Bosch MUMXL20T Metallic - Reviews

Metallic

9,4

Rutger 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Robuust

Het is een robuust apparaat, waar je met gemak 2 broden tegelijk mee kan kneden. Het kneden was wel wennen. Als het deeg te vochtig is, dan duwt de deeghaak het deeg langs de kant en wordt het deeg niet gekneed. Als je een vochtig deeg wil, dan je het extra water tegen het eind toevoegen. De Blender doet het geweldig. Ik weet nog niet of je ook kleine hoeveelheden kan mengen. Ik denk wel dat als je het apparaat alleen voor kleine hoeveelheden wil gebruiken, je ook beter een kleiner apparaat kan kopen.

Pluspunten

• Robuust
  • Compact
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen hippe kleuren

Ankie 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk, een super keukenmachine

Wat een geweldig apparaat. Het eerste baksel waren worstenbroodjes van gistdeeg. In 6 minuten perfect deeg. Super blij. De machine maakt heel weinig geluid en is heel makkelijk in het gebruik, als je maar de handleiding doorleest :), en snel schoon te maken.
Een echte aanrader

Frans 01-07-2016 Product maand in bezit

Krachtige mixer

In een zoektocht een krachtige mixer voor brooddeeg en ander deeg en beslag, ben ik uitgekomen bij de Bosch MUMXL20T. Brooddeeg is zonder problemen te draaien waarbij de machine naar mijn mening weinig geluid maakt. Deeghaak, bisschop of mix garde zijn goed te monteren. Even doordrukken tot de klik en je kunt aan de slag. Het reinigen na gebruik is zeer eenvoudig. De prijs / kwaliteit verhouding vindt ik uitstekend in vergelijking met andere grote merken. Echt een aanrader.

Dirk 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Getwijfeld tussen keukenmachine van Kitchenaid en Bosch. Na het zien van de Bosch overtuigd door de degelijkheid en de mogelijkheden van dit apparaat.
Goede kwaliteit en prijs.