Philips Daily Collection HR1393 zwart - Reviews

Inhoud mengbeker
0,7 liter
Pulse function
IJs-crusher

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR1393 zwart op Kieskeurig.nl.

• Slecht

DeniseMMB 15-05-2019

Kan niet teveel tegelijk verwerken maar hakt goed fijn

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR1393 zwart

Ik vind dat er niet veel inhoud tegelijk in kan en dat het lang duurt voordat het gehakt is. Apparaat wordt hierdoor ook best warm. Uiteindelijk alles wel goed fijn.

Anna 11-12-2018

blijft veel vuil achter in de moter

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR1393 zwart

Dit apparaat snijd zeer fijn. Echter blijven er etensresten achter in de motor. Dit zou daar niet terecht moeten komen en is niet te verwijderen. Zeer onhygienisch

Pluspunten

• Snijd heel fijn

Minpunten

• Zeer onhygienisch

john56133 04-02-2017

schoonmaken motorgedeelte

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR1393 zwart

In de onderkant van de motor bij de aansluiting van de kom blijven etensresten zitten.
Deze mag niet met water schoon gemaakt worden, zeer onpraktisch schoonmaken door de kartelranden.
Zeer onhygiënisch dus.
Tevens is er ruimte tussen de motor en de kom, producten met veel vocht zijn ook niet geschikt.

Pluspunten

• maal alles zeer fijn

Minpunten

• slechte hygiëne bij de aansluiting
  • kleine hoeveelheden in een keer

surfingjohn 04-02-2017

schoonmaken motor

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR1393 zwart

Helaas blijkt na enkele weken gebruik dat er bij de aansluiting van de motorgedeelte op de kom etensresten blijven zitten.
Zeer moeilijk te verwijderen en niet erg hygiënisch.
Oorzaak is dat de opening van de kom te groot is zodat het gemalen voedsel eruit kan.
Tevens erg goed oppassen als men ingrediënten gebruik waar veel vocht uit komt.

MariaGuido 06-05-2016

Is minder goed dan zijn voorganger!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR1393 zwart

Jarenlang gebruik ik al een hakmolen van Philips nl. de HR1390/92/A. Altijd zéér tevreden geweest maar omdat het platieken kommetje gebarsten was, was ik toe aan een nieuwe. En wat dacht je, ja natuurlijk, opnieuw een Philips.
Maar ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in de nieuwe versie. De kabel kan niet meer opgerold worden in het machientje en dit vind ik een heel groot nadeel. Ook valt het bovenste gedeelte (motor) om als je dit even alleen in de kast zet terwijl mes en kommetje nog in de vaatwasser staan...
Dus, geef mij maar terug het vorige model!