes is deze machine echt een openbaring. De groene Pandancake lukt nu echt super......en de machine laat zich makkelijk bedienen. Ff de keukenkastjes opgeruimd om alles een plek te geven. En een studie gemaakt van alle mogelijkheden. Deze mooie Boschmachine gaat hier overuren maken....dat is zeker. En volgens de reviews is ze echt een super aanwinst.......Volgens mij ook.........

jouwverjaardagstaart 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en praktisch apparaat

Zojuist de eerste taart mogen maken met behulp van de functionaliteiten van de Bosch MUM54W41. Het apparaat bied diverse snelheden en maakt weinig geluid. De rvs bak is makkelijk in en uit te plaatsen en voelt zeer degelijk. Helaas nog geen gebruik gemaakt van de overige toebehoren.

Marja 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Een heel degelijke machine, makkelijk in gebruik, goed schoon te houden. Voldoet aan al mijn wensen.

wilma 23-01-2016 Product paar weken in bezit

een nieuw jaar dus nieuwe plannen. gezond eten. dus daar is een keukenmachine reuze handig bij. hij kan alles. van sapjes maken tot de gezonde groene smoothies, maar ook mixen van deeg en beslag. ik ben er erg blij mee

Alie Floor 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Sinds december in bezit. Een gebruiksvriendelijk apparaat met veel mogelijkheden.
Bij de machine ook een Bosch pastamaker bij gekocht, dit werkt perfect op de Bosch keukenmachine. Pasta maken was nog nooit zo leuk geweest.
Het apparaat doet wat je wilt. De sapmachine gaat zo snel, in een mum van tijd heb je een kan vol met sinaasappelsap.
Heb onlangs nog een multimixer erbij gekocht, want die mist ik wel.
En je kan hem uitbreiden met een vleesmolen, een patatsnijder en een graanmolen.
Kortom een apparaat naar mijn hart.
Deze wil ik niet meer kwijt!! ;-)

Loes 13-01-2016 Product maand in bezit

Een prachtig apparaat waar ik niet meer zonder kan.
Veel opties. Makkelijk schoon te houden. En erg stil.

Henk 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Voelt degelijk aan, maakt weinig geluid. Mooi design.
Staat stabiel op het aanrecht doormidden van de zuignappen.

Joyce 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Vandaag gelijk het keukenapparaat uitgetest. Waar ik al blij mee was in de winkel is dat je nog meer onderdelen erbij kan kopen, zo kan je nog meer gebruik maken van het mooie keuken apparaat. Ook is het keukenapparaat erg handig in de omgang. En het apparaat is natuurlijk een prachtplaatje op het aanrecht:)

rijn 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

voor het eerst gebruikt om een appeltaart te maken en dat is goed gelukt :)
Handig in gebruik vooral alle hulpmiddelen die er bij geleverd worden.
Makkelijk in onderhoud zeker een grote aanwinst .

Herman 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het apparaat direct uitgeprobeerd en het werkt prima, heeft een krachtige motor, maakt weinig lawaai, is goed beveiligd, laat zich eenvoudig bedienen, heeft veel mogelijkheden met de verschillende opzetstukken in de basis, is nog met andere opzetstukken uit te breiden, ziet er degelijk uit en heeft een mooi design.

Harold 09-01-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat met heel veel mogelijkheden en accessoires om te kloppen, kneden en snijden. Makkelijk schoon te maken en fijn om mee te werken.

marina 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat, goed prijs kwaliteit verhouding, veel mogelijkheden, handige opberg-tas erbij, top, nu nog voldoende tijd vrij maken om hem optimaal te kunnen gebruken

Bastiaan 08-01-2016 Product paar weken in bezit

De keukenmachine werkt echt heel eenvoudig. Niet eerst een dik boek hoeven lezen om erachter te komen hoe e.e.a. werkt. Wat betreft de mogelijkheden, hier zou je ook een 10 in kunnen vullen, je weet immers van te voren wat je koopt. Wat ik met name belangrijk vind aan dit apparaat is dat het geluidsniveau laag is en dat toch met 900W.

ccck 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

super handig keukenapparaat en gemakkelijk in gebruik. maakt vrij weinig herrie en alles kan in de vaatwasser...

jull 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze keukenmachine is voor onze een perfecte aanvulling op onze keukeninventaris. Wij moesten een nieuwe blender en waren ook al een tijdje op zoek naar een keukenmachine. De combinatie van deze twee en de toegevoegde waarde van de aanwezige citruspers trok ons over de streep. Meteen aan de gang gegaan. We kwamen er al wel snel achter dat alle doppen op de machine moeten zitten wil hij werken.
Daarna heerlijke cupcakes gebakken en smoothies gemaakt. Het beslag is nog nooit zo mooi geweest! Wij zijn heel erg blij met deze aankoop.

Ronnie Vos 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Erg complete keukenmachine met flink wat kracht. We hebben de machine al gebruikt voor het mixen (ook van zwaar beslag) en de citruspers. Dit ging goed.