Philips Daily Collection HR1393 zwart - Reviews

- 16% Philips Daily Collection HR1393 zwart
Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR1393 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Philips maakt het 26-03-2021

Groenteman wat eten we vandaag?

Makkelijk ding , het werkt , het raspt , snijdt uien , wortel rasta salade , bijvoorbeeld.
Patat niet echt geweldig , maar wel kleine reepjes aardappel.
Rodekooltje ging ook , niet te veel kracht zetten op draaiende gedeelte , het gaat vanzelf.
Met opvangen het bakje onder de uitwerper houden , minder rotzooi buiten het apparaat.
Echt tevreden , want het is makkelijk , en je hebt zo hutspot vers .
Bedankt meneer Philips het werkt.

Ikke de dikke 11-12-2020

Werkt soms niet

Als er bv. noten gehakt moeten worden, werkt de motor soms niet. Ik plaats de motor op het plastiek kommetje en druk maar hij wil niet starten, ik neem hem dan terug af en herplaats, soms werkt dit, soms ook niet. Erg vervelend!

Anoniem 18-11-2019

Werkt snel en goed, maar

De molen werkt heel erg soepel, snel en efficient.
Echter, er blijven etensresten achter in het bovenste gedeelte waar de motor inzit, dit is dus niet goed schoon te maken en mag ook niet onder water. Persoonlijk probeer ik met een tandenstoker bij deze gebieden te komen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik weet dus ook niet hoelang het product goed genoeg blijft om te gebruiken.
Erg jammer voor een product dat verder zo gebruiksvriendelijk is!

DeniseMMB 15-05-2019

Kan niet teveel tegelijk verwerken maar hakt goed fijn

Ik vind dat er niet veel inhoud tegelijk in kan en dat het lang duurt voordat het gehakt is. Apparaat wordt hierdoor ook best warm. Uiteindelijk alles wel goed fijn.

Anna 11-12-2018

blijft veel vuil achter in de moter

Dit apparaat snijd zeer fijn. Echter blijven er etensresten achter in de motor. Dit zou daar niet terecht moeten komen en is niet te verwijderen. Zeer onhygienisch

Pluspunten

• Snijd heel fijn

Minpunten

• Zeer onhygienisch

sandra38 10-01-2018

très moyen

Ce joli robot nous a été offert pour Noël. Pour du philips on s'attendait à beaucoup mieux. Comme déjà mentionné par d'autres personnes, les légumes ne restent pas à la verticale et ne peuvent donc pas être correctement transformés. De plus la dernière partie n'est pas découpée/râpée. Il y a beaucoup de perte. On en met partout. Il faut appuyer avec une certaine énergie sur les légumes pour que la coupe se fasse. En bref, il y a des articles moins chers qui fonctionnent mieux que ça. Encore un produit bas de moyenne gamme dont on se serait passé...

TK2608 28-06-2017

Beaucoup de gaspillage

J'ai essayer de couper des pommes de terre en frites... eh bien la moitié est en miettes, pour l'autre moitié qui est +/- réussi les frites sont trop petites... peut être que j'utilise mal l'appareil.
Déçue :-(

john56133 04-02-2017

schoonmaken motorgedeelte

In de onderkant van de motor bij de aansluiting van de kom blijven etensresten zitten.
Deze mag niet met water schoon gemaakt worden, zeer onpraktisch schoonmaken door de kartelranden.
Zeer onhygiënisch dus.
Tevens is er ruimte tussen de motor en de kom, producten met veel vocht zijn ook niet geschikt.

Pluspunten

• maal alles zeer fijn

Minpunten

• slechte hygiëne bij de aansluiting
  • kleine hoeveelheden in een keer

surfingjohn 04-02-2017

schoonmaken motor

Helaas blijkt na enkele weken gebruik dat er bij de aansluiting van de motorgedeelte op de kom etensresten blijven zitten.
Zeer moeilijk te verwijderen en niet erg hygiënisch.
Oorzaak is dat de opening van de kom te groot is zodat het gemalen voedsel eruit kan.
Tevens erg goed oppassen als men ingrediënten gebruik waar veel vocht uit komt.

rocsa 18-12-2016

efficacité redoutable

très rapide et performant pour les petites préparations.
uniquement pour hacher des petits légumes.

vrouwtje 13-06-2016

ZEER TEVREDEN

Ik ga nu veel gemakkelijker rauwe groentjes eten. Een kleurrijke salade is snel gemaakt en ik gebruik het ook om groentjes te snijden voor de verse soep. Een aanwinst in mijn keuken.

