Bosch MCM64060 wit - Reviews

4 liter
Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 80 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Barend 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Foodprocessor

Schitterend apparaat. Talloze mogelijkheden. Makkelijk schoon te maken. Je kan er werkelijk alles mee doen. Heerlijke smoothies. Zelf patat maken. Geen gezeur meer met overal uien, maar keurig alles in de keukenmachine.

Henriette 06-02-2017 Product paar maanden in bezit

vele mogelijkheden !

ik heb alle onderdelen al gebruikt en ben zeer content ermee .
Mijn dochter heeft hem ook al een X geleend en gaat er ook een aanschaffen
Dus dat zegt genoeg !

Pluspunten

• het hoesje voor de messen
  • en de citruspers top

LAURA VAN KINDEREN 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

FANTASTISCHE keuken machien

makkelijk in gebruik
ideaal voor mixenen kloppenkloppen
groente fijn of grof snijden
krachtige motor van 1200 watt daardoor gebruik je minder stroom omdat alles sneller klaar is

Kookprinses 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk, maar onhandige handleiding

7,3
Pas 1 dag binnen, slechts gebruikt om eiwitten te kloppen. Het was even zoeken naar de juiste accessoires. De gebruiksaanwijzing was niet echt duidelijk. Eiwitten werden prima geklopt. Weet niet of ik op de juiste manier de accessoires weer in de tas heb gestopt alleen.... We kijken er naar uit om de overige functies te gebruiken!

Nancy 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat voor het bewerken van voedsel

Naar aanleiding van verschillende recensies gekozen voor de Bosch foodprocessor MCM64060 vanwege de goede recensies, de verschillende tools die erbij worden geleverd en de prijs/kwaliteit verhouding.
Wij bakken graag cake, brood en maken smoothies of tapenades. Alle genoemde etenswaren zijn makkelijk te maken met behulp van deze foodprocessor. Goed schoon te maken en maakt niet al te veel herrie.
Ik heb hem ook gekocht om over een maandje babyhapjes te maken voor onze dochter, ben er nu al benieuwd naar :)

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Krachtig

P. Hoijtink 14-07-2017 Product paar weken in bezit

bosch foodprocessor MCM64064

deze foodprocessor is een compleet apparaat. je kan er diverse dingen mee snijden, kneden persen ed.
kan makkelijk in de vaatwasser en dus snel schoon. wel een groot apparaat met veel accessoires dus neemt wel wat ruimte in je keuken. maar dat is het wel waard.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• neemt veelruimte in

Erika 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden, mooi design

Het apparaat voldoet aan mijn verwachtingen. Het is makkelijk is gebruik en heeft een tal van functies. Ook staat het in de keuken mooi omdat het apparaat er mooi uitziet.

Pluspunten

• mooi design
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk te gebruiken

Minpunten

• wel veel spullen, qua opbergen

M 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

hij doet wat hij beloofd!

Wel prijzig, maar door de refund-actie van € 40 van Bosch toch gekocht. Multifunctioneel en inmiddels heerlijk ijs mee kunnen maken!

Martin Dieleman - Tof Koekie 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Valt groot uit, maar is een echte krachtpatser!

Het apparaat is wat aan de grote kant, dus je moet er wel ruimte voor maken/hebben, maar het is echt een super machine. Ik heb de kleinere opzetstukken (voor noten e.d.) nog niet geprobeerd, maar de blender en de algemene functies werken uitstekend. Ik draai er in een paar minuten een super gladde humus mee, hak van alles fijn en maak lekkere smoothies en sappen.
Echt een aanrader; ik had een Kenwood van een paar jaar oud, maar deze is een stuk steviger, krachtiger en stabieler, en maar 4 tientjes duurder. De investering nu al waard!

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Stevige onderdelen
  • Traploze snelheid

Minpunten

• Beetje groot

Klaaske 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Compleet en sterk

Erg blij met deze foodprocessor, hij is veelzijdig en makkelijk in gebruik, beschikt over een sterke motor

Daniel 13-06-2017 Product paar maanden in bezit

Wat een Topper

IK had het product cadeau gedaan aan mijn vriendin, meteen de ingrediënten en recept er bij gedaan zodat hij goed getest kon worden. Met de krachtige motor is niets te hard voor deze krachtpatser. Een aanwinst voor iedereen die van lekker koken houd of simpel de andijvie in de blender wil doen

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Veel accessoires
  • Handig opbergtasje voor de accessoires

Minpunten

• Moest even 2x kijken hoe hij in elkaar moest

eti 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

zeer handige apparaat in de keuken

Het is een niet te missen keukenhulp. Diverse onderdelen van de machine zijn zeer bruikbaar in de keuken. zeer stille machine. Is het investeren waard.

