Philips Avance Collection HR7777 zilver, zwart - Reviews

3 liter
Aantal snelheden
Kleuren
zilver, zwart

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Demii 24-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hier al een aantal heerlijke groene smoothies mee gemaakt. Ook snijd hij mijn rauwkost gemakkelijk, valt het geluid erg mee en is hij gemakkelijk schoon te maken!

Maaike8119 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet uitgebreid getest maar apparaat ziet er solide uit. Wel jammer dat er geen schenktuit zit bij de kom, als je sinaasappels hebt geperst.

H van der Kooi 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine

Compact apparaat, dat weinig ruimte op aanrecht inneemt. Prijs/kwaliteit is prima. Resultaat is ook naar wens.

Jolande 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine HR7777

Een Fijn en goed apparaat. Handing in gebruik en makkelijk te bedienen en schoon te maken en daarnaast geode gebruiksaanwijzingen.

T. Hüsken 23-05-2015 Product paar weken in bezit

Mooie machine met veel mogelijkheden.
De snelkeuzeknoppen doen wat ze beloven.
Ook de grote 3,4L bak is echt geweldig.

Bernice Koster 13-05-2015 Product maand in bezit

Ik had iets meer verwacht van de bladen die erbij zitten. Sla wordt bijvoorbeeld wel heel klein gesneden. Bij het kneden van deeg blijft er in de randen nog wel eens wat achter wat niet gemengd wordt.

BSpr 08-05-2015

Goed maar duur.

Een goed product, snijdt en rasp goed.
Kneedt goed.

Het is mijn nog niet gelukt goede slagroom te kloppen, eiwit echter klopt perfect op.
De sapcentrifuge is helaas waardeloos. Die maakt vooral rommel en weinig sap. Het apparaat gebruikt plastic haakjes, metalen mesjes was beter geweest.

Een goed product, maar wel erg duur.

Jenny04 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de machine vandaag afgehaald bij de winkel en voor het eerst gebruikt.
Ziet er goed uit en functioneerde naar verwachting.

pegadebu 04-05-2015 Product paar dagen in bezit

ziet er solide en erg compleet uit.
net pas in bezit dus van degelijkheid valt niet veel te zeggen maar het apparaat oogt chique met mooie verlichting en voelt erg stevig aan. ook stevig op zijn plaats door handige zuignappen

Wouter007007 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Pas 1 keer uitgeprobeerd, hij werkte goed.
Hij heeft veel mogelijkheden voor gebruik. Er zit ook een automatische veiligheid in zodat je nooit je vingers in het mes kan krijgen.

Ramona78 25-04-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig mooie keuken apparaat, makkelijk in gebruik. Doet precies wat we er van verwachtte. Wij zijn er blij mee..

Tristan 25-01-2015

Doet niet wat je verwacht.

Pannenkoekenmix kloppen is niet mogelijk als je het luchtig wilt hebben. Dit geldt eveneens voor andere soorten beslag. Leuk als simpele blender maar niet om hem intensief in de keuken te gebruiken.

Mattijs 18-01-2015

Prima apparaat voor goede prijs

In combinatie met goede service prima prijs kwaliteit verhouding. De slagroomkloppers zijn niet te gebruiken voor pannekoekmix maar Philips heeft gratis de kappotte kloppers vervangen. Met de mixer of deegkneder gaat pannekoekbeslag prima.

Tevreden

Karin53 06-01-2015 Product paar dagen in bezit

Na enkele jaren een eenvoudige machine gebruikt te hebben is deze Philips zeer uitgebreid te gebruiken. Ook de vele mogelijkheden komen zeer goed van pas.

spook46 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, simpel in gebruik en onderhoud.
hakken, snijden en mixen in een handomdraai. maakt koken en bakken makkelijker en sneller

annemieke001 25-12-2014 Product paar weken in bezit

Heel handig apparaat en zeer gebruiksvriendelijk. Het is heel handig dat alle losse onderdelen gewoon in de vaatwasser kunnen.

cook-inn 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit, staat lekker stevig op het aanrecht door de zuignappen.
Er zitten veel accessoires bij, veel mogelijkheden met deze keukenmachine en we hopen er in de toekomst veel gebruik van te maken.

partagasy 09-12-2014 Product paar dagen in bezit

Super apparaat met heel veel mogelijkheden: sapcentrifuge, blender en keukenmachine (met hak, snij, meng, kneedmogelijkheden).

Josindekeuken 13-11-2014 Product paar dagen in bezit

Aangeschaft via Bol.com, snel en goed op de hoogte gehouden.

Tot nu toe erg tevreden over dit product.

De 3-tal mogelijkheden maakt dit tot een multifunctioneel apparaat. Het kost je wat ruimte in de keukenkast maar voor een beetje kookliefhebber is het een fijn apparaat.

1000w wat zorgt voor voldoende power om alles kort en klein te maken.
Juicen, blenden en hakken en snijden. Alles is redelijk eenvoudig schoon te maken en zelfs mn moeder kan het apparaat na een korte uitleg bedienen.

Ik ga hier nog veel plezier aan beleven.

Had liever gezien dat de blender van glas was. Plastic is niet super dik/stevig. Het zal voldoende zijn voor prive gebruik maar dat zal de toekomst uit moeten wijzen.

monchoufan14 07-07-2014

goed

Alle onderdelen werken naar behoren, alleen slagroom kloppen is voor mij een groot probleem. Ondanks de ballonkloppers. De machine wordt te warm, of de kloppers gaan te hard. Het is mij na een half jaar pas 1 keer gelukt om slagroom te kloppen. Ik heb al van alles geprobeerd, kom koud omspoelen, ontvetten, slagroom goed koelen. Maar helaas.......