Flo13 08-06-2016

Rien ne lui résiste...

Depuis que nous avons le salad maker, nous pouvons enfin réaliser des salades composées en un temps record.
Il est très simple d'utilisation et avec ses différents disques rien ne lui résiste!

RIAJAN4 01-06-2016

Goed, hoor...

Salades maken is eigenlijk veel werk, in tegenstelling tot wat men zou verwachten. De salademaker is een hulp. Het gaat snel, dat is zeker. Het resultaat houdt langer omdat verse en geen voorgesneden groenten worden gebruikt. Enkel het schoonmaken is er te veel aan :)

Noemie84 26-05-2016

Bien mais pas toujours évident...

Pour râper des carottes, du chou, etc.. c'est l'outil idéal.
Par contre pour découper en rondelles c'est un peu plus compliqué:
comme le légume doit partir droit sur la lame, il doit tenir bien debout et c'est parfois très compliqué !
Les grosses courgettes ne rentrent pas dans le goulot donc il faut les couper en 2 et dans ce cas elles sont trop fines pour le goulot mais toujours trop épaisses pour le réducteur de goulot... résultat, elles partent en biais et ça ne fait plus des rondelles mais des lambeaux de courgettes.
Sinon facile à utiliser et à nettoyer.
Je suis globalement contente de mon achat.

verike 26-05-2016

praktisch apparaat maar veel afwas

Ik gebruik graag de saladmaker door zijn goede werking. Ik maak dagelijks een slaatje ermee.
Het apparaat werkt supergoed! Het snijdt en hakt geweldig goed.
Het enige nadeel is elke keer de afwas van de verschillende onderdelen.

MariaGuido 06-05-2016

Is minder goed dan zijn voorganger!

Jarenlang gebruik ik al een hakmolen van Philips nl. de HR1390/92/A. Altijd zéér tevreden geweest maar omdat het platieken kommetje gebarsten was, was ik toe aan een nieuwe. En wat dacht je, ja natuurlijk, opnieuw een Philips.
Maar ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in de nieuwe versie. De kabel kan niet meer opgerold worden in het machientje en dit vind ik een heel groot nadeel. Ook valt het bovenste gedeelte (motor) om als je dit even alleen in de kast zet terwijl mes en kommetje nog in de vaatwasser staan...
Dus, geef mij maar terug het vorige model!

Jacky63 06-04-2016

Niet geschikt voor frieten te snijden .....

We hebben deze bij de Airfryer gekocht speciaal voor frieten te snijden maar dat werkt niet gemakkelijk en je bent een groot deel van je aardappel kwijt, ook kun je er geen grote aardappelen in stoppen past niet dus de aanbevolen frieten voor de Airfryer komt helemaal niet overeen met hetgeen zij schrijven (8mm) dus met andere woorden de frietjes komen niet overeen of je moet altijd franse frietjes willen eten die dan niet de smaak hebben van de grote frieten.
Voor groenten te snijden zoals wortelen, komkommer, en voor het raspen etc. etc. wel een goed apparaat.

Claudine 03-12-2013

Trop de déchets de légumes non râpés ! Qui tournent en morceaux sans être râpés !

En fait, la seule chose que je reproche à cet appareil, c'est que lorsque je râpe des carottes, il reste de gros morceaux non râpés donc pour la poubelle ! Ce n'est pas très écolo ! Pourquoi l'appareil ne râpe-t-il pas presque tout ?
Avez-vous testé cet appareil ? A mon avis non !
Avez-vous essayé de râper du chou blanc ? A mon avis non !
Mon appareil est-il défectueux ou bien peu performant de nature ?
Cet appareil m'énerve ! SVP utilisez-le ! Testez-le ! Avec des carottes et du chou blanc ! Et expliquez-moi ...
Je me force à l'utiliser car je l'ai acheté, mais je vais finir par le ranger aux oubliettes !!!
Merci

ickxke 03-12-2013

enkel voor occasioneel gebruik

wij gebruiken deze wekelijks voor wortelen te snijden,maar na een kleine 5 maanden is hij al stuk...

libe 29-09-2013

Saladmaker niet kopen!

Machine snijdt de groenten niet zoals weergegeven op de mooie foto's.
Zodra een groente te dun is (zoals paprika, pijpajuin...) verdwijnt ze bovenaan de schijf en wordt ze niet meer gesneden.
Moeilijk en pijnlijk om de verschillende schijven te wisselen.
Enkel te gebruiken voor komkommers en wortels