Pluspunten

• ZEER STIL

Minpunten

• VERG TIJD OM SCHOON TE MAKEN

Kaatje 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie solide machine

Gebruik is erg makkelijk. Werkt goed, ook voor bijvoorbeeld dadels. Makkelijk schoon te maken en is erg compleet qua mogelijkheden.

Picobello 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stil sterk strak design

Gebruiks vriendelijk.
Makkelijk schoon te maken.
Erg krachtig en tog vrij stil.
Strak model en hakt alles aan mootjes ik ben er erg blij mee zeker zijn geld waard

Yvonne Goessens 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Hartstikke blij met mijn nieuwe Bosch

Mijn oude Moulinex, waar ik erg aan gehecht was, moest ik al 3 jaar in de houdgreep nemen om m' te kunnen gebruiken, hij maakte op een normale manier geen contact.

Pluspunten

• De zuignappen houden het apparaat op de plek.
  • Alle mogelijkheden

Minpunten

• nog geen ontdekt

bob 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

bob

Geweldige machine, Sterke motor. fijn dat ik nu mijn andere apparaten de deur uit kan doen zoals mijn citruspers.
Handig en makkelijk in gebruik. Erg gelukkig mee!

Wendy 18-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige Foodprocessor!

De machine al meerdere keren gebruikt, en werkelijk alles gaat gemakkelijker in de keuken! Soepjes en smoothies maken, gezonde repen van ongeweekte (!) noten in de hakmolen, groente door de rasp heen halen.. allemaal geen probleem! Handig kliksysteem, dan weet je meteen zeker dat hij goed zit. Schoonmaken van het toestel gaat ook super makkelijk. Het kan ook allemaal in de vaatwasser, maar dat vind ik zonde ;)

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Prijs/kwaliteit - verhouding

Anneke 01-05-2017 Product paar dagen in bezit

raspen en snijden harde groente

NA veel review lezen en foodprocers uitproberen bij vrienden, besloten de Bosch MCM64060 aan te schaffen en... het doet wat miste bij de apparaten die ik had uit geprobeerd!
Er zijn geen brokken van harde ongekookte groentes in het eindresultaat. Door de kracht van dit apparaat (1200watt) en de dichte rand om de rasp en snij plaat wordt de groente volledig verwerkt. Dus ook de allerlaatste stukken die erin gaan worden volledig verwerkt. Niets wat wegschiet en als brok in de rauwkost terecht komt omdat het wordt tegen gehouden door de witte rand.
Super fijne rauwkost salades!!!

Pluspunten

• veilig en makkelijk te bedienen
  • staat stevig
  • rustig geluid
  • makkelijk schoon te maken
  • handig opberg tasje

Madieke 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige keukenmachine

ik heb het product pas een week in mijn bezit. Wel heb ik veel onderdelen al gebruikt; de blender, de garde voor kloppen, grote hakmes om noten te malen. Dit ging allemaal erg goed en snel. Wel zaten er in mijn smoothie uit de blender nog wat grotere stukken banaan.

Verder vond ik de eerste keer veel onderdelen wat lastig in elkaar zetten. Ook had ik het veiligheidsslot niet helemaal door. De uitleg is wel redelijk goed, maar heb ook op YouTube wat filmpjes gekeken. Uiteindelijk is alles gelukt met wat puzzelen. Als je het eenmaal doorhebt, is alles wel makkelijk, maar soms iets omslachtig.

Voorheen had ik een klein staafmixer setje. In vergelijking daarmee is dit apparaat wel erg groot. Het voordeel hiervan is natuurlijk wel dat je grote hoeveelheden kan maken. Het nadeel is wel dat een groot deel van mijn keukenkastje volstaat. Wel zit er een handig tasje bij voor de kleine onderdelen.

Over het geheel een goed, degelijk en veelzijdig apparaat.

Pluspunten

• Hoog vermogen
  • Veel accessoires

Minpunten

• Groot formaat
  • Sommige onderdelen zijn lastig in elkaar te zetten

Nsync 19-01-2017 Product paar weken in bezit

Topkwaliteit, scherpe prijs. In 3 weken al vaak gebruikt.

Topkwaliteit voor een scherpe prijs. 3 weken in huis en al vaak gebruikt. Enorm gebruiksvriendelijk. Echt een aanrader!

Pluspunten

• gemak
  • veelzijdigheid
  • prijs